Kristen Bell Sex Wars

Upoznavanje u Bosni

Författarens anteckning: Jag har alltid velat skriva en sann hämndfantasi, där en man vidtar kraftfulla åtgärder mot en person som har gjort honom orätt. Den civiliserade världen rynkar naturligtvis på näsan åt sådan handling, men det finns en grundläggande del av alla som ofta gillar att se partitur avgöras på ett så avgörande sätt.

Jag tror att jag har hittat ett fordon för min lilla hämndfantasi i form av den nyligen släppta berättelsen "Tricia", av den produktiva Just Plain Bob.

Om du är en vanlig läsare har du förmodligen en åsikt om JPB, som han kallas. Personligen tycker jag att han är lite av en guilty pleasure. Han är verkligen en begåvad författare, och jag tycker generellt att han är underhållande, även om jag ibland håller med hans många kritiker om att han ofta skriver historier om väldigt osympatiska karaktärer som gör extremt galna saker.

I "Tricia" berättar Bob historien om ett par som bygger en stuga i bergen, bredvid en halvpensionerad svart karl som mannen och hans två söner kommer för att bli vän med, men som hustrun avskyr.

En helg tar maken – vi kallar honom Rob – sina söner på en vandring upp i det höga landet med utsikt över stugan. Rob stannar för att titta ner på stugan, där hans fru – Tricia – solar. Medan han tittar genom en kikare kommer grannen, Archie, fram och fortsätter att våldta Tricia i det fria.

Men någon gång går Tricia från offer till villig deltagare, och på följande dagar engagerar sig Archie i sexuella försök medan Rob och pojkarna är borta från stugan. Rob är fullt medveten om vad som pågår, och när berättelsen slutar, är han på väg tillbaka till stugan för en konfrontation med sin fru.

Här är vad jag tycker borde ha hänt härnäst. Kom ihåg att det här är ett fiktionsverk, så tänk inte på att det är acceptabelt att verkligen göra de saker som görs i den här berättelsen.

------

Jag tappade tankarna när jag körde den välbekanta vägen till fjällstugan den eftermiddagen på senvåren.Det var Memorial Day-helgen, skolan hade precis kommit ut för sommaren och vi skulle bort från staden.

Det var vår första resa tillbaka sedan den ödesdigra helgen föregående oktober då händelserna inträffade som jag beskrev i min tidigare berättelse, och det var sannolikt en av de sista.

Jag hade redan ringt i förväg för att träffa en mäklare om att lägga ut stugan på marknaden för försäljning, och hon hade kommit överens om att träffa mig nästa morgon för att värdera fastigheten.

Jag kunde inte njuta av platsen längre, inte efter det som hade hänt vid vårt tidigare besök. Så mycket hade förändrats sedan dess, och inget av det till det bättre.

Jag tittade på min äldre son, Charlie, som satt i passagerarsätet bredvid mig. Han stirrade ut genom fönstret med hörlurarna från MP3-spelaren som sprängde ut lite industriell stark rock. Han hade inte velat komma, för han hade på något sätt kommit på att upplösningen av hans föräldrars äktenskap hade börjat där den helgen i stugan.

Men jag behövde att han var där, både för att hjälpa mig runt i stugan och som ett alibi. Han och hans bror – som fortfarande mestadels var omedvetna om vad som hade hänt tiden innan – var där för att se till att jag inte gjorde något som kunde ses som våldsamt mot Archie, grannen som hade startat det hela.

Han hade våldtagit Tricia, ingen tvekan om det, men så hade han på Tabu Porrnovellen sätt knackat på min exfrus latenta slampa, en sida av henne som jag aldrig visste fanns, och hon hade välkomnat honom i sin frodiga kropp vid två efterföljande tillfällen.

Jag minns fortfarande varje liten detalj av den söndagseftermiddagen, när jag följde med pojkarna tillbaka från vår vandring, där jag hade observerat stugan från en hög utsikt. Jag hade sett Archie gå efter en timme inne och sedan såg Tricia stå i dörröppningen naken och skicka iväg honom med en vink.

Jag visste att jag skulle konfrontera henne med det jag hade sett Gratis internetporrwebbplatser helgen, men jag var inte säker på hur jag skulle göra det. Jag ville inte skapa en scen, speciellt med pojkarna runt omkring.De var ganska nära sin mamma, och jag ville inte att de skulle höra om vilken slyna hon hade varit den helgen.

Jag bestämde mig till slut att jag skulle vänta tills vi kom hem den kvällen för att ha det kritiska samtalet med Tricia, när vi kunde vara ensamma, privat.

Jag kunde inte se någon anledning att dra fram det här, och jag var inte en som slog runt. Jag är en ganska direkt person, och när jag fattar ett beslut är det gjort.

Jag kunde bara inte se mig själv leva med – strunt i att ligga med och ha sex med – en kvinna som hade så fullständigt respektlöst mig som Tricia hade Munfull Av Hane helgen. Varje chans hon hade den helgen lät hon den svarta jäveln komma över och knulla henne, och hon hade avvisat mig den första natten.

Inom loppet av tre dagar hade hon tvingat mig att ifrågasätta hela 17 år av vårt förhållande, de två åren av uppvaktning och de 15 åren av äktenskap. Jag var tvungen att undra om det hade varit en isolerad händelse, eller ett beteende som hon hade visat vid andra tillfällen, på andra platser.

Och det spelade egentligen ingen roll. Hon hade varit otrogen mot mig, mer än en gång den helgen, och jag kunde inte uthärda den sortens beteende från min fru och mamman till mina söner.

Tricias hår var fuktigt när vi återvände till stugan, som om hon hade klivit ut ur duschen inte långt innan. Alla lakan hade tagits bort från sängarna och de smutsiga sängkläderna hade stoppats i en tvättpåse som förberedelse för hemkomsten.

Jag var frestad att fiska runt efter lakanet som hade täckt vår säng, för att se om det fanns några avslöjande fläckar. Men det gjorde jag inte. Kristen Bell Sex Wars Jag behövde inte, för jag visste redan vad de hade hållit på med.

Hon gav mig en hälsning när jag klev in i stugan, men allt jag gjorde var att nicka åt henne när jag traskade tillbaka till sovrummet för att byta om. Jag kände hennes blick på mig, men sedan avleddes hennes uppmärksamhet av pojkarna som skrek i dörren.

"Skynda er och packa ihop era saker", sa jag. "Jag vill vara härifrån om en timme."

Tricia kom in medan jag bytte från mina jeans och vandringskängor till mina shorts och topsiders. Jag märkte att hon hade en polotröja och jeans på sig, trots att temperaturen var ovanligt varm.

"Hur var vandringen?" sa hon till slut, när det blev uppenbart att jag inte skulle inleda en konversation.

"Det var okej", sa jag. "Pojkarna hade kul."

Hennes ögon blev lite små när hon tittade på mig, men jag vände mig bara bort och började få allt att dra ihop sig. Jag hade ingen lust att dröja, och jag var ganska skarp mot pojkarna när det gällde att göra i ordning sina grejer.

När vi väl var packade, med skåpbilen lastad och kabinen låst, körde vi iväg, och när vi passerade Archies plats satt han på verandan i en gungstol och drack en öl. Jag bara stirrade på honom när vi passerade. Jag arbetade redan på hur jag kunde få honom att betala för vad han hade gjort mot Tricia.

Det tog inte lång tid innan en lösning kom fram.

Stugorna var uppställda på en hög ås och vägen som leder upp till åsen är på sina ställen ganska brant, med ett par knepiga hårnålskurvor som kräver bra bromsar och låg hastighet för att ta sig säkert fram.

Sedan vi började komma dit hade vi hört några historier om lokalbefolkningen som hade mött sin död på de kurvorna, och man kunde faktiskt se var räcket hade bytts ut på flera ställen och var buckligt på andra.

När vi nådde dalen och körde på huvudvägen mot hemmet, hade jag tagit ett beslut om Archie. Jag var ännu inte säker på hur det skulle hända, eller när, men jag visste att någon gång inom överskådlig framtid skulle gamla Archie råka ut för katastrof på en av dessa kurvor.

När det beslutet togs började jag rikta min uppmärksamhet mot det mer omedelbara problemet med mitt äktenskap. Jag arbetade över mina planer i tankarna när vi körde tyst, när jag hörde Tricia tala för första gången på ett tag.

"Råna?" frågade hon tveksamt. "Är du okej?"

"Visst", sa jag. "Jag mår bra."

"Jaha, du låter inte bra", sa hon när jag vägrade säga något mer. "Du har inte sagt 10 ord till mig sedan du kom tillbaka från din vandring, och du var ganska skarp med pojkarna där hemma. Är du upprörd över något?"

Jag bara tittade på henne, och jag tror att det Frist sexlärare när hon först började förstå att jag visste vad hon hade hållit på med hela helgen, för hon klämde upp direkt.

Om hon inte fattade det då, gav jag henne en inte alltför subtil hint en liten stund senare, när hon lade sin hand på mitt lår – en tillgiven gest hon använt tusen gånger tidigare – och jag rörde mig tillspetsat hennes hand bort. Jag tittade inte på henne, men jag tyckte mig höra ett mjukt flämtande och kanske ett kvävt gråt.

Jag brydde mig inte. Det var dags för henne att börja göra ont, efter vad hon hade ställt för mig den helgen, och det skulle bara bli värre.

Faktum är att mitt hjärta krossades. Tricia var den enda kvinna jag någonsin älskat, och fram till två dagar innan hade jag inte varit annat än rodnad av stolthet över att hon var min fru, min kvinna. Nu tillhörde hon någon annan, och jag måste säga att det krossade mig.

Jag tror att det var därför jag var tvungen att göra som jag gjorde. Archie hade krossat min manlighet på ett så djupt sätt att jag var tvungen att få straff från honom. Det drev mig till vansinne hur det åt på mig.

Och Tricia hade så lätt övergivit sina löften och hade så villigt glidit in i ett slampläge att jag var tvungen att göra mig av med henne, omedelbart. Det fanns ingen chans att jag kunde förlåta vad hon hade gjort. Ingen alls.

Vi stannade till vid Taco Bell för att äta middag, och det var mörkt när vi kom hem. Eftersom nästa dag var en skoldag skickade vi pojkarna för att duscha och lägga sig. Jag lämnade Tricia i vårt sovrum för att packa upp medan jag vandrade ut till mitt redskapsskjul för att lasta av campingprylarna och döda lite tid.

En timme eller så gick innan hon kom ut för att hitta mig som arbetade på en fågelmatare. Som jag sa, jag dödade bara tiden. Jag Kristen Bell Sex Wars upp på henne och hon undvek min blick.Jag märkte att hon fortfarande hade på sig sin turtleneck-tröja och jeans.

"Så, ska du berätta för mig vad som stör dig, eller måste jag gissa?" sa hon till slut.

"Jag tror du vet", sa jag. "Patricia, jag tar en personlig dag från jobbet imorgon för att ta hand om några affärer, och jag skulle föreslå att du gör detsamma."

"Varför?" Hon sa.

"Jaha, du har lite att packa och du måste hitta ett ställe att bo" sa jag och tittade rakt in i hennes ögon. "Jag förväntar mig att du är packad och utflyttad när jag kommer hem imorgon, och det är bäst att du tar med dig allt du inte vill att jag ska slänga ut."

"Robbie, jag." började hon.

"Spara det till domaren i familjerätten, Patricia," sa jag bittert.

Jag tror att vi båda sparrade vid den tidpunkten, för hon hatar att heta Patricia, och jag hatar att heta Robbie. Hon bara tittade bort och jag kunde se hennes underläpp darrade och tårar på hennes kind.

"Jag såg allt, Patricia, varje bit av det," sa jag.

"Då såg du honom attackera mig", sa hon kraftfullt.

"Ja, och om du hade berättat för mig vad som hände så fort vi kom tillbaka den första dagen, så skulle jag ha förlåtit dig för det lilla avsnittet vid Hot Chicks Upskirts sa jag. "Jag var redo att packa ihop allt och ta dig till sheriffen för att väcka åtal mot jäveln. Big cock and huge balls Lesbiskt Men du sa inte ett ord, och du gömde den trasiga bikinin. Jag bestämde mig för att se hur du skulle komma att vara, då när du bjöd in honom igår och idag – ja, vad jag är orolig, så blåste det vårt äktenskap ur vattnet."

"Jag bjöd inte över honom, han bara dök upp!" hon grät. Hon snyftade fritt nu, men konstigt nog, ju mer hon grät, desto kallare blev jag mot henne.

"Ja, och du tog emot honom med öppna armar, eller ska jag säga öppna ben", sköt jag tillbaka.

"Han gjorde mig!" hon jämrade sig.

"Skitsnack!" Jag grät tillbaka. "Du gillade den där stora svarta kuken som knullade din kåta lilla fitta. Du gillade att vara otrogen mot mig precis under min näsa.Nåväl, nu behöver du inte dölja Armétvångssex, eller låtsas som att du hatar hans magkänsla. Faktum är att du är fri att knulla vem du vill, och du behöver inte smyga runt. Det är inte första gången, eller hur."

Jag gjorde ett uttalande, inte ställde en fråga.

"Nej!" Tricia grät och vid det begravde hon sitt ansikte i sina händer och tappade verkligen lugnet. "Jag har (snyft!) aldrig (snyft!) gjort (snyft!) något liknande förut."

"Varför gjorde du det då den här gången?" sa jag med lite mjukare tonfall. Jag höll på att ta slut vid det här laget. Jag var trött och känslomässigt upprörd.

"Första gången tvingade han mig, och jag försökte bekämpa honom", sa hon med en liten, trött röst efter att hon svagt återtagit fattningen. "Andra gången försökte jag bara ligga där, som jag gjorde första gången, men något hände mitt i det. Han började göra mig upphetsad. Det chockade mig, och jag försökte skjuta känslorna åt sidan, men. Tja, om du såg allt, du vet. Efter det var det som att han hade någon form av besvärjelse på mig, som om det inte var på riktigt. Det var som att jag var någon annan person när han var där."

"Och jag antar att han fick dig att komma i hinkar," sa jag föraktfullt.

"Å-å-ja", sa hon ödmjukt. "Han var som en maskin. Han kom en gång, sedan 10 minuter senare blev han hård igen och han. f-f-f."

"Fy fan igen", avslutade jag hennes uttalande.

"Jag är så ledsen, Rob, jag vet inte vad som kom i mig," sa hon när vattenverket startade upp igen.

"Ja, det gör jag," sa jag med en känsla av uppsägning. "Omkring 8 tum svart kuk."

Det började en ny runda av gråt från Tricia. Jag lät henne bara gråta medan jag tog upp penseln som jag hade använt och återupptog arbetet med fågelmataren. Till slut hörde jag hur hon sniffade högt, vilket var en signal om att hon hade lyckats ta sig själv under kontroll igen.

"Vad ska du göra?" Hon sa. "Finns det inget sätt att komma igenom det här. Det var bara en gång."

"Du är säker på det, eller hur?" Jag sade."Du är säker på att om jag börjar gräva runt i det förflutna så kommer jag inte att hitta något annat fall där du "inte visste Kolla upp gravid som fick in dig?" För just nu har jag svårt att tro på vad du säger."

Hon flämtade åt det. Fram till det ögonblicket tror jag inte att hon riktigt förstod djupet av mina känslor, såg inte hur djupt hon hade förrådt mig.

"Du ska bara kasta bort 15 år av ett bra äktenskap på grund av en incident?" sa hon och det fanns en aning förundran i hennes tonfall.

"Jag slänger ingenting", sa jag irriterat. "Du gjorde den lördagen, när du lät din älskare knulla dig medan pojkarna och jag var ute och sprang ärenden, och idag, när du lät honom knulla dig medan vi vandrade. Det var du som kastade bort vårt äktenskap. Jag" Jag tillämpar bara nådkupp. För att svara på din fråga ska jag träffa en advokat imorgon och jag ansöker om skilsmässa. Jag kommer att vara generös med dig i alla uppgörelser, men en sak kommer jag inte att vara generös med är vårdnaden om pojkarna. Lesbiskt Whos this De stannar hos mig."

"Det kan du inte göra!" grät hon, och det satte igång ännu en runda av gråt. "Jag-jag är deras mamma."

"Och hur mycket tänkte du på dina söner när du låg platt på rygg med Archies kuk som plöjde i ditt slampiga hål", sa jag giftigt. "Eller kanske jag ska säga hål. Hur ska jag kunna veta att han inte knullade din röv, liksom din slarviga fitta?

Jag stirrade på Tricia och den chockade blicken i hennes ansikte berättade för mig att jag hade fått ett tjusigt.

Analsex var något hon bara gjorde för mig under mycket specifika omständigheter, som när hon var löjligt kåt, eller kanske lite full. Men det verkade nu som att hon hade gett den till Archie utan att något av dessa villkor var i spel. Det förstärkte bara min beslutsamhet att gå igenom skilsmässan.

"Fortsätt, Patricia, fortsätt och lämna mig ifred", sa jag till slut. "Jag är trött på det här, och jag är trött på att titta på dig. Jag har älskat dig som inget annat i 17 år, och du lyckades döda den kärleken på tre dagar genom att vara en slampa.Jag hoppas att det var värt det."

Med det begravde hon sitt ansikte i sina Smak Kvinnlig Sperma och rusade tillbaka till huset snyftande okontrollerat.

Och i sanning var jag glad att hon hade rusat iväg när hon gjorde det, för jag ville inte att hon skulle se mig tappa kontrollen. Jag kan räkna på ena handens fingrar hur många gånger jag har gråtit sedan jag nådde tonåren, men jag var nära det just då.

"Varför Gud varför?" Jag grät till slut. Och i min smärta fokuserade jag på vad jag såg som personifieringen av Tricias svek, som faktiskt var ett svek i sig. Jag hade blivit vän med Archie, släppt in honom i Crimping Butt Connectors familj, och det var så här han betalade tillbaka den vänskapen?

Att tänka på Archie, och vad jag ville göra med honom, fick till följd att det dämpade mina tårar och förhärdade mitt hjärta. Jag bestämde mig då för att jag inte skulle fälla några tårar över vad som skulle hända.

Jag stängde ner redskapsboden och drog mig tillbaka till huset. Dörren till vårt sovrum var stängd och jag hade inget intresse av att gå in, men jag lade örat mot dörren och jag kunde höra Tricias dova snyftningar. Jag hade vänt mig om för att gå nerför trappan igen när jag hörde dörren till ett av pojkarnas rum öppnas.

"Pappa?" Det var Ryan, vår yngre son. "Vad är det med mamma. Hon kom hit gråtande och allt. Bråkade ni eller något?"

"Du kanske säger det," sa jag. "Titta, du måste gå och lägga dig. Vi pratar om det imorgon."

Jag gav honom en kram och såg hur han stängde dörren. Under de kommande månaderna skulle han vara den med mest jämvikt i huset, den som höll platsen från att falla samman.

Charlie var för mycket sin mors son, och han hade en tendens att ha sitt hjärta på ärmen, plus att han var i den där otroligt obekväma åldern: 13 på 14. Skilsmässan skulle visa sig vara svår för honom, och det skulle inte vara lätt för mig. Jag skulle upptäcka att jag var beroende av Tricia för alla möjliga småsaker som jag nu måste lära mig att göra på egen hand.

Men i det ögonblicket låg alla dessa saker i framtiden.Den söndagskvällen tog jag en öl ur kylskåpet, gick till hålan för att titta på söndagskvällens fotbollsmatch och tre öl senare somnade jag i vilstolen.

Det var fortfarande mörkt när jag vaknade med ont i ryggen, och insåg att någon, förmodligen Tricia, hade täckt mig med en filt. Jag kände lukten av kaffe, så jag reste mig upp och gick smärtsamt till köket, där Tricia satt vid bordet med en kopp kaffe framför sig.

Hon såg hemsk ut. Hennes ögon var röda och svullna, och hon hade mörka ringar runt dem, ett bevis på att hon inte hade sovit en blinkning. Hon var klädd i sina vanliga huskläder – ett par baggy shorts och en t-shirt.

Jag märkte att det fanns tre märken på hennes hals. De såg ut som små hickeys eller kanske bitmärken, men vad de än var fick de mitt blodtryck i höjden. Jävlen hade markerat henne. Han hade satt sitt varumärke på min fru och gjort anspråk på henne för sitt.

Jag stod framför kaffebryggaren och försökte få mina känslor under kontroll, men det tog en enorm ansträngning. Lyckligtvis gjorde Tricia det lätt genom attityden hon visade.

"Rob, jag är verkligen ledsen för det som hände," sa hon mjukt. "Tro mig, jag älskar dig fortfarande. Det som hände där ute hade ingenting att göra med mina känslor för dig."

"Kanske inte", sa jag och satte mig vid bordet med min kopp kaffe. "Men det hände ändå, och oavsett vad vi känner för varandra så kan jag inte leva med det du gjorde. Hur mycket jag än älskar dig – och det gör jag fortfarande – är vårt äktenskap över. Det slutade i lördags, då du lät honom komma in och villigt knulla dig bakom min rygg. Ni har båda svikit mig, och det kan jag inte förlåta."

"Jag vet," sa Tricia. "Du har rätt. Du har alltid rätt. Jag skulle inte kunna förlåta dig om rollerna var ombytta, så varför skulle jag förvänta mig att du förlåter mig. Rob, du frågade mig igår kväll varför jag lät Archie göra vad han gjorde mot mig, och jag sa att jag inte visste och jag sa att jag aldrig hade gjort något liknande förut.Det är inte riktigt sant.Något liknande hände mig, på gymnasiet. Jag tror aldrig att jag har berättat historien om hur jag förlorade min oskuld, och det finns en anledning. Massive tits bouncing in bikini noveller Jag hade mycket tid att tänka igår kväll när jag packade, och det kom till mig klart som en klocka. Det som hände mig i helgen var nästan precis vad som hände när jag förlorade min oskuld. Samma typ av situation, samma resultat."