Slips rysk kvinna betygsatt din

Upoznavanje u Bosni

Caymanöarna är ett mecka för dykare. Några av världens bästa revdykning ligger bara en timmes flygresa från Miami. De flesta som har varit på ön ser bara området kring Georgetown och i West Bay Area eller den berömda Stingray City där besökare kan snorkla med de vilda djuren i sin hemmiljö. Det händer mycket i den utvecklade delen av ön och Seven Mile Beach är en underbar strand med ren vit sand. Men enligt min mening är den bästa delen av Grand Cayman de relativt outvecklade Northside och East End delarna av ön. Jag säger outvecklad. Hyresvillorna längs kusten är vackert inredda med de flesta precis vid vattnet med otrolig utsikt över blå nyanser av vatten. De flesta av de trevligare husen har privata pooler. Det är en berättelse om en resa till ett av dessa avskilda hem som jag vill dela med mig av idag.

Som en ivrig dykare har jag haft turen att dyka på Caymanöarna många gånger. Det var på en av dessa resor som jag upptäckte ett hyreshus på norra sidan av ön som jag trodde skulle vara perfekt för en semester för min fru Liz och mig själv. Vissa dyksemestrar är för koncentrerad dykning. Denna resa var för att få lite seriös avkopplingstid med ett dyk då och då.

Huset vi hyrde låg på Queen's Highway. Jag fick reda på platsen på en tidigare dykresa när jag gav en skjuts till en meddykare som bodde där. Det fanns en säkerhetsgrind för att komma in i fastigheten och en slinguppfart framför ett hem i Island Style. Enplansboende med en upphöjd central kupol som främjade vindar att flöda genom huset när dörrarna öppnades. Vattnet av hemmet hade utsikt över havet och det fanns trappsteg i järnstranden till en privat strand som bara var 100 fot lång och cirka 30 fot djup. Det fanns inget sätt att någon kunde gå ner från någon sida eftersom det inte fanns någon kontinuerlig sand eller väg.Tomter på båda sidor var obebyggda och tätt täckta av de träd och buskar som är gemensamma för området. Den bästa delen av huset var dock precis vid sidan av huvudbyggnaden. Här hade en infinitypool utsikt över stranden och vattnet. Det fanns en inbyggd bänk och bord i poolen där man kunde sitta och stirra på den fantastiska utsikten.

Jag tog ett stort antal bilder för att visa Liz när jag kom hem och tänkte att vi måste hyra det här stället snart.

Den tiden kom i våras. Slips rysk kvinna betygsatt din Våra barn hade gjort egna planer för vårlovet så det Slips rysk kvinna betygsatt din bara vara vi två. Det var tills Liz beskrev huset för sina vänner Maggie och Jo. De var båda intresserade av tanken på en tropisk semester och när Liz kom hem tog hon upp idén om att dela huset med båda paren.

Medan jag i hemlighet hoppades på seriös ensamtid med min bästa vän och en chans att sola överallt, skulle det vara trevligt att dela hyran på tre sätt. Huset hade fyra master sviter så det skulle inte vara ett problem. Det såg ut som att det skulle bli en chans för oss alla.

Månaderna som ledde fram till resan verkade dra ut på tiden. Arbetet var hektiskt för oss båda. Vi lyckades träffa Maggie och hennes man Sid och Jo och Steve vid flera tillfällen. Samtalen handlade om den kommande semestern och några av de aktiviteter som vi kunde Söt Ordstäv Att Säga Till En Flicka fram emot. Samtidigt tror jag att vi alla tänkte att det här skulle vara en bra motivation att öka den fysiska konditionen lite. Vi var alla i början av 50-årsåldern men hade lyckats hålla oss i hyfsad form. Jag skämtar inte med mig själv. Ingen hade 6-pack abs eller celluliter fria kroppar men sedan igen, vi kunde alla klara en kraftfull cykeltur eller simma.

Dagen för vår avresa var tidig och mörk. Eftersom detta inte var en specifik dykresa hade Liz och jag bara tagit med oss ​​snorkelutrustning. Jag tänkte att vi alltid kunde hyra om vi ville dyka.Våra vänner hade pratat om golf men banorna på ön ligger ganska långt från där vi bodde. Klubbuthyrning skulle vara rätt väg att gå om det var vad de ville göra. Det visade sig att alla kunde ta sig fram med handbagage i storlek. Det gjorde det mycket snabbare när vi äntligen kom till flygplatsen i Grand Cayman. Vår hyrbil väntade på oss och vid 1-tiden var vi på väg till vår lycksalighetsvecka.

Våra vänner var så exalterade när vi tog oss ut ur Georgetowns relativa rörelse. Vi stannade till för en snabb lunch vid ett favoritställ vid vägkanten som serverade typisk ömat och sedan ett längre stopp vid den stora mataffären för att försörja den första halvan av veckan. Naturligtvis var spritbutiken intill en viktig del av den shoppingrunda. Vid fyratiden var vi på väg fram till grinden utanför huset.

Uppfarten går in i en vinkel så att du inte ens kan se huset från vägen på grund av landskapsarkitekturen. Alla andra i bilen flämtade när den kom till synen. Den ljusa ögula färgen med blått stående metalltak passar den tropiska stämningen, speciellt med den klarblå himlen bakom. Glädjetjut kom från kvinnorna när de gick in i det stora rummet och utsikten över havet breder ut sig framför dem. De sprang nästan från rum till rum och ut på pooldäcket och tog in allt. Semestern hade definitivt börjat!

Vi killar lastade av förnödenheterna och rullade sedan väskor till de enskilda sviterna. Mindre än 10 minuter senare njöt vi alla av en kall brygd medan vi stod i poolen och svalkade oss från den betydande luftfuktigheten.

Som jag nämnde tidigare var ingen av oss modellmodeller. Alla över 50 år med de tydliga livstecken. Alla kvinnorna hade fått barn. Det fanns diverse ärr och utbuktningar. Close up of bbw playing with her hairy bush pussy Heterosex Som sagt, vi var i bättre form än de flesta människor i vår ålder. Flickorna var alla klädda i tvådelade baddräkter.När jag simmar varv hemma kommer jag att ha på mig en kort speedo och jag hade den på mig idag men under mina boardshorts, precis som de andra killarna. Liz och jag har besökt nakenstränder både hemma vid Outer Banks of North Carolina nära vår stad och på tidigare karibiska resor och jag hade hoppats att vi skulle få den möjligheten på den här resan men att dela med två andra par innebar att vi måste undertrycka den idén. Kanske om vi hade lite ensamtid hemma.

Resedagen tärde på oss alla såväl som ett par öl efter ankomsten. Vi städade upp och körde en kort bit till en restaurang som serverar en australisk/ö fusionsmeny. Spektakulärt, särskilt när du satt ute på matsalen och njöt ännu mer med ett par flaskor vin.

När vi var tillbaka i huset var alla ganska piskade från en tidig avresa till en sen måltid och sovrumspensioneringen kom snabbt. Jag tror att Liz ville ha lite intim tid men hon insåg att vår utmattning kanske inte lämpar sig för ömsesidig njutning. Jag vaknade någon gång under natten för en toalettpaus och det lät som att Jo och Steve hade hittat lite energi för ett sent nattrally. Det andra rummet var lika tyst som vårt.

Vi hade inte stängt gardinerna i vårt rum innan vi gick och la oss och följaktligen väckte ljuset som strömmade genom skjutdörrarna mig strax efter att solen gick upp. Jag tror att det var mitt rörande som väckte Liz. Första semesterdagen och här var vi uppe i gryningen. Men känslan av Liz hand på genom att snabbt stelna kuken lät mig veta att hon hade fått massor av vila och var redo för något för att få blodet att röra sig.

Hon gled snabbt ner och höll om min kuk och riktade den från ena kinden till den andra och stannade för att slicka skaftet när det korsade hennes läppar. Mjukheten i hennes beröring och värmen från hennes andedräkt och tunga fick den att svälla nästan till sin gräns.Fram och tillbaka rörelsen stannade ett ögonblick när hon öppnade läpparna och sög in det svullna huvudet i sin mjuka mun. Hennes hand strök upp och ner medan hon fortsatte denna stimulering och jag kunde känna hur trycket byggdes upp i mina bollar. När hon kände detta påskyndade hennes händer sin kolvverkan. Efter att ha varit tillsammans Gratis Mpeg-porrläsning 30 år vet hon vad som krävs för att jag ska gå av och några ögonblick senare sprutade jag skit över hela magen.

Jag kunde säga att denna tidiga morgonaktivitet hade fått henne att arbeta upp ganska bra. Hon flyttade snabbt över mig och placerade hennes nu slicka fitta direkt över mitt ansikte i väntan på min tunga. Jag kan inte minnas senast hon var så blöt och redo och det tog inte bara ett par minuter innan jag slickade hennes klitoris innan hon stönade och skakade, till slut sträckte sig bakåt och drog bort sin kärleksknapp från min mun och försöker undertrycka ett skrik.

"Det är ett bra sätt att vakna upp i paradiset," flämtade hon, efter att hennes orgasm började avta.

"Jag antar att jag är redo för Fat Pussy Xxx dusch", sa jag.

"Låt oss ta ett snabbt dopp först."

Hon duckade in i badrummet medan jag tog upp min speedo ur resväskan och hittade ett par strandhanddukar i garderoben.

Jag väntade utanför skjutdörrarna till vårt rum på pooldäcket när hon kom ut i sitt badskydd.

"Okej att bada i havet?" hon frågade.

Det var fortfarande tidigt och jag såg inga tecken på att våra vänner rörde på sig ännu. Vi gick ner de 10 stegen från pooldäcket som placerade oss på vår privata strand. Vattnet var platt och inbjudande, kristallklart i den tidiga morgonsolen. Några små korallhuvuden var synliga men en sandig fläck lät oss gå in utan risk att trampa på en sjöborre eller vass korallkant.

Jag lade ner våra handdukar på en av solstolarna där på sanden och började sträcka armarna. När jag stirrade över scenen gick Liz förbi mig i vattnet.helt naken!

"Täcket låg på toppen av min resväska och jag ville inte gräva igenom allt annat för att hitta min torra bikini."

Jag tänkte inte klaga och använde hennes ledtråd för att rättfärdiga att jag tog av mig och följde henne i bara min födelsedagskostym.

Vi simmade i säkert 20 minuter. Vattnet var uppfriskande med tanke på hur fuktigt det var även tidigt på morgonen. Huset såg ännu mer palatsiskt ut från vattensidan och jag var så tacksam för att vi hade turen att bo här. Utsikten över Liz som gick upp ur vattnet framför mig var spektakulär. Lika mycket som jag älskar att titta på henne naken framifrån, så är det något med att se henne bakifrån, den mjuka kurvan på hennes kvinnliga höfter, avsmalningen i midjan, hur hennes stora bröst sticker ut från hennes kropp så att du kan se deras rundade Xxx bisarrt nät även från baksidan.

Efter att ha torkat av hon satte på täcket igen och jag fick min speedo justerad. En snabb kram där på sanden gjorde det klart att jag inte hade torkat så bra eftersom framsidan av hennes ljusblå omslag var blött och hennes bröst syntes tydligt. Naturligtvis uppmärksammade jag inte henne på detta. När vi klättrade tillbaka upp för trappan möttes vi av Maggie, sittande vid poolen med sin Kindle i handen.

"Det såg så uppfriskande ut", log hon. "Är vattnet varmt?"

"Perfekt temperatur, även så här tidigt", svarade Liz.

Maggie hade en strandskydd. Heterosex Cuckold husband watches his wife fuck his black lover Jag kunde se remmarna på en baddräktströja runt hennes hals. Hennes långa utsträckta ben visade att hon spenderade en del tid antingen på gymmet eller löpning. Jag var glad att min senaste ansträngning innebar att min kuk inte svarade på synen av dessa ben. Naturligtvis var jag fortfarande i min speedo. Solens 1 tums sida. Den lilla.

Dörren gick upp och Sid kom ut med en bricka med 2 koppar kaffe.

"God morgon killar", sa han. "Det är redan bryggt en kanna kaffe."

Liz gick fram till solstolen vid Maggie och satte sig.

"Jag antar att du vill ha ditt vanliga?" Jag frågade henne.

"Tack älskling."

Sid räckte en kopp till sin fru och satte sig sedan på en stol mitt emot flickorna. Jag gick Andhra sexskandal för att hälla upp lite åt oss. Jag funderade på om jag skulle ta på mig mina boardshorts innan jag gick ut igen men beslutade mig för det. Jag tycker om att få lite "solterapi" och som jag sa tidigare är jag inte rädd för att maximera min solexponering. Kan lika gärna börja veckan och göra det klart att jag skulle vara en speedo-klädd kille.

Jag serverade min fru hennes kaffe (lite grädde, inget sött) och tog sedan plats i solstolen bredvid Sid. Liz lutade sig tillbaka mittemot honom med huvudet på sin schäslong sittande upprätt och med knäna böjda och fötterna på dynan. Jag kunde berätta varför han verkade insvept i samtal med min fru. Eftersom hon var naken under hennes täckmantel var hennes rakade fitta tydlig. Det där med den genomskinliga blöta toppen som gjorde hennes vårtgården uppenbar hade varit svårt för någon rödblodig man att ignorera. Jag hade själv problem med det.

"Har du simmat bra?" frågade Maggie.

"Absolut, vattentemperaturen är perfekt. Det är alltid lite lättare att simma i havsvatten på grund Herr Chu S asiatisk salthalten. Det slutar med att du blir mer flytande. Och idag är perfekt eftersom vattnet är som glas."

"Jag visste att det var som glas", skrattade hon. "Jag kunde se genom det precis som glas."

"Jag antar att vi har blivit gripna", sa Liz.

"Ingen stor sak," sa Maggie. "Sid och jag har varit kända för att njuta av lite nakensolar. Jag tror att lite skinny dipping kan vara precis vad jag behöver för att väcka mig just nu. Kommer du älskling?"

Med det reste hon sig från stolen och gick nerför trappan till stranden. Gratis nedladdning av långa porrnoveller försvann ett ögonblick när hon var nedanför trappan och när hon dök upp i vattenbrynet igen var hon naken. Sid stirrade på henne som förstummad.

"Hon sa att hon ville bli lite vild på den här resan," sa han. "Jag hade inte förväntat mig det här så snart."

Liz svarade, "Du borde gå med henne. Alla borde ha en livräddare."

Sid sprang nästan för att komma ikapp sin fru, hans löparshorts kastades blixtsnabbt när de båda försvann under ytan.

"Jag behöver lite mer kaffe," sa Liz. "Kan jag fylla på din kopp?"

När hon kom tillbaka några minuter senare skrattade hon för sig själv.

"Varför sa du inte till mig att du kunde se rakt igenom det här täcket när det är blött. Jo och Steve var i köket när jag gick in och jag trodde att Steves ögon skulle hoppa ur hans huvud. När jag tittade i spegeln Jag kom på vad som pågick."

"Verkade de upprörda?"

"Jag tror inte det. Jo skakade på huvudet åt honom och sa åt honom att växa upp. Här kommer de nu. Jag antar att vi bara borde gå vidare och prata om det."

Våra två vänner kom ut och tog de sista 2 vilstolarna på pooldäcket. Steve hade på sig ett par korta löparshorts, Jo en kort mantel. Hur hon packade in det där i handbagaget vet jag inte.

"Var är Maggie och Sid?" hon frågade.

Liz svarade och pekade mot stranden, "de är ute för att vakna upp."

Jo reste sig för att titta.

"Är de nakna?"

"Japp", svarade jag. "Liz och jag tog ett morgondopp och jag tror att vi inspirerade dem att testa det också."

"Det låter kul," sa Jo. "Vad tror du Steve. Tror du att du kan hålla saker under kontroll nog att göra det med all den här huden som visar sig?"

Jag kikade in, "det finns ingen press att visa något du inte vill visa. Faktum är att om det stör någon att någon annan är naken så kan vi göra det obligatoriskt att alla bär något. Men om inga invändningar är regeln kan vara naken om du vill. Big dick patrons daughter and brazil mother feet second noveller Naturligtvis måste vi bekräfta detta med Maggie och Sid men jag antar att de kommer att klara det."

När vi tittade över på vattenlinjen kunde vi se de nakna figurerna av våra andra två landsmän komma upp ur vattnet, hand i hand. Att se hur vi fyra tittade på dem fick dem att hoppa mot sina handdukar och svepa in sig.

Liz förklarade diskussionen. "Vad sägs om en röst?"

Sex röster röstade enhälligt för en valfri klädsemester. Med det tappade Maggie och Sid båda sina handdukar och Liz drog upp täcket över huvudet.

"Jag är okej med det här," sa Steve, "men ge mig lite tid att komma igång med programmet."

"Vem är redo för frukost?" frågade Maggie när hon böjde sig ner för att ta sin handduk och gick sedan in till huset. "Kom ihåg, sitt alltid på en handduk!"

Det ser ut som att vår övecka fick en avslöjande start.