Födelsedagssex Brooke Hogan

Upoznavanje u Bosni

Mitt namn är Eric. Min fru Katie och jag hade varit gifta i bara 18 månader. Vi hade träffats på college och gift oss ung vid bara 21. Båda våra föräldrar tyckte att vi var för unga vid den tiden men vi visste bättre.

Hon är en brunett med långt mörkt hår, riktigt liten på 4 fot tio inches och 105 pounds med en smal figur, men trots det har hon underbara pert 34C bröst. Jag är inte mycket större på fem fot sex tum och 165 pund.

Vi hade båda varit blyga som tonåringar med religiös uppväxt och för oss båda var vårt förhållande det första. Ingen av oss hade en pojkvän/flickvän innan vi träffades så det var helt nytt för oss. Vi var inte oskulder på vårt bröllop eftersom vi trevande hade utforskat varandra innan vårt bröllop och det ena hade lett till det andra och det slutade med att vi fumlade för att förlora våra oskulder tillsammans i något som inte var ett minnesvärt ögonblick.

Jag jobbar på ett försäkringsbolag inom administration och hon arbetade som juristsekreterare. Arbetet och resten av våra liv hade redan blivit lite vardagligt, särskilt inklusive vårt sexliv som aldrig riktigt hade kommit igång. Ingen av oss hade någon tidigare erfarenhet så vi lärde oss fortfarande. Jag hade köpt några böcker för att titta på nya tekniker för att piffa upp saker, men Katie var för blyg för att prova många nya saker. Jag tror inte att hon någonsin hade fått orgasm, jag skulle ens veta om hon var som att få orgasm. Hon sa att hon gillade vårt kärleksskapande men jag tror att hon var lite besviken. Jag vet att jag kommer för snabbt och låter henne känna sig "hög och torr". Jag undrade ofta om det hade varit bättre om vi båda hade partners före varandra och en gång föreslog jag som ett skämt att vi kanske behövde ta erfarna älskare för att få någon annan upplevelse. Hon tittade bara mörkt på mig.

Vi var inte utomhustyper men jag bestämde mig för att det var dags att vi gjorde olika saker. Jag meddelade för min fru att vi skulle tillbringa en långhelg med att vandra i bergen. Jag hade gjort en del efterforskningar och upptäckte att det var en fantastisk dag att klättra till en topp på cirka 7000 fot hög cirka 3 timmars bilresa hemifrån.

Vi packade lite smörgåsar och vatten och varsin varm jacka och gav oss iväg tidigt och körde upp på berget till en parkering i skogen nedanför toppen och började klättra upp. Det var en vacker varm senhöstdag med klar himmel. Det var tänkt att vara en populär vandring men vi blev förvånade över att det inte fanns några andra bilar på parkeringen och ingen annan var på leden. Så här i efterhand borde vi ha lagt märke till varningsklockorna.

Det var brant och jobbigt och ingen av oss var riktigt vältränad. Födelsedagssex Brooke Hogan Vi stannade för lunch vid middagstid och jag märkte att några höga moln bildades var ovanför och började skymma solen. Runt 13.00 krönade vi en ås med utsikt mot norr ungefär två tredjedelar av vägen till toppen och möttes av åsynen av en vägg av svart moln som närmade sig över horisonten. Jag var en rank novis inom friluftslivet och hade inte brytt mig om att kolla väderprognosen vilket jag insåg att plötsligt alla andra hade och de hade stannat hemma.

Jag hade verkligen velat bevisa något för Katie och bestämde mig för att fortsätta eftersom jag trodde att det bara var lite regn och vi hade vattentäta jackor. Vi hade bara gått i 20 minuter till när vinden plötsligt vände mot norr. Det var iskallt och snart började det falla regn som snart övergick till snöslask. Jag tittade på Katie och hon såg inte särskilt glad Sexnovell för PC. Hon tittade på mig och sa, "älskling jag känner mig lite rädd, kan vi gå tillbaka?" Jag tittade på henne och vädret och höll utan vidare med.

När vi började gå nerför sjönk bergsmolnet över oss och snösladden förvandlades till stadig snö och sedan till en snöstorm. Det var en whiteout. Våra kläder var egentligen bara bra för en sval höstdag inte vinter och vi började bli väldigt kalla trots våra ansträngningar. Jag hade stora problem med att följa leden när snön började täcka stigen. Någonstans svängde jag fel och missade leden.

Vi fortsatte bara att snubbla nerför berget i det iskalla vädret. Marken var väldigt grov och vi föll över stenar och stenar när vi gick ner.Jag visste att vi var tvungna att gå lägre ner för berget och hitta vår bil på något sätt men jag hade Nylonbandstejp aning om vart vi skulle utom ner. Vid det här stadiet blev Katie riktigt rädd och jag var lika bra även om jag försökte att inte visa det. Jag uppmuntrade henne hela tiden att fortsätta och sa att vi snart skulle komma till skydd.

Efter en stund nådde vi trädgränsen och störtade ner i skogen men snön släppte inte. Ljuset började blekna och jag visste att vi var i verkliga problem. Om vi ​​inte hittade skydd kunde vi dö av exponering på berget.

Vi fortsatte att snubbla nerför berget i djupare snö. Jag hade vid det här laget halvt släpat Katie och kunde knappt fortsätta själv. Vi var båda på väg att kollapsa när Katie påpekade något till höger. Jag följde hennes blick och såg en svag ljusglimt i fjärran. Vi släpade oss mot den och kunde inte tro vår tur, det var en stuga med tända lampor och rök som kom ut ur en skorsten.

Jag slog frenetiskt på dörren och den öppnades. Vi möttes av åsynen av en lång mycket välbyggd medelålders kille som tittade på oss förvånat.

"Vad i hela friden gör du ute i det här vädret" sa han medan han visade in oss. Jag förklarade att vi var ute på en dagsvandring och gick vilse. Han bara tittade på oss och skakade Jag sa åt dig att inte jävlas med mig huvudet. "Tur att ni inte båda är döda i det här vädret era idioter."

Han drog oss båda framför brasan och sa "bäst att gå ur de där kalla våta kläderna snabbt." Mina fingrar var så kalla att jag knappt kunde lossa blixtlås och knappar. Katie darrade från topp till tå och bara stod där utan att kunna göra någonting.

"Jag heter Sam, jag måste få dig varm snabbt." Han satte Katie i en stol, knäböjde framför henne och började omedelbart ta av sig först kappan och sedan tröjan och överdelen. Han knäppte sedan upp hennes jeans och gled dem nerför hennes ben och av. Hon satt bara där i bh och trosor. Han sa "dessa är också blöta" och sträckte sig bakom och klippte av hennes bh och lättade den från hennes axlar och frigjorde hennes 34C bröst.Han sträckte sig sedan upp och tog tag i hennes trosor och lättade på dem över hennes höfter och ner för hennes ben. Hans blick gick långsamt över min frus underbara kropp från topp till tå. Min fru satt bara där i chock och tittade bort och sa ingenting, naken inför en främling och bara den andra mannen som någonsin sett henne naken.

Sam reste sig och hämtade en filt och lindade den runt henne och slängde en till mig och sa "ta av dig alla kläder också." Han gick sedan till köket och på 5 minuter hade vi koppar söt varm choklad i händerna.

Han gick ut i kylan och bar tillbaka ett par enorma stockar utan ansträngning under armarna. Han klöv dem snabbt med en yxa och tände en dånande eld. Boo ya Första gången Efter ungefär en halvtimme framför brasan började vi tina upp och se oss omkring. Det var inte en liten timmerhytt utan en ganska snygg stuga.

Sam sysselsatte sig i köket och kallade oss snart på kvällsmat med en varm köttig soppa och bröd som vi båda vargar ner. Jag tittade på honom medan vi åt. Han såg ungefär 40 ut, var uppenbarligen riktigt vältränad och stark och stod över ett huvud längre än mig. Han såg ganska vänlig ut men hans ansikte var oberäkneligt och jag kunde inte förstå vad han tänkte. Efter ett tag med hunger tillfredsställd började jag prata med honom. Jag sa till honom att vi bara varit gifta ett tag, var vi bodde, var vi jobbade och sånt. Han sa inte så mycket om sig själv annat än att han tog en paus från livet i allmänhet.

Jag tittade på min fru. Hon hade sagt väldigt lite under middagen. Jag tror att hon kände sig generad när hon åt middag med en främmande man naken förutom en filt.

Han sa, "Jag har varit här i sex månader och bara hängt med ett tag och tagit en paus från livet. Jag förväntade mig aldrig något sällskap. Jag har funderat på att packa ihop för vintern om några veckor men det ser ut som att det har kommit tidigt i år. Temperaturerna kommer att sjunka riktigt låga i natt. Snöstormen ser ut att pågå i några bra dagar. Ni två skulle inte räcka en timme till där ute.Du var galen att vandra när det här dåliga vädret kom." Jag erkände för honom att jag inte hade kollat ​​väderprognosen och han gav mig bara en blick av missnöje och skakade på huvudet.

Jag sa att vi hade turen att komma över stugan och tackade honom ymnigt för att han tog in oss och räddade våra liv. Han tittade på mig en stund och sedan på Katie och sa "i ett avseende hade du tur som inte gick under, men jag är inte säker på att du kommer att tycka att det är så lyckligt lottade när du går." Jag kände en kyla längs min ryggrad och tittade på Katie och hon hade en orolig blick i ansiktet.

sa Sam. "kom över elden vi måste prata." Han ledde oss över och vi satte oss vid brasan och han hällde upp en hård drink till oss alla. Han smuttade på sin drink en stund och tittade in i elden och vände sig sedan plötsligt mot oss. "du kan stanna över natten i det extra sovrummet men du måste gå i morgon bitti, du kan inte stanna längre."

Min fru och jag tittade på varandra och sedan sa hon till honom, "men Sam om vi går ut dit i det här vädret kommer vi inte att dö?" Han sa, "kanske, kanske inte, du måste ta dina chanser."

Hon sa "men varför skulle du göra så mot oss."

Han sa, "låt mig berätta om mig. Jag har varit här mestadels ensam med lite sällskap och definitivt inget kvinnligt sällskap på 6 månader. Helvete, jag har inte varit med en kvinna på över 2 år. Om ni två stannade skulle jag sluta med att förlora det och våldta din fru, kunde bara inte hjälpa mig själv. Jag har aldrig skadat en kvinna någonsin och vill inte börja nu." När han tittade på mig sa han, "och du skulle försöka stoppa mig och Födelsedagssex Brooke Hogan skulle sluta med att jag sårade dig illa. Jag vill inte ha det på mitt samvete. Bättre att du går på morgonen och tar dina chanser att ta dig ner för berget. Förlåt men det är så det är gott folk."

Vi satt alla där en stund i tysthet och betraktade elden.

Jag bröt tystnaden genom att säga "det måste finnas ett sätt, tänk om vi skulle binda upp dig eller låsa in dig i ett rum så att du inte kunde göra någonting om du tappade kontrollen. Han tittade på mig och skrattade och sa "yes right som om."

"Men du dömer oss båda till döden nästan."

Han sa, "det var inte jag som gav mig ut för att vandra i det här vädret. Om du inte hade hittat denna stuga skulle du redan vara död. Det här ger dig åtminstone en chans."

Min fru sa: "Sam snälla, det måste finnas något sätt, det är för grymt."

Efter ett tag tittade han hårt på mig och sa, "det enda sättet jag tror att det är möjligt för er båda att stanna är om ni går med på att ge er fru till mig medan ni bor i stugan. Hon måste bli min fru i varje så länge du är här, och hon måste också acceptera det. Första gången Drooling mindless bimbo rubbing her nipples in trance Om du bestämmer dig för att stanna, är du fri att när som helst ändra dig och lämna, men medan du vistas måste du samarbeta med vårt avtal och ingen dum skit. Om du stannar lovar jag att inte respektera dig och jag kommer att behandla henne försiktigt som om hon var min egen fru."

"Ni måste båda bestämma er ikväll om ni vill hålla er under mina villkor eller gå först imorgon, oavsett vilket väder det är. Ni kanske borde gå in i extrarummet en stund och prata om det och inte få några dumma idéer om att försöka något dumt. Du måste ge mig ditt svar på ett eller annat sätt på vad du har bestämt dig ikväll."

Jag tittade misstroende på honom, min Science fiction lesbisk satt bara orörlig med en chockblick. Jag sa, "du kan säkert inte vara seriös, du tror inte riktigt att jag gärna skulle ge dig min fru att . ja . sova med."

Han sa: "Jag är dödligt seriös. Ni två har ett val, antingen ta era chanser i vädret i morgon bitti eller gå med på mina villkor. Gå nu och ta din fru till lediga rummet och prata igenom det och låt mig veta ditt beslut. " Med det slängde han våra nu nästan torra kläder till oss från den öppna spisen. Jag tog min frus hand och ledde in henne i extrarummet och stängde dörren.

Vi klädde oss tyst och stod inför varandra. Jag sa, "Den killen är helt galen och farlig. Det finns inget sätt att jag går med på att ge dig till honom, inget sätt."

Katie sa, Big Booty Thalia Tale jag vill inte frysa ihjäl heller.Jag kanske kan vädja till honom att ha nåd, han ser ut som en snäll man undertill"

Jag sa, "det är väl värt ett försök men jag tvivlar på att det kommer att göra någon nytta. Förhoppningsvis blir vädret tillräckligt bra för att åka iväg på morgonen. Vi måste stoppa honom tills dess. Om vi ​​låtsades vara överens kan vi kanske kolla in vädret på morgonen och sedan åka sedan. Det kommer att köpa oss tid.

"Tänk om vädret inte är OK imorgon, han sa att det skulle hålla i flera dagar."

Jag sa, "Om det är för dåligt att gå på morgonen måste du distrahera honom så att jag kan slå honom i huvudet med något och vi kan binda honom tills vi går. Jag kunde verkligen inte ta honom på en jämn kamp, han är för stor och stark trots att han är äldre."

"Han påminner mig om en panter när han rör sig. Jag är rädd för honom, tänk om det går fel så kan han döda dig", sa min fru.

Jag sa, "bättre än ett öde värre än döden för dig." Vi kom överens om den planen och gick efter en kram ut i loungen.

Sam tittade upp när vi gick in. Min fru gick fram till honom på knä och tittade direkt på honom. Hon sa: "Sam, du ser ut som en bra man och du vet att detta är fel. Snälla Sam, du kan inte göra det här, vi vill inte dö men snälla tvinga oss inte att göra det här. Vi har bara varit gift i 18 månader, snälla, förbarma dig över oss. Tvinga oss inte att göra det här, låt oss bara stanna i det extra rummet. Vi kommer att vara tysta och hålla oss ur vägen."

Han tittade på henne med lite medlidande och sa "förlåt älskling, även om jag gick med på att försöka, jag vet att jag bara inte kunde hantera det. Det skulle sluta med att jag sårade er båda illa."

Min fru gick fram till mig, tittade in i mina ögon, pausade och sa: "Det ser ut som att jag inte har något val min älskling, jag bryr mig inte om mig men kan inte låta dig riskera att dö i kylan för mig, jag älskar dig för mycket," så vände hon sig mot honom och sa med nedslående ögon: Jag kommer att gå med på att stanna på dina villkor"

Sam tittade på mig och sa "Eric går du med på att ge din fru till mig så länge du stannar i stugan." Jag mumlade "ja". Han tittade på Katie och sa "godkänner du att vara min fru så länge du stannar i stugan." Hon mumlade "ja". Han stod och sa "svär ni båda på straff för att hålla er överenskommelse och inte göra något dumt." Vi svalde båda tyst och sa "ja"

Han tittade på mig och sa "lägg din frus hand i min för att försegla affären" och det gjorde jag. Han gled sedan av hennes vigselring Gratis Sex Desi Novell gav den till mig.

Han vände sig mot mig och sa, "det här kommer att bli svårt för dig Eric, men du måste bara ta dig upp och snälla gör inget dumt. Jag gillar dig och vill verkligen inte skada dig. Om du försöker något jag lova att du önskar att du var ute i snön istället. Det har varit en lång dag, varför vänder du inte in nu i reservrummet."

Jag sa "Ok vi ses i morgon" och vinkade Katie att följa efter mig.

Han tog tag i hennes hand och sa "du verkar inte förstå att hon är min nu." Jag sa "men du sa att vi kunde stanna till morgonen utan strängar."

Han log och sa "ja det gjorde jag, men ni båda bara höll med, så arrangemanget har börjat, hon är min från och med nu." En våg av rädsla svepte över mig. Han började leda henne i handen mot hans sovrum och Sovande Blond Knullad bara tittade tillbaka på mig rädd.

Jag stod bredvid vedhögen och tittade på en timmerbit i perfekt storlek. Det var värt en chans att rädda min fru. Jag var så nervös men jag tvingade mig själv att sträcka mig för att ta tag i den med avsikten att slå honom i huvudet bakifrån när han hade vänt ryggen, men han läste på något sätt mina tankar. Han tittade på mig med ett häftigt uttryck. Jag frös och kände mig precis som ett rådjur i hårkorset som väntade på att bli skjuten.

Plötsligt lade min fru sin hand på hans axel och sa till honom, "vänta lite snälla Sam." Hon gick tillbaka till mig med tårarna rullande nedför hennes ansikte och tog båda mina händer och bara skakade lätt på huvudet.Hon sa "Eric, du vet att jag älskar dig så mycket, jag kommer att klara Flicka på bakgården, snälla fortsätt älska mig oavsett vad." Med det kysste hon mig försiktigt på läpparna och gick sedan tillbaka till honom utan att ta blicken från mig. Jag kunde se att hon skakade när han ledde henne till rummet. När hon gick in genom dörren stirrade hon rakt in i mina ögon med en rädd blick som sa till mig "Jag älskar dig." Sedan stängdes dörren och hon var borta från min syn. Jag sjönk bara ner på knä och la huvudet på mina händer och grät.

. She just gets really excited whenever she wins noveller Fortsättning följer.