Avsnittsguiden The Secret Life Of The American Teeager Girl

Upoznavanje u Bosni

Jag var glad och lättad när jag arbetade med att bryta ner vårt läger och packa vår utrustning. Vi skulle hem idag och denna förödmjukande resa var precis över.

Jag var lättad eftersom min flickvän, Donna, hade gått med på att hon inte skulle ha mer sex med mina vänner. Donna verkade lite förvirrad av min begäran att stoppa sexet med de andra killarna. Med en förvirrad blick på sitt vackra ansikte sa hon: "Jag trodde att du gillade att jag skulle visa upp mig inför killarna och att vara lite stygg för dig."

Jag erkände att jag hade uppmuntrat henne att agera styggt, men sa: "Jag tycker att det har gått överstyr."

Donna ryckte på axlarna och sa, "Vad du än vill, älskling. Jag hoppas att du inte är arg på mig. Jag försökte bara vara sex för dig."

Jag sa till henne att jag inte var arg.

Jag log mot henne och tänkte för mig själv vilken tur jag hade som hade en så spektakulär flickvän som Donna. Jag kunde inte förstå hur jag hade haft sån tur.

Min kompis Shawn och jag bar hinkar med vatten från floden för att se till att lägerelden var släckt. När vi gick in på campingen sa Shawn: "Åh, herregud!"

Jag följde hans ögon och såg Donna stå över en av våra väskor som vi hade packat för hemresan. Donna var toplös. Det var en fantastisk syn att se. Hon var ute i det fria och ett par av de andra killarna stirrade öppet på henne när hon böjde sig för att titta in i väskan.

Donnas bröst var nästan för bra för att vara sant. De var enorma, fasta och tunga, men resten av henne var smal. Du skulle svära på att de måste vara falska om du inte såg dem studsa runt och svaja när hon rörde sig. Jag stirrade ofta bara på hennes perfekta bröst.

Nu stod hon topless mitt i lägret med mina vänner och stirrade på henne. Hon bar bara några korta jeansklippningar.

Jag trodde att hon var klar med att visa upp sig på den här resan. För att göra saken värre (eller bättre), när hon böjde sig för att gräva runt i väskan, svajade hennes bröst och skakade när hon rörde sig. Min kuk blev genast hård vid synen.Jag gillade verkligen att hon visade upp sin fantastiska kropp.

Jag var lite irriterad över att hon redan var naken offentligt efter vårt föredrag den morgonen. Jag sa: "Donna, vad gör du?"

Hon reste sig och fick hennes bröst att röra sig lite mer och sa: "Försöker hitta min torra baddräkt. Den är lila. Har du sett den?"

"Nej, men vad gör du här ute toplös?"

"Tja, tältet är inte uppe längre och jag behövde byta om till min baddräkt." Hon såg sig omkring på de andra killarna och sa: "Dessutom har alla dessa killar sett mina bröst mycket den här veckan. Avsnittsguiden The Secret Life Of The American Teeager Girl Det här är inget de inte redan har sett."

"Jag trodde att du hade klarat av att vara stygg på den här resan," sa jag och lät mer gnällig än jag tänkt.

Donna sa, "Jag är inte riktigt stygg. Jag försöker bara ändra mig."

Som alltid var jag oförmögen att bli arg på henne.

På några minuter hittade hon sin baddräkt och bytte om med full sikt över hela lägret. Killen jag inte kunde stå ut med, Ross, flinade hela tiden Donna förändrades. Man skulle kunna tro att en skitstövel inte kunde le, men den här gjorde det.

Det bästa med att gå hem var att jag var hoppfull om att jag aldrig skulle behöva se Ross igen för resten av mitt liv. Att ta med honom på den här resan hade varit ett misstag och jag var redo att bli av med honom.

Jag skulle flytta för att gå på forskarskolan. Ross var från staden där skolan låg. Jag trodde att Ross skulle gå från att vara en andra sträng förlorare på college till en lokal arbetslös förlorare efter att jag var borta. Jag kunde inte föreställa mig att någon anlitade en inbilsk punkare som Ross.

Jag hoppades verkligen att han skulle smarta en gång för många gånger och att någon skulle ta ut honom. Han hade redan blivit utslagen två gånger på campingturen. Ross hade den kusliga förmågan att få mig att drömma om mord.

Vi lastade båtarna och började nerför floden. Floden var full och rörde sig bra. Vi var långt från platsen där vi hyrde båtarna. Men med den snabba strömmen och lite paddling kunde vi klara oss på en dag.Under den sista delen av resan tänkte vi att vi skulle stöta på folk som tog korta dagsturer nerför floden i kanoter och tuber.

Cirka två mil nerför floden stannade vi på en sandbank eftersom vi kände till en liten lanthandel ungefär en halv mil från floden. Shawn och jag tog tag i våra plånböcker och vandrade till affären för att hämta påsar med is. Donna, Don, Dave och Ross stannade med båtarna.

När vi kom Avsnittsguiden The Secret Life Of The American Teeager Girl med isen skrattade alla mina kompisar och Donna åt något. Donna hade en sorts skyldig blick i ansiktet.

Ingen skulle berätta varför de skrattade, men jag misstänkte att det hade något att göra med att Donna uppträdde styggt. Jag försökte att inte dröja vid det och fortsatte.

Vi kylde ner ölen och begav oss nerför floden. Dagens första öl några minuter senare smakade fantastiskt. Vi hade druckit ljummen öl under delar av resan.

När vi paddlade nerför floden frågade jag Donna vad de skrattade åt när Shawn och jag kom tillbaka med isen.

Donna sa, "Åh, det var ingen stor grej."

"Nej, berätta om det", insisterade jag.

Donna gav till slut efter och sa: "Det var ingen stor sak. Ross bad mig att ge dem alla avsugning, men jag sa att jag inte kunde."

"Varför var det roligt?"

"Tja, de övertalade mig att ta av mig min topp. De sa att det var det minsta jag kunde göra eftersom de inte kunde sperma i min mun. Så, jag gjorde det. Jag trodde inte att du skulle bry dig om att de bara såg min bröst igen. Jag är ganska säker på att det tänder dig när jag visar upp dig."

Jag sa, "Jag var inte ens där. Varför pratar vi inte om dessa saker innan du gör dem."

Donna sa, "Jag är ledsen. Du vet att jag älskar dig av hela mitt hjärta. Vi bara tjafsade runt. Jag lät ingen stoppa en kuk i munnen på mig. Jag borde få lite kredit för det!"

Jag sa bara, "Okej, älskling."

Jag undrade för mig själv hur de här samtalen med Donna om sex alltid verkade bli fel för mig. Det slutade alltid med att jag kände att jag var en stolthet Julnovell online för vuxna jag ville att hon skulle bete sig som en trogen flickvän.

Jag planerade att gifta mig med henne om ungefär ett år och jag hoppades att vi skulle kunna återgå till ett mer normalt förhållande. Masseur finger fucks slim brunette babe Bondage Hon verkade inte se något fel med att suga någon annans kuk eller låta någon kille knulla henne. Att visa upp sina enorma bröst hade blivit rutin på den här resan. Jag växlade mellan orolig och tänd.

Vi hade en fantastisk dag på floden. Vattnet var klart och vackert. Donna hade mer öl än vanligt. Det var en riktig njutning att få ölen kalla igen. Donna var berusad efter en relativt kort tid och hon fortsatte att dricka. Hon drack vanligtvis inte mer än en eller två drinkar.

Vid mitten av eftermiddagen började vi se andra människor gå nerför floden. Det fanns alla typer av människor på floden, men på en sommarhelgdag såg vi mestadels extremt berusade barn i collegeåldern.

Mina kompisar, Shawn och Don, var före oss på floden. Vi hade inte sett dem på ett tag när vi såg dem paddla uppför floden mot oss. De vände sig om när de kom fram till de andra båtarna i vår grupp.

Don sa, "Vi har varit runt nästa kurva och sett dessa tjejer blixtrade med sina bröst. De har en stor fest och tjejerna är bortkastade. Vi vill stanna och titta ett tag."

Blinkande mesar på älven under sommaren var en ganska vanlig företeelse. Det var en sorts tradition. Mina kompisar, Don och Dave var ganska exalterade över det och de övertalade oss att stanna för att titta en stund. Donna bara skrattade åt dem och verkade inte ha något emot det. Hon sa att hon aldrig hade sett en flicka blixtad offentligt.

Vi fortsatte nerför floden och drog över till stranden mittemot den stora festen. Andra båtar stoppades också.

Inom kort började ett par flickor i collegeåldern visa oss och alla andra sina bröst. En av tjejerna var ganska söt. En annan hade stora bröst, men var lite överviktig. Alla jublade och skrattade när tjejerna turades om Rachel Starr porrfilmer blinka. Så småningom drog cirka fem tjejer upp sina bikiniöverdelar för en kort stund.Den berusade skaran på ett femtiotal personer skrek och skrek medan tjejerna satte upp en show. Vår grupp anslöt sig till jublet från andra sidan floden.

Donna låg på några av sovsäckarna i vår kanot och skrattade och drack. Jag insåg inte hur berusad hon var förrän hon sa till vår grupp: "Om jag kunde stå upp skulle jag visa tjejerna några bröst!"

Jag antog att hon skämtade, men Don tog henne på allvar och hoppade ur sin kanot för att hissa upp Donna från sin plats i kanoten. Donna stod i det grunda vattnet vid kanten av floden och log mot Don. Hon såg lite omtumlad ut.

Donna tittade på mig och kupade sina bröst som för att fråga mig om det var okej att blixtrar hennes bröst. Jag skrattade och nickade. Don såg mig godkänna och sa: "Okej. Det här kommer att bli fantastiskt!"

På Dons begäran hjälpte jag Donna att klättra upp på ett stort stenblock vid kanten av floden. Det var sex eller sju fot över vattnet och platt på toppen. Bondage Fill it with your seed Det var en perfekt scen för publiken vid picknicken och festen över floden.

Don stod på klippan och ropade högt över floden. "Mine damer och herrar. Ni är på väg att bevittna exponeringen av de finaste tuttarna som någonsin har flytt i denna flod. Utan vidare, ger jag er den magnifika Donna!"

Don steg tillbaka och vinkade Donna att komma fram. Publiken på festen på andra sidan floden tittade på och många rörde Sexiga rövmänniskor närmare den bortre stranden.

Donna kom fram på det stora stenblocket mot folkmassan på den motsatta stranden. Hennes ansikte var knallrött och jag kunde se hur hon skakade. Hennes bröstvårtor var hårda i toppen. Hon började knyta upp toppen av sin bikini när hon tittade över floden på den stora folkmassan som hade samlats på den andra Underbara flickor som slickar fitta. Några killar skrek oförskämda uppmuntrande ord. Många jublade när de såg Donnas kropp.

Donna frös i en minut och vände sig sedan om och sprang in i mina armar. Hon stoppade in huvudet i mitt bröst och sa: "Jag kan inte göra det här. Jag skäms så mycket!"

Jag var i färd med att berätta för henne att det var okej och att hon inte behövde göra detta när den berusade folkmassan på andra stranden började bua. Det var förvånansvärt högt.

Donna höjde huvudet och vände sig om för att titta på den arga folkmassan. Don sa: "Kom igen Donna. Du kan inte låta de andra tjejerna dyka upp dig."

Donnas ansikte blev röd igen när hon funderade på att strippa offentligt. Publiken fortsatte att bu och några av de berusade killarna kallade henne en retas och olika andra namn. Hon såg ut att kunna gråta. Jag kunde se tårar välla upp i hennes ögon när hon sa: "De här människorna utbuar mig."

Jag försökte säga till henne att det inte spelade någon roll, men hon hörde bara buningarna från publiken. Publiken verkade bli större när varje båt och rör som kom nerför floden stannade för att se vad som hände.

Donna gav mig en stor kram och sa: "Jag ska visa dem!"

Hon vände sig om och mötte folkmassan på andra stranden. Alla Ukraina Kontaktannonser Kvinna tydligt se hennes bröstvårtor genom hennes bikinitopp. Hennes bröstvårtor var stela som en bräda. Hon var helt påtänd och totalt generad.

De andra tjejerna hade snabbt dragit upp sina toppar och sedan tagit på dem igen på ett ögonblick. Donna stod vid kanten av klippan och tittade på folkmassan och knöt upp baksidan av sin topp. Publiken skrek. Hon knöt sedan upp knuten bakom halsen på sin stringbikini.

Donnas enorma F-kupa bröst föll ur bikiniöverdelen. De studsade och svajade framför publiken. Hennes ansikte var rött, men hon hade ett stort leende på läpparna när ett enormt jubel steg från publiken. Det var svårt att tro att en skara på femtio eller sextio personer kunde göra så mycket ljud.

Donna tappade sin topp på marken och stod där med slående sexiga poser för publiken. Hennes leende blev större och större. Hennes bröstvårtor förblev stela. Hennes ansikte förblev rött. Jag kunde säga att hon älskade det här. Min kuk var hård som en sten när jag tittade på henne.

Jag trodde att hon var nästan färdig när hon vände ryggen till folkmassan. Hon log mot mig.Sedan, med raka ben, böjde hon sig i midjan och visade sin lilla rumpa för publiken. Hon såg otroligt sexig ut från min utsiktspunkt eftersom jag kunde se hennes stora bröst hänga ner när hon visade sina solbrända ben och rumpa för publiken.

Sedan sträckte Donna sina händer till midjan på sina bikinibyxor och drog i en snabb rörelse byxorna till marken. Hon klev ur underdelen Analfissur Crohn S spred sedan ut benen när hon böjde sig framåt igen i midjan. Flickan jag ville gifta mig med visade sin nakna rumpa och fitta för Reality Milfs i full längd skara främlingar.

Om det är möjligt vrålade publiken ännu högre när min söta flickvän stod naken med sina ben utspridda inför en skara bråkiga människor. Donna böjde sig fram och tittade på folkmassan genom sina långa raka ben. Det var fantastiskt!

Killar gick nu över floden för att få en närmare titt på Donna. Donna gjorde nu otäcka poser. Hon böjde sig och skakade sina stora F-koppar mot folkmassan. Hot asian big ass babe nyomi star gets interracial anal noveller Hon gjorde splittringarna i naken. Hon visade publiken allt.

Till slut tittade hon på killarna vid klippans fot och sa: "Jag är verkligen hungrig. Jag har druckit hela dagen utan mat. Har ni någon mat där borta?"

Flera unga killar sa ja.

Utan att ta på sig baddräkten hoppade Donna av från klippan med studsande bröst och började över floden med en grupp på cirka femton killar. Jag fick hennes uppmärksamhet när hon gick ut i vattnet och frågade om hon ville ha sin baddräkt. Donna log och sa: "Alla dessa killar har redan sett allt. Det finns inget att dölja."

Jag tog tag i hennes baddräkt och började efter henne. Jag kunde inte komma för nära på grund av folkmassan som samlades runt henne när hon korsade floden. Jag var tillräckligt nära för att se minst två killar ta tag i hennes bröst när hon vadade och simmade över floden. Donna stoppade dem inte. Hon agerade bara som om ingenting hade hänt eftersom hon blev upprörd av främlingar. Hon log och pratade med killarna när hon sakta rörde sig över den klara, svala floden.

På andra sidan floden såg jag flera killar ta tag i Donnas nakna bröst. Donna log bara mot dem och sa tyst: "Var snäll!" när de kände henne upp. Jag är säker på att killar också tog tag i hennes nakna rumpa, men jag kunde inte se så bra.

När de fulla killarna i folkmassan insåg att Donna inte skulle bli arg om de kände upp henne, anslöt sig andra. Donnas bröst såg alltid stora ut, men att se hur en kille bara kunde ta en del av en bröst i handen visade hur enorma de var. Det krävdes verkligen två händer för att klämma en av Donnas bröst.

Donna kom äntligen med sin skara beundrare till ett bord fullt av mat och hon började äta stekt kyckling och chips strax efter att hon kom. Hon såg helt sexig ut när hon stod naken mitt i ett gäng kåta killar.

Det var inte lätt, men jag trängde mig till slut genom folkmassan till Donna. Ett par killar klämde på hennes bröst medan hon åt. När hon såg mig tog hon bort handen från sin högra bröst. Bara att se det gjorde min kuk hård av någon anledning.

Donna tittade på mig med sina stora blå ögon och sa: "Hej, älskling. Det här är roligare än jag någonsin föreställt mig!"

En kille bakom henne trevade på båda hennes bröst medan Mouth Std S pratade. Donna fortsatte bara lugnt att prata med mig när hon smektes. Så småningom vände hon sig mot killen och sa med ett sött leende: "Det räcker nog."

Hon famlades hela tiden och kände sig upprörd när vi pratade. Jag försökte få henne att klä på sig, men hon bara ignorerade mig och chattade med killar som nöp henne i bröstvårtorna och gnuggade hennes rumpa när de pratade med henne.

Hon lutade sig in i mig och viskade, "Älskling, du kan inte tro hur många killar som har frågat mig om de kan knulla mig eller stoppa sin penis i min mun. Det är ganska smickrande att så många killar kommer till mig. Mycket av dem verkade vara hårda när de gned sig mot mig."

Jag trodde att jag hade sett Donna le och ta tag i grenen på ett par killar. Nu när jag var bredvid henne såg jag hur hon tog tag i kukarna på flera av killarna och kände henne upp.Hon fortsatte att göra det medan jag stod precis framför henne. Hon klämde på min kuk och påpekade hur svårt det var.

Jag tänkte att hon inte hade någon aning om hur sexig hon var när hon log mot mig och sa: "Jag kanske borde Blond Kvinnlig Escort av mig kläderna oftare."

Det tog ett tag, men jag övertalade henne till slut att ta på sig baddräkten och återvända till båtarna. Jag var inte så populär bland killarna från festen. Tjejerna på festen verkade glada över att se Donna gå. Sweater puppets big areolas areola big tits nipples Bondage Hon log sitt vackra leende och vinkade när vi gick nerför floden.

Efter att vi hade rundat nästa kurva frågade jag Donna varför hon lät alla dessa killar känna på henne. Hon vände sig om och tittade på mig med sina stora blå ögon och sa: "Ända sedan jag utvecklade de här brösten för ett eller två år sedan har killar tagit tag i mina bröst vart jag än går. Unga killar och äldre män har en känsla. Kvinnor famlar till och med efter mig. Alla stirrar på mitt bröst. Jag gillar att vara ett sexobjekt ibland. Jag hade pojkvänner när jag var en A-cup, men ingen famlade efter mig på offentliga platser. Jag gillar det lite."

Vi tog oss tillbaka till lägret där vi hade hyrt kanoter och andra båtar och jag gick in med Shawn för att betala vår räkning och checka in båtarna. Jag fick ett samtal från min chef om ett problem på jobbet. Flera personer var på semester och en av mina tidigare medarbetare var sjuk. Chefen bad mig komma och fylla i och sa att han bara skulle behålla mig där om han absolut behövde mig. Jag sa till honom att jag skulle komma in trots att jag tekniskt sett var färdig med jobbet där. Jag gillade min chef och ville hjälpa honom.

När vi betalade räkningen inne på lägrets kontor sa en ung kille i andra änden av disken till mannen som hjälpte oss: "Herregud. Du måste komma och se det här!"

Shawn tittade på mig och sa: "Gissa vem?"

Vi gick alla för att titta ut genom fönstret och såg Donna topless på stranden medan Don, Dave och Ross lekte hålla undan med hennes bikinitopp. Donna skrattade och hoppade och försökte fånga hennes topp. Naturligtvis studsade hennes gigantiska bröst när hon sprang och hoppade.Jag såg en mamma ta tag i sina barn och springa iväg dem från den vällustiga topless kvinnan.

Medan vi tittade gav Dave så småningom Donna sin topp. Donna satte på den igen med en folkmassa som tittade på. Min kuk blev hård när jag såg Donna lyfta sina bröst i hennes topp och sedan justera toppen för att täcka hennes hårda bröstvårtor. Jag började undra om alla i länet skulle ha sett Donnas bröst inom kort.

När vi slutat betala gick jag ut för att hämta Donna och sa hejdå till mina kompisar. Donna sa: "Älskling, jag bjöd in alla till vår lägenhet Vintage Porr Hunter hamburgare och lite drinkar. Vi behöver ett officiellt slut på resan!"

Jag sa till henne att jag måste gå och hjälpa min chef på jobbet. Donna sa till mig att hon var säker på att det inte skulle dröja för länge och att hon skulle få igång grillen för oss medan jag var borta. Jag hade ingen aning om hur Hot Bikini jag skulle vara på jobbet och jag ville spendera tid ensam med min flickvän. Men jag älskade henne så mycket, jag kunde inte säga nej när hon tittade på mig med sina stora blå ögon och vädjade till mig.

Vi gick hem och städade. Jag frågade Donna vem som skulle komma och när. Donna sa att alla från resan skulle komma och skulle vara över om ungefär en timme. Jag blev förvånad över att hon hade bjudit in Ross. Hon visste att jag inte hade någon nytta av honom, men hon sa till mig att det skulle ha varit oförskämt av henne att lämna honom utanför.

Donna gav mig en sexig blick och sa: "Låt oss bråka innan du går. Det gjorde mig verkligen kåt att ta av mig kläderna inför alla de där människorna. Jag behöver dig så mycket just nu!"

Jag längtade efter att ha sex med henne, men jag var redan sen till jobbet. Jag sa till henne att vi definitivt skulle ha sex ikväll. Donna suckade och såg otroligt ledsen och besviken ut. Hon fick mig att lova att skynda mig.

Donna gav mig en lång, varm kyss när jag gick därifrån med tungan djupt i munnen. Jag gick därifrån med en hård-on.

Donna älskade sex, men det här var det kåtaste jag någonsin sett henne.

Jag gick till jobbet och hoppades att jag snart kunde vara tillbaka.

Efter ett par timmar på jobbet insåg Gratis mödomshinnssex att jag skulle behöva stanna större delen av skiftet.Jag skickade ett sms till Donna och berättade det för henne.

Hon var upprörd över att jag inte kunde komma hem. Hon skickade två bilder till mig på hur hon lagar hamburgare. Hon hade sitt vita nattlinne på sig. Toppen var en push-up-bh i spets och resten av det korta nattlinnet var tunt, skirt vitt material som var genomskinligt. Vinkeln på bilden visade en otrolig mängd klyvning.

Klicka HÄR och betygsätt berättelsen 🙂
[Totalt: 11 Genomsnitt: 3.7]

8 komentar na “Avsnittsguiden The Secret Life Of The American Teeager Girl Bondage porrnoveller