Om The Pussy

Upoznavanje u Bosni

Vi tillbringade de följande två dagarna ute på havet och vädret hade blivit mulet när vi seglade vidare ut i det öppna havet. Den mjuka brisen fyllde seglen och luta sig tillbaka i sittbrunnen med Linda när vi seglade ut i det öppna vattnet som jag hade ritat ut på sjökorten vår väg till en annan liten ö som jag visste hade sötvatten och en plats för ankar. Ön hade ett litet samhälle av fördomsfria människor som levde som infödda men hade skyddsrum byggda för att överleva alla massiva stormar inklusive orkaner.

Kommunen var en plats för ren hedonism och det som kändes bra gjorde de med varandra. Jag hade besökt ön några gånger och fann människorna ganska fria med varandras kroppar. Ingen bar kläder och sex i det fria var bara något alla gjorde med varandra. Hela personalen var alltid naken hela tiden och var alltid redo att betjäna alla gäster. Ön hade en brygga som var tillräckligt stor för flera yachter och båtar att anknyta till när människor besökte ön.

Vågorna fick båten att stiga och falla när vi seglade och täcket över sittbrunnen höll våra nakna kroppar fria från att bli solbrända och det tog Tjej betala webbplats tre dagar att ta oss till ön jag hade kartlagt. När vi inte var under segel var vi vid varandras kroppar som ett par tonåringar i värme. Linda var alltid bredvid mig när vi seglade ut i det öppna havet med hennes ben spridda och fingrade sig själv när hon lutade sig mot mig och smekte min kuk.

Jag skulle dyka efter fisk mitt på dagen med sjöankaret ute och Linda fixade resten av måltiden medan jag simmade och efter lunch skulle vi vila ute på öppet däck. Att sätta solkräm som gnuggade ledde till att vi hade sex med henne som rider mig i omvänd cowgirl-position var hennes favoritposition på däck. Jag brydde mig inte om hur hon gillade det eftersom jag bara älskade hur het och kåt hon var hela tiden.

På eftermiddagarna satt hon mellan mina ben och lutade huvudet mot mina breda ben och sög stundtals bara mjukt på min kuk när vi seglade med båten som gungade upp och ner med vågorna. Nätterna innebar att jag drog ner seglen och släppte sjöankaret över aktern och sedan var vi i huvudhytten och njöt av gott vin och lite gott gräs innan vi myste med varandra och tog oss tid att älska innan vi somnade.

På morgonen var vi nästan fram till ön och efter lite färsk frukt som ätits av varandras kroppar och juice och kaffe drog jag in sjöankaret och släppte ut seglen och kollade GPS:en och iväg gick vi mot vårt mål. Linda lade sig ut på huvuddäck med breda ben och bröstet upp mot solen när jag satt i sittbrunnen på kuddarna och guidade oss vidare eftersom vädret fortfarande var fint och varmt och havet inte mer än en fot som båten seglade smidigt. Linda såg ön när hon hade suttit upp och applicerade solkräm på sin nakna kropp och pekade ut det för mig och hon kom och satte sig bredvid mig. Hennes fylliga mjuka kropp lutade sig mot min och hennes händer gick till min kuk som snabbt blev upprätt under hennes begåvade händer.

Hennes kropp mot min när hon gled av kuddarna och knäböjde mellan mina lår och hennes varma andetag mot min hud gjorde att jag fick full erektion. Jag guidade båten till kanalen och lika mycket som jag hatade att stoppa henne var jag tvungen och gå ut och släppa seglen och sedan satte mig tillbaka när vi närmade oss marinan för resorten. Linda svalde min kuk och hennes mjuka händer masserade mina lår när vi fortsatte till hamnen och när skötaren kom för att binda oss var den kvinnliga skötaren naken och log mot mig.

"Jag ser att allt är under de rätta förhållandena, sir. Känn dig fri när du är redo att komma iland och besöka kontoret och logga in.Det är såvida jag inte kan vara till tjänst för dig och din förste styrman." sa hon medan hon strök sina händer genom sitt långa solblekta ljusbruna hår. Hennes kropp var vältonad och hennes figur var liten, kanske en 34a,26, 30, och hennes ljumskar var rena från hår. Hennes vältonade ben hade mitt öga tills Linda Gratis Ameture Sex Erotisk tänderna över kuken. Om The Pussy Jag la mig tillbaka och la armarna över baksidan av kuddarna och gled min röv framåt tills jag knappt var på kanten och detta tillät Linda full tillgång till vilken del av min kuk och rumpa som helst när hon slickade mig från basen av min tjocka hårda kuk upp till huvudet och hennes begåvade tunga skulle omsluta huvudet innan hon gick tillbaka ner i skaftet till basen .

Hamnvakten klättrade ombord och utan att missa någonting som stod bredvid oss ​​tog hon tag i akterlinan och band av den och när hon placerade sin fot på räcket spred sig hennes ben och avslöjade hennes våta fitta för mig och jag stönade medan Linda fortsatte att suga jag av.

"Jag ser att din styrman har allt i handen. Jag kommer att avsluta bowlinen eftersom du är för upptagen för tillfället," sa hon och hon gick förbi oss och mot fören och knyter av den innan hon gick tillbaka ner för kajen. De unga flickornas strama rumpa och ben tillsammans med hennes små pigga bröst var en syn att skåda. Det fanns inte en enda solbränna linje någonstans på hennes kropp och Linda nöp min pung i lek för att få mig tillbaka till vad hon gjorde.

Jag tog tag i Linda i sidorna av hennes huvud när hon nu svalde mig i djupa sugrörelser. Jag kände hennes halsmuskler när de drog ihop sig och hon höll mig så djupt som möjligt i munnen och hennes fingrar rullade mina uppsvällda bollar när jag tryckte in och ut ur hennes mun när mina händer tryckte och drog hennes huvud upp och ner och min kropp började bli stel och mina bollar drog upp när jag kände hur hon tog tag i min rumpa och tvingade ner munnen så långt som möjligt och tvingade henne näsan hårt mot mitt blygdben när jag kände hur den första vågen bröt fram och pumpade in min heta sperma i hennes hals.

Linda svalde så mycket som möjligt och hennes Riktigt Riktigt Hot Chicks slog till och hon drog sig undan och min last målade hennes hår när hon drog sig tillbaka. Våg efter våg av min last sprutade ut ur min kuk och Linda började smeka mitt skaft och pumpade min sperma när hon öppnade munnen och bara lät mig spraya över hela hennes ansikte. Jag grymtade när hon grep hårt om min kuk och skrek ut av passion när hon kom. Jag brydde mig inte om flickan hörde oss eftersom vi två var täckta av min pärlvita last. Linda klättrade och satt bredvid mig och använde sina fingrar för att rengöra ansiktet och sedan slicka dem rena. Enbart sikten var en tur på och jag satt och strök min nu halvhårda kuk medan jag såg henne städa sig.

Jag ställde mig på skakiga ben och sträckte fram min hand till henne, men Linda steg upp och ut på kajen och gick ner till skötaren fortfarande täckt när jag gick nedanför slog på generatorn och sparkade på luftkonditioneringen och sedan in i huvudbyggnaden stuga och lade ut mitt i sängen och blundade och hoppades att Linda skulle ta med sig den unga kvinnan för att vi båda skulle njuta. Jag kände hur båten gungade när jag hörde två personer komma ombord och visste att Linda hade tagit med sig den unga saken. Jag väntade på att de två skulle komma ner genom huvudluckan och genom köket innan de stod utanför dubbeldörrarna utanför storstugan.

Min kuk var halvupprätt när jag låg där och väntade på att de skulle öppna dörren. Linda öppnade dörren och ledde in flickan medan hon sedan stängde dörren efter sig när de båda stod i rummet. Jag lade händerna bakom mitt huvud när Linda gick fram till duschen och slog på den och skulle gå in och tvätta sperma ur håret och flickan sträckte ut handen och slog på vattnet så att de två kunde duscha. De två steg in i den lilla duschen och stängde den frostade glasdörren och fortsatte med att tvätta varandras hår och kroppar.Flickan kysste Linda under sprutduschen och sedan såg jag hennes händer gå ner längs framsidan av Lindas kropp och börja massera hennes bröst. Jag reste mig ur sängen och min kuk studsade när jag vände mig om och lämnade sovrummet och gick till köket för att hämta en flaska vin och den vattentäta lådan med ogräs och rullpapper och när jag kom in i rummet torkade de varandras kroppar med fluffiga handdukar.

Jag satte ner de tre glasen och flaskan och tappade lådan vid fotändan av sängen och satte mig i stolen vid fotändan Blogg Legs Sex sängen och hällde upp tre glas vin ett till var och en av oss och rullade sedan ihop några goda- stora leder när Linda kysste flickans hals och hade armarna lindade runt midjan. Skillnaderna i kroppar var som de var totala motsatser förutom att de båda hade fullständigt solbränna och Linda fortsatte att kyssa flickans hals på andra sidan och jag kunde inte se flickans händer, men Linda stönade när hon flyttade ner flickans hals. bröstet och tryckte tillbaka henne på sängen.

Tjejen föll tillbaka och spred samtidigt ut benen och Linda knäböjde vid sängkanten och körde händerna upp för tjejernas fasta ben från knäna upp till ljumsken och spred flickornas ben brett. Flickan gav inget motstånd när hon till och med sträckte sig ner och drog upp fötterna på sängkanten och drog upp anklarna i luften. Detta drog upp hennes rumpa i luften när jag såg Linda luta sig ner och göra det jag längtade efter att göra och Linda drog tungan upp på insidan av flickans vänstra lår tills hon nådde sin tajta lilla fitta och gjorde sedan det andra inre lår. Min kuk var hård när jag såg Linda hålla flickornas ben breda och en färg blommade på flickans bröst när hon la huvudet bakåt och stönade. Jag var frestad att röra vid mig själv men gjorde det inte när jag såg Lindas massiva bröst svaja när hon började slicka flickans fitta och dia på hennes klitoris.

Flickan släppte fötterna och började känna på sitt lilla bröst och när hon låg på ryggen såg de ut precis som att allt hon hade bara var hennes stela små bröstvårtor att leka med och de var svullna och hårda. Flickan började handflata sina små bröst när hennes bröstvårtor gnuggade mot hennes handflator. Linda hade använt sina fingertoppar för att sprida upp den unga fittan och avslöja de inre rosa vecken. Lukten av hennes kön var stickande och mysk när jag smuttade på vinet. Jag spred mina ben brett och mina bollar vilade på sätet och min kuk stod högt när jag lutade mig tillbaka längre i stolen för att se Lindas njutningsflickor trimma och smala kropp.

Flickan tappade sin vänstra hand ner till toppen av Lindas huvud och drog fingrarna genom håret och medan Linda gled in ett finger i flickans blöta lilla fitta. Linda hade en hand nere mellan benen och fingrade på sin klitoris och hennes bröst borstade mot sängkanten vilket gjorde att hennes bröstvårtor retades mot täcket. Jag avslutade glaset jag drack och gick runt vid sidan av sängen och ställde mig över flickans huvud och hon tittade upp för att se min ljumske bara en fot från hennes ansikte och jag smekte mig själv och tog fram lite pre-cum och jag satte den på min fingertopp och placerade den på hennes läppar.

Flickan slickade sina läppar och tog min hand och sög på mitt finger tills mitt finger var rent. Jag tittade ner på flickans kropp högst upp på Lindas huvud när hon nu släpade flickans fitta från rumpa till klitoris och snurrade tungan runt flickans klitoris vilket fick flickan att kröka ryggen och köra hennes kulle mot Lindas tunga. Hon svettades när magmusklerna var spända och hennes inre lår darrade när jag sänkte mina kulor och hennes mun öppnades när hon drog in den vänstra i munnen och stönade medan jag sa Linda trycker två fingrar i sin lilla fitta.

Linda tittade upp och såg att tjejen sög på min pung och min bultande kuk.Jag såg flickan öppna munnen på vid gavel och knäppa tuttarna i händerna när hon klämde hårt i bröstvårtorna och när jag reste sig skrek hon medan hennes kropp krökte sig tills bara hennes huvud och hälar var på sängen och hennes ljumskar slungades upp mot Lindas mun Den fina asiatiska kvinnan på hon slutade skrika och började andas ytligt och snabbt i korta grunda andetag då Linda aldrig släppte och fortsatte att suga på sin lilla nubb. Shes been drinking and now shes blowing cum bubbles Trekant Jag gick runt sängen och in bakom Linda och körde mina fingrar upp på insidan av hennes ben och kände hur hennes sperma rann ner för hennes inre lår. Linda stönade när jag gled en fingertopp mellan hennes blygdläppar och täckte den i hennes nektar innan jag drog i håret och förde bort munnen från den läckra fittan hon slickade.

"Tjejer tar en paus eftersom vi har lång tid på oss innan vi behöver göra något", sa jag medan jag räckte var och en av dem ett glas vin. Linda hade sitt ansikte täckt av tjejernas nektar och jag drog upp henne och kysste henne och tyckte att smaken var söt och jag slickade hennes ansikte och mun ren när jag kände hur tjejen stod bredvid oss. Hon kysste oss båda och alla våra tre munnar interagerade som om vi alla var älskande länge. Läppar och tungor dansade medan våra händer rörde och smekte varandras kroppar och jag flyttade mig tillbaka till stolen och satte mig med en på varje ben. Flickan låg på mitt högra lår och malde sin lilla fitta upp och ner i mitt ben och Lind satte sig på mitt vänstra och spred sina lår.

Jag lutade mig bakåt och tände en joint och började röka den när Linda bjöd flickan på ett glas vin innan jag tog jointen mellan mina läppar när jag hade slagit klart. Jag höll andan och när jag gick för att andas ut drog jag flickans mun till min och andades in i hennes mun och hon sög in resterna av röken medan hon sedan höll andan och drack lite vin. Mitt lår var täckt av hennes väta och hon vilade sig bara på mitt ben nu. Flickan lutade sig ner och kysste mig när hon fick en träff när Linda räckte skarven till henne och vi tre mellan ogräset och vinet hade ett fantastiskt surr."Tjejer jag tror att det är dags för er två att byta plats och ni äter Linda vad säger ni?" sa jag medan jag körde ett finger mot hennes klitoris.

Linda gick till sängen och lade sig på rygg och flickan gick över huvudet och tappade ansiktet rakt in i Lindas droppande fitta och började suga och slicka hennes fitta. Tjejen gjorde sugande ljud och Linda grymtade plötsligt när jag tittade ner och tjejen hade tre fingrar som gled in och ut ur Lindas blöta fitta.

Fingrarna blinkade in och ut när hon sög Lindas klitoris och Linda hade huvudet bakåt och försökte hämta andan när hennes fitta attackerades med sådan hämnd. Linda flämtade när hon spred sina ben så långt hon kunde och tjejen attackerade hennes fitta när hon knullade Linda med fingrarna. Jag var för kåt för att vänta och jag klev in bakom flickan och Linda strök min kuk och tog fram lite pre-cum och smörjde in huvudet på min kuk när hon drog fram mitt skaft tills jag precis höll på att röra vid hennes snäva lilla fitta. När spetsen på min kuk rörde hennes lilla fitta tryckte hon bakåt för att ge mig tillgång till hennes snäva våta fitta och jag tryckte framåt medan Linda lutade sig upp och slickade mina bollar när hon tryckte på min rumpa och jag tog tag i flickornas höfter och drog tillbaka och sedan med min cum belagda kuk

Jag gled in den i flickans fitta. Hennes fitta var så tight att jag kände att den klämde på mitt skaft när den försökte trycka ut min kuk. Linda började slicka och Ukraina Dam söker äktenskap Kherson mina bollar samt slicka där vi fick sällskap när jag tog tag i hennes spända små höfter och började trycka in och ut ur hennes snäva heta lilla ryck. Varje tryck av min kuk förde ett grymtande och flämtande från hennes hals när hennes andetag tvingades ur hennes lungor. Jag kände toppen av Lindas huvud när mina bollar studsade mot toppen av hennes huvud. Flickan började kröka ryggen och stöta tillbaka mot mina stötar medan hon grymtade och flämtade som en hund i värme.Jag dunkade in och ut ur henne eftersom jag slipade min kuk så djupt in i henne som möjligt och hon började svettas hårdare och våra kroppar gjorde smackande ljud när min ljumske slog mot hennes rumpa.

Lukten av sex fyllde rummet och jag kände hur jag närmade mig men försökte som jag skulle, jag var nära att spränga och jag gick och knuffade av henne innan jag gjorde det och hon skrek att inte dra sig ut, så jag började dunka in och ut ur henne och krökte ryggen medan jag grymtade och försökte hålla tillbaka.

"Ge det till henne" sa Linda medan hon sög mina bollar jag stötte in en sista gång och med all min kraft drog jag hennes rumpa mot ljumsken och kände hur tårna rullade sig när jag kände hur min kropp stramade ihop sig och varenda muskel i kroppen drog ihop sig och jag kom djupt in i hennes fitta. Jag kände varje spasm när jag pumpade hennes våta fitta med varje stänk inuti hennes lustiga tunnel när hon puckelde tillbaka mot min kuk och kom bara en sekund efter att jag började fylla hennes fitta.

Jag vet inte hur länge jag höll på att knulla hennes fitta när jag betedde mig som ett djur och stötte in och ut ur henne så hårt jag kunde medan jag pumpade henne fullt tills den tvingades ut mellan min kuk och hennes väggar. Flickan skrek tills Linda drog ansiktet mot sin fitta och flickan tystades när hon lät så mycket. Linda flämtade till när flickan spände fast i sin klitoris som en baby som di på ett bröst och jag drog mig tillbaka och föll ner på sängen medan Linda höll flickan sugande på sin fitta. Min sperma strömmade ut ur hennes fitta när jag såg den vita jizzen droppa ut och ner på sängen. Tjejen föll på magen och hennes ben var fortfarande breda när hon sög Lindas fitta och Linda grymtade och stönade när jag låg stilla och lät henne njuta av den begåvade tjejens mun.

Min kuk var slapp när jag låg där och såg flickan hänföra Lindas fitta med munnen och flickan höll upp sin vänstra hand och drog munnen bort från Linda för att säga "Lube" innan hon dök tillbaka in i hennes slickande och sugande.Jag lutade mig fram och drog ut lådan för att hämta glidmedlet och placerade den i hennes utsträckta hand. Jag såg flickan applicera glidmedel på sina fingrar samt Lindas blygdläppar och kulle när hon smekte den över hela ljumsken och jag flyttade mig till att sitta bredvid Lindas vänstra axel och såg flickan slicka och knapra på sin fitta. Min mjuka kuk lade sig mellan mina ben när jag sträckte mig ner och kysste Linda och sa till henne "Du är så sexig så här"

"Jag trodde aldrig att den här veckan någonsin skulle hända hon flämtade och böjde sina höfter när tjejen halkade in och ut ur Linda när jag tittade på. Linda slog armarna runt min hals och drog ner mig till sig och vi kysstes.

Hennes kropp svettades även i den luftkonditionerade kabinen när jag lät mina fingrar massera hennes axlar och överarmar Linda försökte suga ut min tunga ur min mun medan hon andades genom näsan när hennes fingrar drog i mitt hår. Jag tittade ner och flickan fingrade på Lindas fitta och spetsade dem in och ut i snabba drag medan hon knullade Linda. Linda gungade med höfterna i takt med tjejernas agerande när jag flyttade från hennes mun till halsen medan jag sög på hennes salttäckta hud. Smaken på hennes hud var lika naturlig när jag rörde mig ner mellan hennes bröst.

Linda tryckte mitt huvud mot sin vänstra mes och jag knaprade på hennes bröstvårta och hon sa "bit hårt!" och jag klämde fast hennes hårda bröstvårta mellan mina framtänder och drog mig tillbaka medan hon krökte ryggen och skrek ut när hennes kropp blev stel och sedan föll till sängen när hon låg stilla.

Flickan kröp upp på Lindas kropp och kysste mig när jag smakade Lindas sperma på hennes läppar och sa sedan "Väl tillbaka till jobbet hoppas jag att se er två ikväll på orgian i huvudloungen. Det kommer att finnas tillräckligt med folk för alla att vi ska njuta." och så reste hon sig och gick ut ur hytten och tillbaka Om The Pussy på kajen. Trekant Cocksucking slut outdoor blow job Linda och jag låg där i den svala luften i stugan, både en otäck varm röra täckt av svett och sperma och hennes fitta var halt och full av min last.

Vi tog en skön tupplur i varandras famn då båten stötte mot kajen på gummistötarna och när vi vaknade var det dags att duscha och äta något lätt att äta innan vi gick ut för kvällen. Vi duschade och Linda bar ett enkelt genomskinligt strandskydd och jag bar en enkel badkilt av bomull när vi klev ut på däck och såg kajen tändas och små lampor på marknivån skildrade promenadvägen till anläggningen.

Det spelades lite mjuk musik från högtalarna på kanten av gångvägen när vi gick hand i hand till anläggningen och såg andra människor pussade och klappade när vi gick förbi och jag tappade min kilt och drog av skyddet från Lindas kropp och kysste henne på huvudstigen när två Fyra lite porr kvinnor gick förbi och klappade oss på rumpan och sedan kysste varandra innan de gick nerför en sidostig och utom synhåll.

Musiken från anläggningen drog oss med när vi gick steg i steg tills vi var vid poolen och såg över trettio människor slappa och älska utan att skämmas medan andra gick förbi och såg dem när de älskade. Doften av mat drog oss in i stora salen när buffén stod på rad och folk hade tallrikarna fyllda när de satt och åt middag medan Vacker rysk kvinna postorder pratade. Vi ställde oss i kö bredvid ett ungt par och de frågade oss om vi skulle stanna på orgie ikväll. Linda berättade för dem att vi såg fram emot det och att vi får vara med eftersom det var precis det hon hade velat göra länge.