Djupt i den fittan droppade av saft och stack in två fingrar skarpt i den, "du är så blöt!" Han sa och lät mig slicka dessa två fingrar - jag tog tag i hans fingrar, började frenetiskt suga Lesbisk kärleksskapande berättelser slicka dem med min tunga, han lämnade sina fingrar i min mun, medan han klämde fast min mun med sin andra hand, hjälpte sig in i min fitta igenoch han fortsatte att knulla mig girigt och grovt." />
Lesbisk kärleksskapande berättelser

Upoznavanje u Bosni

Jag läste alltid berättelser på Literotica, men bidrog aldrig med någon egen berättelse. Detta är mitt första bidrag, vänligen ge feedback och betyg. Allt är fantasi.

*****

Detta hände när vi åkte på semester till Goa. Det var en av semestern vi planerade efter lång tid. Vi lämnade bort vårt barn till morföräldrar och åkte på en veckolång semester. Under en lång tid bad jag min fru att visa upp lite av hennes heta kropp offentligt men hon sa alltid nej. Bara för att beskriva min fru, hon är 32 och har en fantastisk kropp att dö för. Hon har fantastiska 34C bröst med stora bruna bröstvårtor. Hennes bröst är perfekta för hennes ålder. De ser riktigt snygga ut på hennes 28 midja och 36 höfter. Hon har alltid kläder på sig som täcker henne fullt ut. Jag fortsätter att trycka på henne för Vintage Nudist Erotisk ha mer djärva kläder. Hon började prova några Asiatisk Rough Fuck kläder på sistone efter att jag tjatade mycket.

Till vår semester sa hon att det kommer att bli en överraskning för mig. Vi väntade på resdagen. Äntligen kom dagen och efter allt arrangemang var vi redo att gå. Vi bestämde oss för att åka buss, bara för att rädda oss själva från att köra bil. Busstrafiken till Goa är mycket bra och det finns massor av alternativ för sovbussar. Sleeper bussar ger mycket utrymme för passagerare att sova med lätthet. Vi bestämde oss för att resa under lågsäsong. Vi nådde den anvisade platsen för att gå ombord på bussen.

För resan bestämde jag och frun att bära något mjukt och bekvämt. Lesbisk kärleksskapande berättelser Hon bar ett väldigt mjukt material och en tunn lös topp med snygg pushup-bh. BH framhävde hennes utseende och hennes mjuka klänning för att göra det sexigare. Vi inser att det var väldigt få personer i bussen den dagen. Förutom oss fanns det en familj till. I 40-sitsig buss var vi bara 5 personer i bussen.

Vi frågade bussledaren vilken plats han skulle använda, han skrattade och bad oss ​​använda vilken plats som helst eftersom hela bussen är tom. Andra familjer valde sittplatsen längst fram i bussen, så vi bestämde oss för att välja en längst bak på förslag från frun. Vi behöll vår handväska och flyttade på våra platser.Hustrun bestämde sig för att flytta till fönsterplatsen. Hon flyttade först på sätet, under tiden började jag ordna väskor. Sedan gick jag vidare till min plats.

Så fort jag satt mig på min plats passerade hon något i min hand utan att säga något. På grund av det svaga ljuset i bussen kunde jag inte se vad det är. Jag frågade henne men hon sa ingenting. Jag satte mig ner och började känna vad hon gav mig. Till min förvåning var det en behå. Jag tittade ner mot mina händer i chock eftersom jag minst förväntade mig av henne vid den här tiden. Mina ögon vände sig till svagt ljus och till nästa chock såg jag bh:n som hon hade under klänningen innan vi började hemifrån. Jag tittade på henne och hon har ett väldigt sött leende på läpparna. Hon tog bort sin bh från klänningen när jag satte mig på sätet. Hennes topp var fortfarande på men hennes bh låg i min hand. Jag la den där BH:n i väskan och tittade hungrigt på henne. Jag kunde fortfarande inte komma ur chocken över att min fru gör det. Det var en del av överraskningen hon planerade för mig på resan. Jag kände mig redan upphetsad av att tro att hon var utan bh. Hennes bröst pekade verkligen ut från klänningen. Konturen av bröstvårtorna var tydligt synliga. Hennes bröstvårtor var hårda på grund av AC i bussen. Jag kunde inte kontrollera mig själv från att röra vid henne. Jag kontrollerade mig själv eftersom bussen fortfarande inte rörde sig och det fanns chanser att någon kommer den vägen.

På bestämd tid börjar bussen röra sig med bara 5 av oss i bussen. Busskonduktören stängde dörren till bussen, vilket delade busschauffören och passagerarna. Så fort dörren stängdes nådde min hand efter hennes bröst. Idag kändes hennes bröst så annorlunda eftersom jag rörde vid dem första gången på offentlig plats eller kanske var utanför vårt hus. She wanted to suck my cock so bad Trekant Hennes bröst var så mjuka och sammetslena. Att röra vid hennes bröst gjorde mig kåt varje gång, jag känner att jag knullar henne då och där. Men jag behärskade mig, jag ville inte förstöra min förvåning som väntade på mig. Jag rörde vid hennes bröst och hon stoppade mig inte.Det ser ut som att jag var redo för mycket överraskning under resten av semestern. Min fru, som aldrig tillät mig att göra någon PDA, tillät mig att röra vid hennes bröst. Jag kände hennes bröstvårta från klänningen. Under mitt finger började hennes bröstvårtor bli hårda. Hennes bröstvårtor är väldigt känsliga, när jag väl börjar röra och klämma på hennes bröstvårtor blir hon mer och mer kåt. Efter det har jag alla chanser att väcka henne, röra vid henne och till och med knulla henne. Jag blev kåtare av allt det där.

Hon började läsa en bok och ignorerade vad jag gjorde. Jag rörde vid henne över hela hennes topp och hon visade sig eftersom hon inte märkte det. Jag vände mig mot henne och började klämma på hennes bröst. Hon hindrade mig inte från att göra det.

Helt plötsligt hörde jag någon gå mot oss. Jag flyttade min hand från hennes bröst och hon läste fortfarande boken utan att justera sin klänning som visade många av hennes bröst och hårda bröstvårtor. Jag tänkte justera hennes klänning men busskonduktören dök upp för att kolla biljetter. Han blev chockad när han såg Kvinnor 889 Ukraina i den situationen. Han kunde se de flesta av hennes bröst och hårda bröstvårtor från klänningen. Han tog lite extra för att räkna våra biljetter. Hela tiden var hans ögon på hennes bröst. Han slutförde biljettkontrollprocessen och började berätta om planen för bussen. Han började berätta för oss att det fanns ytterligare ett stopp framför oss för att välja några fler passagerare och sedan några stopp för middag och toalettpaus. Hela tiden var han fast vid min frus bröstshow. Jag tittade på henne, bakom boken log hon mot mig och visade att hon också var medveten om situationen och att hon gjorde det med flit. Jag njöt av hennes show och konduktörens tillstånd. Efter att ha berättat allt för oss hade dirigenten inget kvar att säga och han gick tillbaka med en ledsen min när han förlorade något viktigt.

Bussen rörde sig snabbt nu och jag började röra vid henne igen. Jag flyttade min hand inuti hennes topp och börjar känna hennes bröst i kött men hon stoppar mig fortfarande inte. Jag blev modigare av det.Det höll på ett tag och vi blev båda kåtare.

Återigen stannade bussen för att plocka några fler passagerare på vägen. Vi hörde några fler människor Jessica Drake Hardcore in i bussen. Det var bara ett par personer som gick in i bussen. De flyttade runt och jag trodde att de valde platser. Trekant Marie letting go De valde platserna diagonalt mitt emot oss. Jag kunde se dem från hörnet av gardinen som täckte sätena och gav passagerarna avskildhet. Jag såg två unga killar. De kunde inte se oss men jag hade utsikt. När de väl satt sig igång startade vår buss igen. Nu var nästa stopp ca 2 timmar bort. Nu när det inte fanns något stopp var jag helt förtjust i min fru. Hon visste inte vem som följde med oss ​​i bussen eftersom hon inte kunde se killarna från sin position. Jag började min strävan igen Mest gillade Zlojmoderator Russian Experimental började utforska hennes bröst. Jag flyttade min hand inuti hennes topp igen. Jag lyfte hennes topp nästan till hennes bröst och började suga hennes bröst. Jag flyttade hennes topp tillräckligt för att suga på hennes bröstvårtor. Med allt sug och beröring blev hon kåtare. Hon stönade över min beröring. Hennes stön var tillräckligt höga för att höras av killarna i nästa kubik. Hela tiden var hon upptagen med att läsa boken. Hon tittade inte in i mina ögon. Nu ligger jag ovanpå henne och suger hennes bröst och biter hennes bröstvårtor. Jag insåg inte att vi redan nått vårt nästa stopp eftersom jag var så uppslukad av att suga.

Bussen stannade och busskonduktören ropade på middag och toalettpaus. Jag reste mig och frun höll sin bok. Hon anpassade sin klänning men satte ingen bh. Hon var utan bh under toppen. Vi kom ut ur bussen med andra. Det var inte mycket folk där. Vi gick på toa först. Sedan gick vi in ​​i restaurangen och åt lite mat. Trekant tittade på menyn när två killar från vår buss kom till oss och frågade om de fick sitta med oss. Jag tittade på dem eftersom de flesta borden var tomma. Min fru bad dem att gå med oss ​​med ett gulligt leende på läpparna. När de stod var deras ögon på min frus behålösa topp.Ser ut som om de försökte föreställa sig vad som finns under det.

De satt med oss ​​och vi ringde servitören för att ta ordning. Under tiden började frun samtala med dem genom att fråga om planen för semestern. Vi fick veta att de hette Ashmit och Ajay. De var inne på sitt sista år av examen och på väg att avsluta kursen. Innan de avslutade sin kurs bestämde de sig för att ta en sista resa för skojs skull. Ashmit var 22 år gammal och Ajay skulle bli 22 inom de närmaste månaderna. De försökte ta en blick av min frus behålösa topp när det var möjligt. Hon insåg det och gav dem bra show genom att ändra sin position då och då. Hon började njuta av deras sällskap och vi pratade om så många saker.

Vi hade vår mat och var redo att gå tillbaka till bussen. Busskonduktören ropade också om avgången och vi var alla redo att gå mot buss. Då nämnde frun att hon skulle gå på toa igen. Mackenzie mace is completely black owned after this noveller Jag måste betala för maten och bussen skulle också börja. Loo var på väldigt mörk plats så jag vill inte att hon ska gå ensam. Ashmit lyssnade på vårt samtal, han föreslog att gå med henne så att jag kan göra betalningar och Ajay skulle gå tillbaka till bussen och bad chauffören vänta på oss. Jag tittade på frun och hon sa att det skulle gå bra och hon gick vidare med Ashmit.

Jag var upptagen med att betala. Ajay gick till bussen. Vi nådde bussen tillsammans och bussen började röra sig igen. När vi väl satt på plats berättade frun för mig om när hon gick på toa. Hon berättade att toalettområdet var extra mörkt eftersom ljuset tidigare inte heller fanns där. Hon sa detsamma till Ashmit och han föreslog att gå in på öppen i stället för mörk toa. Hon tog emot hans förslag och satte sig på marken genom att lyfta sin knälängda lösa kjol. Hon hade inte heller några trosor på sig, vilket jag inte var medveten om än. Ashmit tittade på henne hela tiden medan hon satt på marken och kunde till och med se hennes nakna rumpa. Hon njöt av visningen och kände sig kåt över att någon annan såg henne i den situationen än jag.Efter toa gick de mot bussen, helt plötsligt tappade hon balansen på grund av någon sten i mörkret. Hon höll på att falla fram när Ashmit fångade henne däremellan. Hans vänstra hand landade direkt på hennes bröst och han tog henne hårt för att rädda fallet. En av hans händer var på hennes bröst och den andra var på hennes rygg. De stannade i den positionen ett tag och hela den tiden klämde Ashmit sin behålösa bröst från en tunn materialöverdel. Det var mer som att röra hennes bröst direkt. Sedan hjälpte han henne att stå upp ordentligt. Medan han gjorde det gled hans hand mot hennes rumpa. Han rörde hennes bröstvårta med ena handen och rumpan med den andra under en tid.

Efter att ha berättat all saftig information för mig sa hon "Jag gillade det för mycket, någon annan än du som rörde mig var riktigt Ryska tjejer Oksana ryska och jag känner mig riktigt kåt just nu". Under tiden började hon röra vid mig. Hennes hand gick mot min penis. Först rörde hon vid mig från toppen av min shorts och sedan flyttade hon sin hand inuti mina shorts och rörde vid min penishud. Alla dessa beskrivningar och hennes beröring gjorde mig riktigt jobbig. Hon öppnade min byxa och tog ut min penis. Hon rörde vid min stenhårda 7 tums penistopp med tungan. Hennes beröring fick min penis att växa hårdare. Sedan började hon sakta ta min penis in i munnen. Hon tog hela min penis inuti sin mun. Fakes of hermione ginny Trekant Hon hade djup hals i mig första gången. Hennes näsa grävde på min hud. Hon stannade i den positionen ett ögonblick. Jag kände min penis röra vid henne hela vägen bak i halsen. Jag var i himlen. Sedan började hon sakta röra sig upp och ner på min penis. Synen på min penis som försvann i hennes mun var riktigt spännande. Jag hade aldrig föreställt mig att hon skulle suga mig med en sådan passion. Det såg ut som att hon blev riktigt upphetsad på grund av Ashmits beröring. Mina ögon var slutna och jag njöt av stunden.

När jag öppnade ögonen såg jag att Ashmit och Ajay försökte se vad som pågick inne i vår stuga från en liten öppning från gardinen. Första reaktionen på det var att stoppa vad som än hände och be de killarna att gå iväg.Men vid närmare eftertanke insåg jag att hon blev upphetsad på grund av beröring av en av killarna och det gillade hon mycket. På den tanken gjorde jag en plan för att göra något annorlunda. Hon låg på knä, på grund av det var hennes rumpa högt i luften. Hon kunde inte se killarna på grund av positionen. Hennes topp hängde ner och hennes bröst hängde också utan några begränsningar. Enligt min plan började jag röra vid henne och flytta hennes topp mot hennes huvud. Hennes bröst var synliga nu för mig. Jag trodde att Ashmit och Ajay också kunde få en syn från den positionen. Jag ändrade min position och flyttade till sittande. Jag klämde lite på hennes bröst och förde mina händer mot hennes kjol. Jag drog hennes kjol mot mig och exponerade hennes perfekta rumpa för Ashmit och Ajay. Hennes rumpa var på full visning för dem båda. Jag förstod att hennes fitta också visades från klingan i deras ögon.

Jag hade ingen direkt ögonkontakt med dem än. Men så började jag titta direkt i deras ögon. Våra ögon möttes och de insåg att jag vet vad de gjorde. De tittade på varandra och skulle fly när jag bad dem sluta med en handgest.

Sedan lät jag dem njuta av showen ett tag till. Sedan tog jag ett djärvare steg å hennes vägnar och gjorde en gest till dem att komma in i vår stuga utan att göra något oväsen. De såg chockade ut på min inbjudan. Jag försäkrade dem och bad dem komma in. De gick in i vår stuga bakom min fru. Hon var inte medveten om det förrän då. Jag bad dem flytta på varsin sida om henne. De tog positionerna. Ashmit till vänster och Ajay till höger. Hon var fortfarande upptagen med att suga mig.

Båda såg henne Första Sex Vedio. Jag bad dem börja röra vid henne. De tog båda sin egen tid med att festa genom att titta på hennes blottade kropp och gjorde sedan ett steg mot henne. De började båda med hennes bröst som hängde under henne. När de rörde vid henne vaknade hon av vad hon var upptagen hela tiden.Hon tittade mig rakt in i ögonen och såg sig omkring efter det. Jag såg tecken på smärta i hennes ansikte när hon insåg att Ashmit och Ajay också var där. Men hon svarade inte på någonting och fortsatte att göra det hon gjorde. Hennes tempo sänktes och nu stönade hon vid beröringen. Båda killarna klämde hennes bröst riktigt hårt. Hon tog bort min penis från sin mun och höjde sitt huvud. Det var första gången hennes ögon träffade Ashmit och Ajay. De båda för en sekund lämnade hennes bröst när hon kom till sittande position. Hon satt i den avslappnade positionen mot hyttväggen. Därmed faller hennes kjol och topp och täckte henne.

Hon tittade i mina ögon och nickade för vad som hände. På hennes nick rörde jag mig mot henne. Jag tog hennes topp och tog bort den från hennes huvud. Nu var hon topless framför oss. Jag gick en bit framåt och klämde på hennes bröst. Jag sög på hennes bröstvårtor framför Ashmit och Ajay. Sedan flyttade jag tillbaka och bad båda att prova det jag gjorde. De hoppade båda till varsin sida om henne. De skaffade båda en bröst till sig själva. De började klämma på hennes bröst, den här gången gjorde de det försiktigt. Sedan började de båda samtidigt suga på hennes bröst. De sög hennes bröstvårtor och använde sin tunga på henne. Hennes bröst är hennes mest känsliga del och blir sugen av två personer som samtidigt kastar henne överbord. Hon var i extrem extas. Hon stönade hela tiden.

Jag tittade på henne men kunde inte hindra mig från att vara en del av det. Men samtidigt ville jag pröva lyckan att se henne med andra killar. Jag gick lite framåt och vek hennes ben lite. Jag höll om hennes kjol och flyttade den långsamt över hennes lår. Jag exponerade hennes silkeslena lår för de där killarna och flyttade det hela vägen till hennes midja. Nu var hon naken nerifrån också. Hennes renrakade fitta, som hon gjorde speciellt för semestern, var utsatt för alla. Jag förde min hand över hennes fitta och gnuggade försiktigt. Hon var blöt under och hennes safter rann ut ur hennes fittläppar.Hennes fitta glittrade av hennes egna juicer. Jag expanderade hennes fittläppar och gnuggade fingret över hennes klitoris. Hon stönade av njutning över det. Båda var så upptagna med att suga och knapra hennes bröst. Det fick henne att stöna lite högt. Hon var också medveten om platsen vi var på och försökte kontrollera hennes stön till lägre nivå. Att välja sista plats hjälper oss också att inte bli hörda.

Jag gav en fin gnugga till hennes fitta och sedan böjde jag mig framåt för att suga den lite. Jag använde min tunga för att suga på hennes fitta. Hennes safter rann över i min mun och hon fick sin första av så många orgasmer på natten. Hon darrade av sin orgasm. Ashmit flyttade sig över hennes bröst och började kyssa hennes läppar. Hon svarade också på honom och kysste tillbaka. Jag gick tillbaka och började titta på dem. Så fort jag flyttade bort, rörde Ajay sin hand och började utforska hennes blöta fitta. Ashmit och hennes kyss blev mer och mer intensiv, deras tungor utforskade varandras mun. Ashmits ena hand var fortfarande på hennes bröst och andra handen bakom hennes huvud. Två uppsättningar händer och två munnar utforskade henne överallt. Det var en fantastisk syn.

Ajay gjorde ett drag och han rörde sig mot hennes fitta. Han anpassade sig mellan hennes ben och vidgade hennes ben för att göra en plats åt honom. Han sänkte tungan mot hennes fitta och flickade hennes klitoris med tungan. Sedan börjar han suga hennes fitta med tungan. Han försökte föra in sin tunga så mycket som möjligt i hennes fitta. Han knullade henne med tungan. Hon stönade av nöje och av hennes stön var jag mycket tydlig att hon var nära sin nästa orgasm.

Ashmit slutade kyssas och flyttade ner till hennes bröst igen. Nu bet han hennes bröstvårtor, vilket är en slags katalysator för att få henne att få orgasm. Hon fick ännu en intensiv orgasm. Hon darrade och stönade lite högt.

Båda killarna står direkt efter hennes intensiva orgasm. De öppnade sina shorts och tog ut sin penis öppet. Vi hade alla typer av penis i sikte inklusive min.Vi hade en tjock 7 tums penis av mig, vi hade cirka 8 tum av tunn penis av Ajay och vi hade 6,5 tum av mycket tjock penis av Ashmit. Ashmits penis var väldigt tjock, det var nästan som en tjock gurka med en kurva, medan Ajays penis var 8 tum men lite tunnare än oss båda. Vi hade alla vår penis öppen. Vi var alla stenhårda. Hon tittade med en överraskning. Hon såg aldrig mer än en kuk åt gången tidigare. Nu var hon framför 3.

Hon såg återigen ut alla tre olika penisar som om hon beslöt vad hon skulle göra. Hon rörde sig på knä och rörde sin hand mot Ashmits tjocka kuk. Hennes Ryska radikaler As kunde inte greppa hela kuken. Hans penis var riktigt tjock och med hennes hand på den såg den verkligen stor ut. Hon flyttade sin hand över hans kuk långsamt och försökte känna längden och tjockleken på den. Ashmit trivdes väldigt bra med behandlingen.

Hon rörde sin andra hand på Ajays penis. Hon rörde precis vid hans penis och han stönade när han skulle komma. Det såg ut som att han inte hade så mycket erfarenhet. Han sköt sin sperma över hela hennes hand. Till min förvåning blev hans penis inte slapp ens efter sperma. Hon började gnugga hans hårda kuk igen.

Hon gjorde ett steg mot Ashmits tjocka kuk. Hon flyttade sin mun på hans kuk. Min fru var på väg att suga någon annans kuk framför mig. Ashmits kuk var väldigt tjock för att vara i hennes mun. Hon tog först hans kuk i munnen och började smörja in den med sin saliv. Sedan började hon ta lite mer av hans kuk. Sakta försvann hans kuk under hennes månad. Med kontinuerlig ansträngning mycket snart var hela hans kuk i hennes mun. Hon höll nästan i halsen på honom. Sedan började hon flytta huvudet upp och ner på hans kuk. Hon gav honom en avsugning. Han njöt mycket av det. Mycket snart var han också på gränsen till att sluta. Med hans uttryck var det tydligt att han skulle komma när som helst. Han var redo att skjuta sin sperma. Han förklarade "Jag cumming". Men min fru tog inte bort hans penis från munnen.Han En gång Strumpbyxor var ursprungligen i hennes mun och hon drack allt. Inte en enda droppe slapp.

Så snart Ashmit är klar vände frun sig till Ajay. Hon tog hans kuk i munnen och började ge honom samma behandling. Han kom lite sent den här gången och igen drack hon allt. På den tiden var Ashmit hård igen. Hela den här tiden tittade jag och höll mig stenhårt. Jag ville också ha en lättnad men hon planerade inte för det. Hon reste sig och tog av sig alla sina kläder och bad alla att göra detsamma. Vi är alla nakna i den springande bussen.