Mognar skönhetssex

Upoznavanje u Bosni

Som jag sa i "Ideal Day One" finns det många "idealiska" dagar då man tänker på de olika sätten man kan ha sex med sin partner. Efter det temat ger jag dig en version av vad som kan vara "idealiskt" när du campar.

Vi hade inte campat på länge och med Lynns långhelg närmar sig, bestämde vi oss för att nu var det dags. Vi laddade upp campingutrustningen, hundarna och mer mat än vi någonsin skulle behöva och begav oss mot bergen.

Utan någon bestämd plats i åtanke valde vi en plats på berget som såg intressant ut och gick åt det hållet. Lyckligtvis för oss fanns det en väg som svängde av motorvägen och ledde upp i den smala dalen vi tittade mot som vår campingplats. Ju längre upp vi kom desto mindre trafik blev det och snart var vi på en smal väg med gräs som växer i centrum. Från spåren i smutsen hade Big Ass Spandex inte funnits ytterligare en rigg på denna väg på minst ett par veckor.

Vägen började bli smal, med borsten som slog mot sidan av pickupen. Vi klättrade uppför en brant sluttning på cirka en kvarts mil och vägen slutade på en stenpunkt med utsikt över dalen nedanför. Vägen vi precis kommit upp såg ut som en väldigt liten stig genom träden och vi kunde se var den svängde av från huvudvägen många mil ut mot dalen.

Hundarna sprang överallt och jagade dofterna av ekorrar, kaniner eller vad som nu nyligen hade passerat området. Med solen skinande starkt sitter vi på ett stort stenblock och tittade på bergen som omger den lilla spetsen.

Som en lärka frågade jag Lynn om hon ville bli naken innan vi började slå läger. Till min förvåning gick hon med på det och vi blev snart avklädda till våra födelsedagskostymer, med tillägg av våra skor på grund av käpparna och stenarna under fötterna. Solens värme var en motsägelse till känslan av vinden på vår nakna hud. Ändå var det en underbar känsla och vi njöt av det oerhört.

Att sätta upp ett tält i naken är en ny sak, och gör att du inte bara är uppmärksam på vad du gör, utan det fick mig också att uppmärksamma vad Lynn gjorde. Det var en släng av vad jag gillade bäst, utsikten framifrån eller bakifrån. Hennes bröst som svängde försiktigt när hon böjde sig var bättre än någon vy omkring oss och åsynen av hennes prydligt trimmade fitta fick min kuk att stiga till tillfället.

Med tältet uppe började vi lägga liggunderlag och påsar på plats. Eftersom vi redan var nakna och kuddarna var där verkade det som ett perfekt tillfälle för mig. Lynn hade dock andra idéer och påstod att det var för varmt för att ha sex i tältet, men föreslog istället att vi skulle gå en promenad. När hon vidare tillade att hon inte såg någon anledning att klä på sig för att göra det, höll jag helt med. Att slänga in våra kläder i min fanny pack "för säkerhets skull" visade Xhamster mormor porr vara en av mina bästa idéer på länge. Vi tog på oss vandringskängorna och begav oss ut.

Vi hade vandrat ett par mil längs sluttningen när vi kom till en liten öppning som rymde en liten källa som rann ner i en pöl av släta stenar där solen slog ner starkt. Eftersom vi redan var mestadels nakna var det ett enkelt steg att ta av oss skorna och vada i poolen. Mognar skönhetssex Efter den första chocken av det svala vattnet blev vi snart vana vid temperaturen och hittade en platt sten att sitta på som höjde vattnet till vår brösthöjd. Lynns bröstvårtor vände lika hårt som stenen vi sitter på när vattnet träffade dem, till min glädje.

Även om utsikten var fantastisk, älskar jag att titta på hårda bröstvårtor, vattnet visade sig snart vara för kallt för att stanna i väldigt länge. Vi flyttade upp till den mjuka gräsbanken där solen kunde värma oss igen. När vi låg där och tittade på molnen började vi beskriva formerna vi såg. Från elefanter och hundar gick vi vidare till att se kroppsdelar, från moln till riktiga, och det roliga började.

Eftersom Lynns bröstvårtor fortfarande var stenhårda verkade det som nästa steg att suga på dem.Med en lång suck lutade hon sig bakåt i gräset innan hon höjde sina ben för att ge mig tillgång till hennes fitta. Medan vi hade torkat på utsidan var hon väldigt blöt på insidan. Det finns inget som att känna hennes fittläppar svälla upp och öppna sig när jag smeker henne. Att få henne till en puckel mot mitt Gratis håriga divor när jag gnuggade hennes klitoris sa att det var dags att få henne att vända sig om och resa sig på alla fyra.

Med hennes rumpa högt välvd började jag sakta fingra hennes fitta, först med ett finger och sedan två, samtidigt som jag ökade tempot tills hon stönade lätt. När jag flyttade till mina knän bredvid henne kunde jag nå under henne och leka med hennes klitoris samtidigt som fingret knullade hennes fitta allt hårdare. Eftersom jag visste att hon skulle klimax snart, men ville förlänga nöjet för oss båda, saktade jag ner tempot och slutade leka med hennes klitoris.

Det gjorde bara hennes puckel mot mina fingrar ännu hårdare. Utnyttjade ögonblicket jag flyttade upp bakom henne på mina knän och bytte ut mina fingrar med min kuk. Hon var så blöt att jag lätt gled in tills jag befann mig helt uppslukad av hennes fitta. Känslan var överväldigande och jag var tvungen att hålla henne i höfterna för att hindra henne från att röra sig så jag kunde slappna Riktigt bra oemotståndligt. När jag väl var under kontroll igen använde jag kontrollen över hennes höfter för att börja röra henne i den hastighet jag ville. Snart slog vi hårt och snabbt i varandra. Mina bollar svängde framåt för varje stöt och träffade hennes klitoris, vilket drev oss både över kanten och in i klimax.

Efter att Trans hämtat andan rullade vi över och gick tillbaka till att titta på molnen tills vinden började bli lite för kall. Vi höll bara på att knyta upp skorna när vi hörde röster. I det ögonblicket klev två unga par genom träden och in i vårt utrymme.

Det första paret tittade på oss medvetet och det var lätt att se på deras leenden att de visste vad vi hade gjort. Utbyte av hälsningar var vi snart på väg tillbaka till vårt tält för att börja vår nästa session.