Våta kuk tummar

Upoznavanje u Bosni

Vi tog en av våra lata semestrar, inget schema, ingen destination, bara kör tills vi hittar en intressant plats. När vi gick upp längs kusten stannade vi ofta vid platser som fångade våra ögon och när det blev mörkt letade vi efter en plats att tillbringa natten på. Vi hamnade på en typisk sömnig strandstad och efter att ha säkrat boende för natten gick vi ut och åt. Ingen fine dining här, inget annat än snabbmat och kaféer, vilket inte störde oss och vi begav oss till kaféet vid vårt motell.

Maten var intetsägande som förväntat men det var mättande och serveringspersonalen var extra vänlig eftersom vi faktiskt njöt av vår måltid. Vår pratsamma servitris som hette Sue frågade om vi stannade länge och om vi var det, var säker och besök deras strand för den var så speciell, strax norr om stan.

"Du måste parkera längs motorvägen och sedan vandra in så se till att ta med några skor. Men när du väl kommer dit kommer du inte att bli besviken. Om ni alla kommer imorgon så ses vi där."

På vägen tillbaka till vårt rum sa Beth att vi skulle kolla upp det eftersom det lät som om vi kunde ta en vandring och en resa till stranden på en och samma utflykt. Jag sa till henne att det lät bra och jag skulle inte ha något emot att se Sues stora bröst i en snål baddräkt heller. Beth slog sig lekfullt in i armen och sa:

"Det är min kåta Jack som alltid."

Nästa dag fick vi lite vin och sedan lite friterad kyckling från den lokala KFC, och begav oss till denna speciella strand. Vi missade nästan skylten som pekade ut stigen men Beth fick syn på den när vi passerade. Vi drog av motorvägen, hämtade vår utrustning och började vår vandring längs en smal stig full av stenar och grus. Det var en vacker glen med tjockt löv på båda sidor, inklusive rika ormbunkar och växter med stora löv som min fru kallade "elefantöron." Inom alltför lång tid kunde vi höra bränningens dunkande och visste att vi närmade oss.

Vi följde stigen runt ett stort träd och sedan var det där, vit sand och det blå havet som bara finns i norra Kalifornien.Det var kanske tjugo personer på stranden och när vi kom närmare dem märkte vi äntligen att alla var nakna.

"Beth det här är en naken strand som jag inte visste om den delen. Vill du vända dig om?"

"Hej ni två, jag är så glad att ni klarade det. Hade ni några problem med att hitta den?"

Jag stod där och tittade på vår servitris från kvällen innan och hon var bar rumpa. Jag försökte stamma fram Ryska skönheter u sökmotor men jag antar att jag inte kunde få blicken från hennes bröst så min fru var tvungen att svara.

"Kommer det att vara lite förvånande att kläderna är valfria men ja, vi tyckte att det var OK."

Jag sneglade ner för att se att hon vid fläcken av röda lockiga pubes ser var ett riktigt rött huvud. Hon bjöd in oss att följa med efter att vi gjort oss i ordning och sprang sedan tillbaka ner till stranden. Jag såg hennes fasta solbrända Naturlig penisförstoring vicka när hon travade iväg och kände hur det rörde sig i mina ländar. Beth å andra sidan sa att hon inte kände sig bekväm med att ta av sig kläderna och paradera omkring framför främlingar. Vi vände om och gick tillbaka upp på stigen.

På vägen tillbaka till vårt motell tänkte jag hela tiden på vår nya vän, den rödhåriga servitrisen. När vi kom in i vårt rum, kastade jag mig mot min fru, eftersom min bultande kuk behövde avlastning. Våta kuk tummar När hon såg hur exalterad jag var började hon reta mig. Hon satte sig på min kuk och när hon gned sina händer på mitt bröst, frågade hon:

"Blev min kåta man helt upphetsad av den där ganska unga saken. Jag undrar hur många stora unga tuppar som fanns där nere för mig att se."

"Allt du behövde göra var att avslöja din sexiga kropp för att ta reda på det. Jag säger till dig älskling när de fick se hur en riktig kvinna såg ut Sammanställning av tvingad orgasm alla är sportiga trä."

"Du menar att du inte skulle ha något emot att alla de där pengarna stirrade på din nakna fru?"

Mitt svar var att sperma djupt inom henne, detta fick henne att le eftersom hon alltid njuter av sin kraft att få mig att sperma nästan på samtal.

Jag drog upp mina knän och gjorde en plats för henne att luta sig bakåt för att bli bekväm och med mig fortfarande inuti henne; hon började lättje att gnugga sin klitoris. Nu var det min tur att reta.

"Beth, jag måste vara ärlig mot dig, jag skulle verkligen bli tänd på att se dig gå naken på den stranden, för att se alla Mogna damer vända sig när du gick förbi."

"Har jag någonsin berättat för dig om den gången jag var i Cancun och vi alla blev nakna i poolen. Jag vet inte varför men det var så varmt att se pojkarna titta på mig. lusten i deras ögon var så uppenbar och Jag kände mig så befogad över dem, jag antar att det var en blick, men rör inte typ av saker. Åh gud, jag kommer."

Jag skrek också, när jag kom för andra gången.

Vi tog en dusch, klädde på oss och gick och åt. Vår favoritservitris var på sin station och log när hon såg oss. Hon frågade oss vad som hände och min fru sa att vi hoppade av men vi skulle vara där imorgon. Detta förvånade mig eftersom hon inte hade sagt något till mig utan bara tanken fick mig att gå hårt igen. Efter middagen gick vi tillbaka till vårt rum och älskade igen båda två när vi kom ihop i ett dånande klimax.

Nästa morgon var vi tillbaka till stranden och nakna bland stamgästerna. Jag säger stammisar eftersom vi var de enda som hade bruna linjer. Jag applicerade solkräm på min frus rygg medan hon uppmärksamt tittade på en naken man med en enorm penis som gick förbi. Jag kände lukten av min frus juice när de rann från hennes nakna fitta. Jag spred krämen på hennes liljevita rumpa och såg till att komma djupt mellan Mina asiatiska shemales kinder och lät mina fingrar glida in i hennes fitta som jag gjorde. Hon lät ut ett långsamt stön och jag visste att hon precis hade fått en orgasme inför publiken. Efter det satte jag mig på vår filt med mitt hårda tyg utstickande, eftersom det inte gick att gömma det nu.

Sue kom fram för att prata och när hon stod där mitt ansikte bara några centimeter från hennes eldröda gren säger jag faktiskt att det läcker ut vätska och droppar ner för hennes ben. Beth satte sig upp för att delta i konversationen, hon satt indisk stil med benen utspridda och läpparna till hennes fitta öppna visar hur blöt hon var.Båda tjejerna pratade om hur kåta de blev när de var nakna ute i det fria, och när jag sa "jag två". de båda skrattade och sa att de kunde berätta. De tittade på min erektion och fnissade igen, och sedan tog Beth tag i den och sa att den gjorde ett bra handtag. Detta fick båda att bryta ihop i skratt, men jag var rädd att jag skulle komma framför dem. Sue ursäktade sig själv att gå tillbaka till sina vänner. Beth och jag sprang ner till bränningen och väl i vattnet gned hon mig tills jag kom. Vi kom sedan tillbaka till vår filt och njöt av en eftermiddag med människor som tittade på och könsorgan.

Vi lämnade stranden vid fyratiden, båda solbrända på platser som solen aldrig sett förut och sand i varje veck och springa. Vi gick och duschade och älskade sedan. Vi klädde på oss för att äta och vi blev båda besvikna när vi fick reda på att det var Sues lediga kväll så vi såg henne inte. Vi gick tillbaka för att älska ännu en gång och sedan en gång till på morgonen innan vi checkade ut från motellet.

Det var bara fantastiskt hur den där sömniga lilla staden vaknade drifter hos både min fru och jag som vi inte ens visste fanns. Vi spenderar nu varje chans vi får, nakna och vi är båda så tända när min fru "råkar" glömma att stänga persiennerna när hon gör sitt hushållsarbete naken. Vi ser fram emot vår nästa semester eftersom vi planerar att tillbringa två veckor i vår favorit lilla strandstad men den här gången kommer vi inte att ha några solbränna linjer.