Helfigur Kvinnor Porr

Upoznavanje u Bosni

Notera till läsarna: det här är mitt deltagande i National Nude Day Contest. Alla individer som har sex är över 18 år. Rösta med stjärnor om du gillar det. Kommentarer är välkomna och uppmuntras om du verkligen gillar det.

*************************

Laurel Creek Journal, 2 juli 1993:

Jag är inte säker på om det var trosorna, eller skratten eller ryggsäckarna som satt vid leden som först registrerades i min hjärna. Kanske var det rörelsen i ett annars statiskt landskap. Kanske var det bara ett sjätte sinne efter år av jakt och fiske och att vara ute i naturen som stoppade mig i mina spår när jag toppade stigen i leden och såg spektaklet framför mig där nere där leden korsade bäcken.

Nej, jag tror att det var trosorna. Jag är ganska säker på att det var trosorna.

Två flickor i högskoleåldern 50 yards före -- den blonda med bara ljusrosa trosor på sig, plaskande i bäcken, bröst som studsar i det fläckiga solljuset. Brunetten hade fortfarande överdelen på sig och var i färd med att preliminärt glida ner sina shorts över ljusblå trosor, medan hon smygande tittade runt, till synes inte säker på om detta var en bra idé. Hennes misstankar bekräftades när hon såg mig och vi låste ögonen, båda skrämda, men jag med den bokstavliga höjden och ingen av mina delar som hängde ut.

Hon pekade på mig och sa något till sin vän medan hon vände sig bort och snabbt drog upp sina shorts igen. Blondinen verkade mer road än förskräckt -- hon tog sig lugnt till strömbanken och började dra på sig kläderna. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med mig själv. Det är inte varje dag man stöter på halvnakna flickor som sveper i en bäck på en populär vandringsled. Jag ville inte stirra oförskämt, men å andra sidan var det de som valde att gå naken offentligt.

Jag stannade och tog av mig ryggsäcken och fiskade fram min vattenflaska, tog en drink och gjorde en show med att justera remmar på väskan - och försökte mitt bästa att inte stirra och stöta på som en pervers eller en våldtäktsman.Till slut, när jag i ögonvrån såg att de var anständigt klädda, axlade jag min väska och gick ner till övergångsstället.

Ett vänligt leende och en neutral hälsning -- "Hej", sa jag.

"Hej", sa blondinen.

Brunetten log fåraktigt och nickade men sa ingenting. Hennes stora bröst buktade ut framtill på en Ohio State T-shirt.

"Vet du om det finns några bra campingplatser längs den här leden?" frågade blondinen.

"Ja, det finns gott om fina platser längs bäcken de kommande 12 milen", svarade jag. "Men med semestern kan det bli trångt – det är bäst att välja en plats innan för sent på dagen."

"Tack."

"Vad är det för metallstång du bär?" frågade brunetten och pekade på mitt stavrör i aluminium, med "Orvis"-dekalen på sidan.

"Det där är ett fiskespö."

"Åh, finns det fisk i den här bäcken?"

"Jag hoppas verkligen det. Annars tog jag med mig ett spö för ingenting." För smart. Japp, förmodligen så.

"Ja, det finns regnbåge och öring i bäcken, och några bäckar högre upp i bifloden", tillade jag snabbt med ett leende.

"Jag gillar att fiska", sa blondinen. "Jag fiskar bas med min pappa hela tiden. Jag har dock aldrig fångat en öring. Svårt att tro att denna bäck är stor nog för fisk."

"De flesta av dem blir inte särskilt stora, men de är roliga att fånga."

Jag började ta mig över bäcken, hoppande från stenblock till stenblock, med hjälp av stavröret för att stabilisera mig -- ett metallstångsrör fungerar dubbelt som vandringspersonal, särskilt användbart vid bäckkorsningar.

"Hoppas ni tjejer njuter av er resa", sa jag när jag korsade bäcken.

"Tack du också!" från båda.

Plötsligt kom jag ihåg björnen jag såg korsa leden en halv mil tillbaka och bestämde mig för att det skulle vara en bra idé att lägga till en varning: "Se till att hålla en ren campingplats och hänga upp maten - det finns gott om björnar här inne ."

"Tack för varningen", sa brunetten med bara en glimt av oro i ögonen.

Jag gick vidare uppför leden med en extra fjäder i steget och lite extra testosteron pulserande genom blodomloppet. Helfigur Kvinnor Porr Sommartid, en vacker dag, en 4-dagars helg i ett vildmarksområde, fisk att fånga, och ja, halvnakna vackra flickor som leker i bäcken. Livet är gott.

När jag vandrade de närmaste milen, funderade jag på vad jag just hade sett. Varför var två tjejer nakna mitt på dagen precis bredvid en populär vandringsled. Var de bara på väg att tappa. Var de nudister. Ett lesbiskt par som ska prova mitt på dagen?

Sedan slog det mig -- jag kom ihåg allt media surr under de senaste veckorna om naken vandring och nakenhet i naturen. En vandrare på Appalachian Trail hade skapat en hel del rabalder genom att fira "Nude Hiking Day" på sommarsolståndet endast klädd i vandringskängor och en ryggsäck. En grupp flickscouter på en dagsvandring – eller mer specifikt – följeslagarna för gruppen – hade rest det heliga helvetet och rapporterat honom till myndigheterna och försökt få honom att arresteras.

Detta hade lett till en hel massa tidningsartiklar och TV-nyheter om nakenvandring, offentlig nakenhet i allmänhet och lagarna om nakenhet. Det visar sig att det inte finns någon specifik federal lag som förbjuder nakenhet i nationalparker och annat federalt land, som detta vildmarksområde, så länge det inte är öppet sexuellt. Lokala lagar kan dock resultera i en anständig exponering, gick den officiella Gratis webbkamera med porrchatt det var en explosion av människor som testade lagens gränser, sina egna hämningar och förmodligen sin tolerans för solbränna. Nationalparken och skogsvården satte ut PSA:s tiggande människor att visa lite artighet, men erkände att de inte skulle vara ute och leta efter nakna människor.

Min gissning var att det här var ett par frisinnade collegetjejer som Rachel Weisz Enemy At The Gates Sex Scene ute efter en ryggsäck som bara ville delta i naken-i-naturens modefluga. Mer kraft till dem.Jag har bara tur att jag stötte på ett par unga snyggingar snarare än en gammal fet snubbe som ville flasha världen.

Sex miles upp på leden slog jag läger vid min favoritplats. Till skillnad från de nedslagna platserna längs bäcken, är det en lättanvänd campingplats cirka hundra meter uppför en liten sidobäck, utom synhåll från leden. Det finns ett ganska anständigt simhål vid huvudbäcken, med en platt sten som är tillräckligt stor för en person. Jag satte upp tältet, samlade ihop tillräckligt med ved för att hålla helgen, fyllde vattenbehållaren och begav mig till bäcken.

Jag kom för att fiska, men hade ingen brådska -- jag hade hela helgen framför mig, och just nu ville jag bara ta ett dopp för att tvätta bort svetten. Jag drog av mig mina svettdränkta kläder och halkade ner i det iskalla vattnet -- även mitt på sommaren är bäcken tillräckligt kall för att ta andan ur Hur man gör cum vitare. Jag simmade ut till den djupaste delen av poolen och gick helt under i några sekunder för att vänja mig, sedan hundpaddlade jag och flöt runt ett tag, och klättrade ut och sträckte ut mig på klippan för att torka av.

Jag är ingen nudist, och naken vandring tilltalar mig inte alls (jag är alltför bekant med briars, myggor, yellowjackets, poison Ivy, trädgrenar och solbränna), men att ligga naken på en platt sten för att torka av efter ett dopp -- ja, det är bara sunt förnuft. Den här klippan var tillräckligt långt borta från leden för att jag förmodligen skulle gå obemärkt förbi, och jag tänkte att vid den här tiden på dagen, så här långt upp på leden, hade de flesta backpackers redan stannat och slagit läger.

Med den varma brisen som smekte min kropp och bäckens dån i öronen slumrade jag snabbt, med behagliga syner av rosa och blå trosor som rann genom min hjärna innan ljuset slocknade.

Laurel Creek Journal, 3 juli 1993:

Det första dussinet eller så fiskarna var regnbågar, detta var den första öringen på resan - en solid 11 tum med klarröda fläckar på sidan över en rik smörig underton på flankerna.De tog alla torra -- en fallskärm Adams till att börja med, sedan en älghårskaddis när det gick långsamt, sedan den bruna på en orange stimulator.

Jag hade gått nedströms från campingen i över en halv mil innan jag gick in i bäcken och fiskade tillbaka uppströms, och var nu precis förbi lägret. Gratis polsk sexnovell släppte den bruna och insåg att jag hade fiskat i 4 timmar och tiden hade gått som om tiden inte fanns.

Det är vad vildmarken är till för! Tre veckors resor och möten och arbetsstress; raderas genom att stå lårdjupt i strömmande vatten med ett flygspö i handen i några timmar och återigen ansluta till naturen.

Jag fiskade vidare upp runt kröken mot den stora "Flat Rock"-poolen -- detta är en av de största, djupaste poolerna på bäcken, och är Helfigur Kvinnor Porr bra för några fina fiskar. Den har en stor platt sten som är cirka 20 fot bred i kanten av bäcken, vilket gör detta till en populär plats för camping, simning och loafing. På en semesterhelg var den säkerligen upptagen.

När jag rundade kurvan och nådde bassängens bakkant, i hopp om att det inte fanns en annan fiskare redan där, fick jag ett ryck vid synen framför mig på berget. De två collegetjejerna från igår, solade på klippan utan ett stygn av kläder. Den blonda satt upp med utspridda ben, bakåtlutad på händerna, slutna ögon och ansiktet uppåtvänt mot solen; pigga bröst med rosa bröstvårtor som lyser i det reflekterade Dina högtalare på Elenas modeller från vattnet. Brunetten låg med ansiktet nedåt på en campingdyna, huvudet vilade på hennes underarmar och uppenbarligen sov. Hennes vita brunfärgade skinkor stod ut i skarp kontrast till resten av hennes solbränna.

Och nu då? Jag stannade och funderade på vad jag skulle göra. Jag kände mig lite som en smutsig voyeur, som om jag inkräktade på en personlig, privat situation. Å andra sidan var det här allmän mark, jag hade lika stor rätt att vara här som alla andra och de hade tagit ett medvetet beslut att gå naken bredvid en populär vandringsled på en semesterhelg.Och det fanns inget sätt att jag inte skulle fiska den här poolen.

Så jag gjorde det första kastet i riffelvattnet vid poolens bakre; halvvägs koncentrerad på den flytande flugan och hälften på de nakna tjejerna. Halvvägskoncentration fungerar inte riktigt i flugfiske, och jag missade de två första strejkarna. Jag gick vidare upp och kastade mig till det långsammare, djupare vattnet. Efter de första par flöten i det långsamma vattnet utan strejk, kastade jag avsiktligt till en långsam bakvattenficka och lät bara flugan sitta medan jag stirrade på nakenheten. Okej, nu var jag en smutsig voyeur. Låtsades att jag fiskade, men bakom de polariserade solglasögonen drack mina ögon i det blonda håret, de vackra brösten, fläcken av ljusbrunt hår mellan hennes ben, den oskyldiga men ändå erotiska nakenheten hos en vacker flicka i solen i naturen.

Min fluglina drogs till slut in i strömmen och jag tog upp och började fiska igen. Cumshots in public Kinky Jag är inte säker på om det var fluglinans sus genom luften eller vad, men blondinen öppnade plötsligt sina ögon och såg förvånad ut när hon såg mig stå 40 fot bort i midjan djupt i bäcken. Efter den första chocken verkade hon inte bry sig om att vara naken med en voyeur och mer intresserad av att se mig kasta och fiska. Jag fokuserade mest på fiske nu, med bara en blick på tjejerna i ögonvrån. Jag gjorde flera långa kast upp i mitten av bassängen och fick långa flöten med flugan, men inga uppgångar. Min nästa cast gick till sweet spot - en djup springa med mörkt vatten strax under whitewater vid Blond i latex av poolen, inte mer än 10 fot från där flickan satt. Flugan flöt i några sekunder och försvann sedan i ett plask. Jag satte kroken och fisken drog hårt och gick djupt, sedan hoppade 15-tums regnbågen precis framför deras sten och rensade vattnet åtminstone ett par fot.

"Han fångade en fisk -- se, han fångade en fisk!" utbrast den blonda när hon upprymt hoppade upp.

Den andra flickan vaknade och höjde huvudet, men höll sina bröst gömda med armarna i kors framtill.

Blondinen stod nu på kanten av klippan, helt ogenerad över att vara naken, och tittade intensivt på mig spela fisken. Och det var en kamp -- det här var en av de största fiskarna jag krokat i den här bäcken, och den hade massor av energi. Ett par hopp till -- ett av dem stänkte faktiskt vatten på hennes fötter, sedan en springa mot några stockar på motsatta sidan av bäcken, och till slut tog jag den till hands, min uppmärksamhet fortfarande delad mellan att fånga en fisk och titta på nakna flickor .

Jag krokade av flugan och höll upp fisken så att flickorna kunde se den, sedan halkade jag tillbaka den i vattnet.

"Hej, varför släppte du det. Ska du inte behålla det till kvällsmat?" sa blondinen, till synes besviken över släppet.

"Jag fiskar bara för skojs skull just nu. Jag kanske har lite att äta senare", svarade jag.

"Flyfiske är så coolt att titta på", sa hon. "Du såg ut som Brad Pitt i den filmen."

Ingen tidigare eller senare har någonsin jämfört mig med Brad Pitt. Förmodligen fick han aldrig riktigt kläm på flugkastning under inspelningen av En flod rinner genom den, så jag är inte säker på att det reflekterar bra på mina casting kotletter, men hey, jag tar en komplimang från en naken tjej vilken dag som helst.

Nu då? Jag står i mitten djupt i vattnet några meter från två nakna tjejer och diskuterar nonchalant fiske medan (förhoppningsvis) mina solglasögon döljer det faktum att jag stirrar på konturerna av rosa fittläppar inbäddade i en behaglig triangel av hår.

"Jag hatar att påpeka det uppenbara," sa jag, tog av mig solglasögonen och gnuggade mig, "men ni tjejer är nakna. Det här är ett populärt vildmarksområde på en hektisk helg. Jag undrar bara." slutade med en frågvis blick.

"Vi gillar bara att gå nakna då och då, speciellt utomhus", sa blondinen, "och vi läste att det här var ett bra ställe att åka backpacking på och att det inte var olagligt att vara naken i vildmarksområdet, så vi kom här för vår ryggsäckstur sommar."

"Du är väl inte förolämpad?" tillade hon. "Du verkar vara sugen på att gå naken också."

"Inte kränkt alls. Vet dock inte vad du menar om mig, jag har alla mina kläder på mig."

"Vi såg dig på klippan igår", sa brunetten, medan hon satte sig upp och släppte sina magnifika bröst till världen.

Jag är ganska säker på att jag rodnade; dessa tjejer måste ha vandrat förbi medan jag sov, naken på klippan vid min camping igår.

"Tja, du hittade den främsta campingplatsen vid hela bäcken. Men det kommer förmodligen att vara en hel del vandrare som kommer upp längs leden idag, så du kan skapa lite spänning - speciellt om en scoutgrupp kommer förbi. Jag heter Kevinförresten."

"Hej Kevin, jag är Amy", sa blondinen.

"Jeanie", sa brunetten Clit Orgasm Novell satte sig nu och nu till synes lika nonchalant som sin vän om hennes nakenhet. Hon var lite knubbig, med stora, hängande bröst som såg ut som mjuka Vintage mexikansk docka och mörkbruna bröstvårtor som mitten av en svartögd Susan. Jag försökte att inte stirra, men tror inte att jag lyckades.

"Var kommer ni tjejer ifrån", frågade jag.

"Cincinnati, Ohio," sa Amy. "Vi åker båda till Ohio State."

"Hur är det med dig", frågade Jeanie, "bor du nära här?"

"Japp, har varit här i ungefär 6 år, ända sedan jag tog examen från college. Mitt jobb tog mig hit och jag älskar det - ett bra ställe att bo på om du gillar att vara utomhus."

"Du har tur som bor i ett så vackert område."

"Tja, jag ska fiska uppför bäcken. Du kan återgå till att sola utan att Brad Pitt distraherar dig."

"Och du kan koncentrera dig på att fiska istället för nakna bröst," sa Jeanie med ett flin för att låta mig veta att hon inte blev förolämpad av min blick.

"Fånga massor av fisk", sa Amy.

Jag vadade vidare upp till nästa bassäng och försökte hårt att inte vända mig om och granska scenen.När jag äntligen smög en blick bakåt innan jag gick runt kurvan låg de båda utsträckta med ansiktet nedåt på klippan, till synes sov.

Fisket var bra -- förmodligen fångade och släppte ytterligare 30 fiskar, ingen lika stor som regnbågen vid klippan. Jag vände upp en liten sidobiflod och fångade några bäckar ovanför ett vattenfall; dessa inhemska södra Appalachiska fiskar blir inte särskilt stora men de är vackra -- den vackraste öringen som simmar, enligt mig.

Sen på eftermiddagen gick jag tillbaka nerför stigen och tänkte fula tankar om de två nakna collegeflickorna. Hade jag en chans. De verkade flirtig, särskilt Amy, och åldersskillnaden var inte så stor. Och jag gjorde påminn henne om Brad Pitt -- det kan inte vara en dålig sak. Vad ska vara mitt nästa drag. Skulle de fortfarande vara nakna i eftermiddag?

Ingen sådan lycka. Kinky Amateur teen bouncing on casting agents cock När jag kom fram till deras camping var de både i shorts och t-shirts, slappade runt på lägret och hämtade matlagningsutrustning ur förpackningar.

"Fånga massor av fisk?" frågade Amy.

"Japp, jag hade en fantastisk fiskedag."

"Tja, hur många behöll du?"

"Har inte hållit några ännu, bara fiskat för skojs skull."

Hon såg besviken ut: "Jaha, jag hoppades att vi skulle ha en fiskyngel ikväll. Jag hoppades att du skulle laga lite öring åt oss."

Här var min öppning. "Tja, det är inte för sent. Jag ska gå och ta fisk till oss till kvällsmat. Vad ska du bidra med till måltiden?"

"Vi har några frystorkade nudlar", sa Jeanie. "Och någon frystorkad blåbärsskomakare till efterrätt."

"Det låter verkligen som en gourmetmåltid", sa jag. "Du ger mig ungefär en timme och tar med dina grejer ner till min campingplats - jag är ungefär 100 meter uppför bifloden där du tittade på den nakna killen på klippan."

"Amy var den som grinade," sa Jeanie med ett skratt, "jag var tvungen att dra tillbaka henne på spåret för att hindra henne från att gå för att titta närmare."

"Åh, håll käften", sa Amy och gav sin vän ett slag i armen.

Jag tror jag såg henne rodna lite. Jag kanske har en chans.

"Okej, vi ses om en liten stund", sa jag och gick nedför stigen och flinade inåt.

*************************

Det tog inte alltför lång tid; solen var borta från vattnet och några majflugor kläcktes och fiskar tittade upp. Jag fångade 3 fina regnbågar på cirka 10-11 tum under de första 20 minuterna, rensade dem och begav mig till lägret och fick igång en lägereld.

Jag bredde ut mitt liggunderlag av skum bredvid elden, lutade mig bakåt mot en stor sten, hällde upp en shot whisky till mig själv och skötte lätt elden. Livet är gott.

Tjejerna dök upp precis i tid, med en lägerspis och en påse full med frystorkad mat och köksredskap. Amy hade shorts och lila skjorta, hennes blonda hår i en hästsvans. Jeanie bar en ärmlös, lågt skuren topp utan bh som visade upp halva brösten från vilken vinkel som helst. Bröstvårtorna stack ut som näsan på valpar genom ett staket.

"Vill du gå med mig på en drink?" frågade jag och erbjöd kolven.

"Visst. Tack", sa Amy när de båda fyllde sina Sierra-koppar till hälften.

Vi tillbringade nästa timme med att sippa och prata och fylla på lägerelden med ved varje gång det kom ner till kol. Jeanie var psykolog som huvudämne, Amy hade som huvudämne i Outdoor Recreation Management, så hon älskade att vara utomhus tillräckligt för att göra karriär av det. Det var fisketurer med sin pappa och familjens campingresor som liten som skickade henne den här vägen. Jeanie hade inte samma utomhusupplevelser som barn, men tjejerna hade varit vänner sedan 8:e klass och hade åkt på flera backpackerresor tillsammans på college.

"Var är din stekpanna?" frågade Amy när vi började förbereda middagen.

"Behöver ingen stekpanna - jag ska koka fisken i kolen", svarade jag. "Du får dina nudlar att koka och jag har öringen klar på nolltid."

Jag lärde mig för länge sedan att det bästa sättet att tillaga öring var insvept i aluminiumfolie med lite matolja och salt och peppar -- ungefär 7-8 minuter i de heta kolen från en lägereld var allt som krävdes.

Jag visade dem hur man drar tillbaka skinnet och flagar ut benfria delar av kött bort från revbenen, dra sedan ut ryggraden och revbenen i ett stycke och lämnar den andra sidan av benfritt kött kvar på tallriken. De forsade båda över den färska fisken, och när vi avslutade blåbärsskomakaren och hällde det sista av Jacket från kolven, kände vi oss alla ganska mjuka och gosiga. De här tjejerna var vänliga och lätta att prata med, och det började kännas som att vi var gamla vänner.