Rysk litteratur de skulle skratta

Upoznavanje u Bosni

"Så vems rum bor jag i?" sa hon tyst.

Precis vad jag undrade, men jag måste ha blivit vit när hon sa det högt. Jag gav honom en orolig blick Bild av den största kuken i världen det var inte min idé. "Hans, så att den ser ut," log han, "men kom tillbaka till min senare om du tänker på det. En typ av en kall natt. Nåväl, ha kul, barn," sa han. Bara sättet som han fifflade med sin motorcykelhjälm och handskar gav någon oro, men det täckte han genom att snabbt ta fram sin kortnyckel och försvinna in i sitt rum.

Igår eftermiddag hade jag sett dem. Nej, låt oss vara ärliga. Jag såg henne först, sedan såg jag honom. Kanske var det Joe Rocket-jackan, men mer troligt var det det långa bruna håret, eller så var det solbränna. Eller brösten, täckta av en lycra-topp (och delvis av jackan, vilket gjorde det till en retas och inte bara en annan kvinna som visade upp sina stora bröst i något tight).

Jag såg allt detta medan jag betalade för lunch på en middag i Perry, Florida. Hon var det mest intressanta jag sett sedan frukosten, och kanske hela veckan. Min vecka på motorcykeln hade åstadkommit det jag tänkt mig - jag började glömma. Men tristess började smyga sig på. Tristess med små städer och motell, tristess med frågor om min motorcykel (en äldre modell BMW) när jag stannade.

Och tristess är dödligt på en motorcykel. Jag diskuterade med mig själv, medan servitrisen räknade tillbaka mitt byte i kassan, om jag behövde stanna för dagen eller försöka ta mig ner till Crystal River. Jag skulle vara fräschare dagen efter -- om jag inte tittade på tv hela eftermiddagen och sedan slängde och vänder mig hela natten.

Jag riskerade en ny blick på hennes väg. Hon satt i en monter bredvid en kille i motorcykeljacka. Inte matchande jackor, märkte jag med godkännande -- många "motorcykelpar" slutar med att allt matchar, vilket gör att de ser ut som gymnasieelever på vårlovet. Han såg mig och log. Jag hade den vanliga utrustningen på mig och bar min hjälm. Rysk litteratur de skulle skratta Jag hade redan fått en hjälm stulen från mitt styre den här resan.Jag diskuterade om jag skulle prata med dem -- detta antagande att alla motorcyklister har mycket gemensamt med galler på mig, och jag har haft mycket oönskat sällskap på restauranger. Så jag bara log och vinkade tillbaka, och hon gav mig en vink.

Det gjorde det. Jag gick till deras monter. "Hej", sa jag.

'Hej. Sätt dig ner om du har tid. Jag är Stephen, och det här - är Jane."

"Men inte vanlig Jane," sa jag. Oj, du har redan dragit upp en dum linje, och du sitter bara, tänkte jag.

"Tack", sa hon lite fnissande och han skrattade, vilket jag antar att det blev okej. Jävlen njuter nog av det här -- det måste hända hela tiden, tänkte jag. Jag skakade hand med honom och henne. Jag lyckades precis motstå att kyssa hennes hand.

Vi pratade om allt som resenärer pratar om, speciellt när de är på motorcyklar - väder, var vi hade varit, vägar, trafik, hur maskinerna mådde. Han sa att de hade börjat i Savannah och att han hade ett par veckor på sig innan han var tvungen att återgå till jobbet. Jag frågade honom inte var eller vad arbete var -- jag hatar den typen av frågor. De är nyfikna och de tenderar att få mig att tänka på jobbet och hemmet Casual sexkläder båda sakerna jag har åkt hundratals mil för att komma ifrån.

"Snygg hjälm", sa han.

"Åh det?" sa jag, fåraktigt. "Tack. Jag fick den igår i Pensacola. Någon tog min på en bensinstation i Cantonment."

"Det suger", sa Jane.

"Det kändes konstigt att åka utan en. Jag hade precis varit i Alabama, där det är olagligt, och jag skulle vanligtvis inte åka barhuvad, punkt slut. Kändes konstigt att ha vinden i håret."

"Men lite trevligt på något sätt?" frågade Stephen.

"Ja och nej. Nästan för mycket av det goda, och sedan finns det den ständiga oron. Vilket är ganska dumt när man tänker på det - om man förstör så är man ganska stökig ändå. Det är därför jag rider så för att inte förstöra," skrattade jag. Jane skrattade med mig.

Jag började bli bekväm med dem.De verkade som två normala människor på en motorcykel, till skillnad från några av de konstiga jag har träffat på restauranger, bensinstationer och lastbilsstopp längs vägen. Och, naturligtvis, yuppies. Jag tänkte inte fråga vad han eller hon gjorde, men jag skulle kunna föreställa mig honom som ingenjör eller en underhållsman på någon fabrik. Och jag skulle kunna tänka mig henne i fastigheter eller som sjuksköterska. Jag skulle lätt kunna föreställa mig henne som sjuksköterska.

Vi fick prata om vart vi skulle härnäst. Stephen sa att de till slut skulle åka till Orlando -- här tittade han på Jane som för att fråga om du vill, det vill säga. De hittade tydligen på det när de gick, som jag.

"Vart ska du, Harry?" hon frågade. Här kom det -- "vill du åka med oss?" dansa. Jag hade tackat nej till många av dessa den senaste veckan. Super hard cock in tasty undies Homo Det finns inte bara oro för vem du faller ihop med, det är det faktum att alla ni inte riktigt kan vilja gå till samma plats. Det bråkar med spontaniteten. Och det finns den här känslan av att du ger upp och gör vad någon annan vill att du ska göra.

Men jag började vänja mig vid åsynen av henne vid det här laget. "Tja, jag driver typ söderut. Orlando är trevligt den här tiden på året, om ni inte har något emot att jag åker med."

Båda sa att det skulle vara bra. De betalade och vi träffades på parkeringen. Hans cykel var en sen modell av Triumph Bonneville, vilket naturligtvis Anchor Girl företagsprofil en del av det vanliga skämtet om tysk och brittisk ingenjörskonst. Min cykel stod parkerad tvärs över partiet; han sa att han skulle vänta på mig. När jag började gå iväg hade han ställt sig på cykeln och jag tittade bakåt för att se hur hon satte sig på -- det är faktiskt lite svårare att ta sig på när man cyklar på en cykel, men hennes långa ben gjorde att det såg lätt ut. Hennes skinnbyxor gjorde det svårt att titta bort. Hon gosade fram till honom och log mot mig - hon hade fångat mig att titta.

Vi gick på vägen och jag bestämde mig för att jag var glad att jag hade kommit - och att han hade tagit ledningen.Stephen hade försett Bonnie med en tankväska och mjuka sadelväskor, och Jane hade en liten ryggsäcksväska på sig. De reste lätt, vilket jag av någon anledning tycker är ganska sexigt i sig. Och det lämnade naturligtvis också min syn på hennes rumpa fri.

Tack och lov för kursen Motorcycle Safety Foundation. Den lär dig att ständigt söka efter potentiella faror och varnar för farorna med att fixera på allt som ligger framför dig. Jag var tvungen att anstränga mig hela tiden för att titta på linjerna på vägen, skanna korsningar, se efter lastbilar -- för att titta på allt annat än baksidan av Jane -- hennes lädermantlade skinkor, hennes smala midja, hennes axlar (vidgade av kuddar i hennes krockjacka), och hennes hästsvans fladdrade bakom hjälmen, vilket tände mig lika mycket som allt annat. Åtminstone en gång vände hon sig om -- för att se om jag fortfarande var där. För att se om jag tittade på henne. Jag gjorde det till en punkt att flytta mina ögon över hela vägen, och hon blinkade åt mig.

För mycket av det goda -- när vi kom till ett stoppljus passade jag på att ta ledningen ett tag. Tristessen var i alla fall borta för nu.

När vi kom in i Gainesville drog Stephen in i en Starbucks. Klockan var ungefär fyra på eftermiddagen. Vi beställde kaffe. De satt tillsammans i en soffa och jag sjönk ner i en mysig stol bredvid dem. "Jag vet inte hur det är med er två, men jag tror att det är här jag vill stanna för kvällen. Borde vara någonstans där vi kan stanna här och gå över för middag och drinkar," sa Stephen.

"Låter bra för mig," sa Jane. "min rumpa får lite ont, och jag skulle vilja gå någonstans och äta middag klädd som en tjej för en omväxling."

Ingen av oss kunde argumentera mot det. Sanningen att säga, min sadel kom till mig också. Vi frågade baristorna och de sa att det fanns en LaQuinta precis runt hörnet. En lokal italiensk restaurang låg i ett köpcentrum praktiskt taget intill. Lite företagigt hela vägen runt, men det här var Gainesville, inte Mayberry.

Några minuter senare checkades vi in. Det var lågsäsong och vi kunde parkera våra cyklar precis framför rum sida vid sida på marknivå. Homo Sporting the triple cock ring Jag kunde höra duschen springa när Stephen och jag hjälpte varandra att kontrollera olja, smörjmedel och kylvätskenivåer och torka av lite vägsmuts från våra cyklar. Motorcyklar är inte så underhållskrävande som de brukade vara, men de kan fortfarande lämna dig vid sidan av vägen (eller ännu värre) om du inte tar hand om dem, särskilt när du ställer hundratals mil på vägen. dag på dem. När vi gjorde allt Hellen Mirren bröst där var klockan lite efter fem.

Jag sa till Stephen att komma och hämta mig när de båda var redo. Något sa till mig att jag skulle vara redo innan de var det. Jag tog upp min utrustning ur mina sadelväskor och gick in i mitt rum. Jag klädde av mig och gick in i duschen. Jag tänkte på hur våra dörrar angränsade och våra rumslayouter och insåg att badrummen delade en vägg. Jag kunde höra vattnet rinna innan jag började duscha och tyckte mig höra en suck då och då, men det kanske var min fantasi.

Sedan hörde jag en duns, följt av ett omisskännligt rytmiskt ljud -- fötter. Åsnor. Händerna på väggen. Vad det än var som gjorde ljuden, var det inte svårt att föreställa sig vad de höll på med, särskilt som suckandet förvandlades till låga stön och sedan till högre tonande små kattliknande skrik. Så hon var lite av en skrikare. Jag älskar sådana kvinnor -- du vet alltid hur du har det.

Jag gick och hämtade lite handkräm och lämnade ett vått spår på golvet mellan duschen och handfatet. Snart smekte jag mig lyckligt till den rytm de hade skapat, bet mig i läppen för att hålla mig tyst, även om jag visste att de måste inse att jag bara var en tunn vägg bort från deras vilda, bullriga puckel och förmodligen inte brydde sig. Oavsett så var jag stenhård innan jag ens kom igång, och kom på mindre än en minut. Och kom och kom. Det hade gått två eller tre dagar.Ja, det finns gott om chanser att onanera när du är ensam i motellrum natt efter kväll, men ärligt talat hade jag tröttnat på att göra det också.

Jag såg till att all sperma hamnade i avloppet (en av mina egenheter -- jag hatar att motellpigor ska veta att jag har jackat i deras badrum) och började tvätta bort smutsen. De nådde själva en snabb final, från ljudet av saker. När jag torkade av var allt jag hörde rinnande vatten. Jag höll på att bli halvhård igen, men bestämde mig för att någon ytterligare lättnad kunde vänta tills efter middagen, då jag kanske skulle höra ytterligare en del av de ännu tunnare väggarna mellan våra sänggavlar.

Jag hade varit klädd i femton minuter och hade tittat på ESPN i tio minuter till när jag hörde en knackning på min dörr. Jag svarade det -- "Hej?!" Jane hade knackat, inte Stephen. Han var precis bakom henne, klädd i en något renare version av vad han hade haft på sig på vägen.

Hon hade å andra sidan en annan figursydd topp, med en kort jeansjacka över det och en jeanskjol på mitten av låret och höga klackar. Hennes hår var fortfarande fuktigt och hon hade dragit tillbaka det i en hästsvans. Ett turkost Kokopelli-hänge hängde mellan hennes bröst på Olika nyanser av blond hårfärg silverkedja. Hennes makeup var minimal och perfekt, och en lätt doft av schampo drev in med henne, tillsammans med en ännu svagare doft som kan vara en kryddig/muskig cologne eller kan vara den naturliga doften av en kvinna som precis blivit knullad halvt sanslös. Hon hade utseendet -- gnistrande ögon och lätt åtskilda läppar. Stephen såg ungefär likadan ut som när han arbetade på cyklarna med mig, förutom att han log mycket.

"Du ser annorlunda ut", sa jag och ville ge henne en komplimang men ville inte gå för långt ut.

"Tja, tack, tror jag", skrattade hon. "Jag hoppas det."

"Redo?" inflikade Stephen.

"Och väntar", sa jag.

Vi drack lite vin och väntade på att middagen skulle komma och pratade om våra motorcykelupplevelser.Stephen var en av de där killarna som hade vuxit upp på motorcyklar. Han sa att han hade kört små 50cc-cyklar som barn innan han lärde sig cykla. Jag å andra sidan hade tagit upp det som nybörjare för bara ett år sedan.

"Jag har fått kläm på allt, tror jag. Men en sak har jag inte gjort", sa jag och tömde det sista av mitt tredje glas vin. Trötthet och lite uttorkning gjorde att vinet slog mig ungefär lika snabbt som jag slog på det, men det smakade fantastiskt. Jag skulle inte åka igen på 12 timmar -- jag hade råd Flickor som knullas i rumpan bli lite bortkastad.

"Vad är det?" frågade Jane.

"Jag har inte burit någon pillion."

Stephen och Jane tittade på varandra. Jag började rodna lite. "Åh, det var inget förslag. Bara något som jag inte har bockat av på mitt CV för motorcykling." Jag sa till mig själv att det var vinet som pratade, men det var mer troligt på grund av dagdrömmen jag hade haft hela dagen - hennes lår runt mina höfter, hennes bröst mot min rygg, hennes händer i min midja.

Någon signal måste ha gått mellan Jane och Stephen som jag inte fattade, för hon sa "Jag kör med dig imorgon. Det är ingen stor sak." Hon log mot mig när hon sa det.

Stephen blev all verksamhet. Jag blev mer och mer övertygad om att han var ingenjör. Han pratade om hur den extra vikten påverkar balans och inbromsning. Old husband plows ebony teen neela sky while cuckquean wife noveller Han blev slagen på armen minst en gång av Jane för att ha använt ordet "vikt" för ofta. "Jane är uppenbarligen en erfaren riddare, vilket är vad du behöver för din första timeout", sa han. "Låt oss gå ut ur Gainesville och ut på motorvägen på morgonen, och sedan följer hon med dig vid vårt första stopp."

"Har du någon hemma som du vill ta med dig. Din fru?" hon frågade.

"Inte precis", sa jag. "Min fru skulle inte åka med mig. Naturligtvis har hon inte bott med mig på några månader, så."

"Åh, förlåt," sa Jane. Hennes drag grumlades.Jag hade bara känt henne i ungefär åtta timmar, och det var första gången jag någonsin sett den där blicken, men jag hatade den redan.

"Varför. Det är inte ditt fel", skämtade jag och jag sträckte mig över bordet och tog upp hennes hand och kysste den. Jag kanske redan var fullare än jag trodde.

Cirka två på morgonen vaknade jag med min kuk i handen, redan hårt. Jag kunde höra dem gå på den på andra sidan väggen, och den här gången utan att ljudet från duschen halvt dränkte den.

"Åh gud," sa hon om och om igen.

"Vänd dig", tyckte jag mig höra honom säga. Hennes jamlande ljud upphörde.

"Där?"

"Ja, där, älskling. Åh fan ja."

"Mer glidmedel om du gör det på det sättet. Långsamt, älskling, långsamt. Åh, Gud, ja, långsamt, långsamt, långsamt," sa hon. "Försiktigt om du vill att jag ska kunna åka med honom imorgon", skrattade hon och skratten blev till ett stön.

Jag var inte säker på vad han gjorde med henne, men i mina tankar höll hon på med mig, och jag Sex Story Porr Novell Sexig väldigt, väldigt försiktig, för jag ville verkligen att hon skulle åka med mig imorgon. Det fanns all smörjmedel i världen för det här jobbet, och det skulle göras rätt. Jag lättade in i henne, mina händer höll mig på hennes höfter. Jag var hennes passagerare, och det fanns inget sätt att jag ramlade av sadeln. Jag gick bara snabbare när hon började tigga mig och skrika efter det.

Jag stönade själv när jag kom – väldigt högt. Ljuden i andra änden stannade ett ögonblick, och sedan kom det ett fniss, Sex Novell Xxx sedan ett stön till och ett till.

Sju timmar senare blev vi stoppade på en parkeringsplats för en livsmedelsbutik några mil utanför Gainesville. Stephen var parkerad. Jag gick på tomgång på min cykel och jag skulle få min första lektion med Jane på baksidan. Jag hade båda fötterna planterade, enligt instruktionerna. Jane verkade bara ha lite svårare med höjden på min sits och att få benen runt de hårda väskorna, men hon var snart nöjd. "Ta med henne runt parkeringen och öva några starter och stopp innan vi går ut på vägen. Lätt gör det," sa Stephen."Förresten, eftersom det är svårt att prata på vägen behöver du en signal eller två. Två tryck från hennes vänstra hand betyder "sakta ner" eller "ta det lugnt - jag blir nervös." Två tryck från hennes högra hand betyder "vi måste sluta så snart som möjligt."

Vi stötte på hjälmar första gången jag lyfte. Vi hade båda visiren uppe. Jane reste sig tillräckligt nära mina öron för att säga "Långsamt, älskling, långsamt" och fnissade. Jag trodde att jag skulle tappa det då, men överlag var det inte så svårt som jag trodde att det kunde vara. Triple double penetration gangbang Homo BMW:n gick bra och stannade okej. Jag skulle bara behöva planera lite mer än vad jag brukar göra. Han hade rätt - Jane visste hur man rider på piller. Hon var väldigt avslappnad och stilla, speciellt i låga hastigheter och i svängar när det gällde. Vi kom tillbaka ut på den öppna vägen, och jag kan säga att Gratis Handjob Erotisk glömde jag nästan bort att hon var där. Förutom värmen från hennes lår, och när hennes händer flyttade till olika ställen på min jacka eller midja då och då, eller när jag kunde känna hennes bröst röra sig över min rygg (med två motorcykeljackor mellan oss, tyvärr). Med andra ord praktiskt taget konstant. Men jag klagade inte. Jag kunde känna viktförskjutningen något när hon sträckte sig runt halsen -- jag var i täten för tillfället, och jag anade att hon vändes om och gav Stephen en blick som hon hade gett mig igår. Kanske en blinkning. Mot slutet av åkturen växlade jag ibland inte upp så fort jag borde ha gjort. BMW:s motsatta tvillingmotor surrar fruktansvärt hårt vid höga varvtal. Jag kände hur hon började slingra sig lite i sätet när jag gjorde det. Till slut fick jag två knackningar från hennes vänstra hand på min höft, och jag slutade göra det.

"Jävel", sa hon i mitt öra vid nästa stoppljus och fnissade.

Vi hade tagit oss in på den här platsen som heter Fruitland Park och drog oss in i ett glassställ. Jane slickade en glassstrut och höll upp sin hjälm på midjan som en fotbollsspelare.Bilden fick mig att skratta och avslutade det lilla tvivel som fortfarande fanns kvar att jag desperat ville ta reda på hur hon var i sängen.

Stephen, som jag nu var helt övertygad om var ingenjör, sa till Jane: "Så vad tycker du om BMW:n. Inte lika smidig som Triumph, eller hur?"

"Åh, det vibrerar mer. Men det är inte helt fel," spinnade hon och sträckte ut tungan mot oss båda. Den var överdragen i vaniljglass.

"Jaha, du kanske vill gå ombord med Stephen igen," sa jag när vi avslutade våra glassstrutar. "Vi kommer att gå ut i trafiken."

"Åh, jag litar på dig. Du mår bra, låt oss avsluta åkturen." sa hon och la sin arm på min. Jag tittade tillbaka på Stephen -- det var inte min idé. Han ryckte på axlarna och vi gick tillbaka till cyklarna. Vi hade tittat på några turistkartor och diskuterat var vi ville äta middag och stanna för natten. Den här gången ville Stephen äta middag i Altamonte Springs på ett steakställe han hade hört talas om. Det skulle vara mörkt när vi var klara, men trafiken var inte dålig under lågsäsong och vägarna var alla upplysta mellan här och International Drive-området, där det fanns bra erbjudanden på motell.

Vi kom till Altamonte Springs före middagen, så vi hittade en stor bokhandel och tittade runt. Jag gjorde det till en punkt att lämna dem ifred. Kanske behövde de reda ut några saker. Jag hade ingen aning om de var gifta eller inte, men helt klart var de älskare. Något hade hänt mellan oss och jag ville inte göra sönder dem. Om inte annat så ville jag inte behöva bevittna ett bråk. Då skulle jag verkligen känna att jag var hemma igen.

Men när vi gick fram och tillbaka genom delarna av bokhandeln, korsade vi oundvikligen vägar. De var tysta, men det verkade inte vara någon påfrestning. Hon kanske bara flirtade. Kanske var han en bra sport. Kanske var de swingers, båda försökte förföra mig.Kanske var det hela min fantasi och de var bara två generösa personer som hjälpte en nybörjare att lära sig en ny färdighet. Jag gick fram när jag hörde dem skratta och jag upptäckte att vi var i "Self Improvement"-gången, dvs där alla sexböcker fanns. De hade en illustrerad Kama Sutra öppen på en sida som visade en särskilt intrikat position. "Harry, kan du föreställa dig att jag gör det här?" Jane skrattade.

"Jag kan prova" sa jag ut. Jane vek över av skratt. Jag är en av dem som tror att man kan berätta något om hur en kvinna älskar genom hur de skrattar, dansar eller för den delen Homo bak på en motorcykel. Jane skrattade från magen, från länden. Stephen log, nästan faderligt.