Hur man har sex när man är gravid

Upoznavanje u Bosni

Copyright © 2010 Caribberos

Min första resa till Karibien var på 1970-talet. Ja, jag är medelålders och det här är en berättelse om medelålders människor -- genomsnittliga människor, inga underbara brudar med stora bröst, inga 12-tums kukar som kan hålla sig hårda i tjugofyra timmar i sträck, bara medelålders, medelålders, medelålders klass amerikaner.

Jag älskar öarna och vi har haft turen att ha rest dit nästan varje vinter sedan åttiotalet. Mina favoriter är Franska Västindien eftersom fransmännen har två saker för sig: god mat och en avslappnad syn på nakenhet. Faktum är att hela känslan av de franska öarna är mer avslappnad och bekväm med ett långsammare tempo. En tidig middag skulle vara vad som helst före åtta på kvällen och de förväntar sig att du sitter vid ditt bord hela kvällen.

Det som gör det här, eller någon berättelse intressant, är inte bara händelserna utan karaktärerna som är involverade. En berättelse om vild sex med en karaktär som har vild sex varje dag är bara en berättelse om vild sex. Men när de inblandade karaktärerna är medelklass, genomsnittlig kille eller granne, konservativa familjeorienterade typer, då blir det vilda könet ännu mer osannolikt och därmed mer intressant. När karaktärerna agerar helt ur karaktär blir det mer än bara vild sex.

Mary och jag har varit gifta nu i över trettio år men händelserna som beskrivs här hände på nittiotalet. Det var den åldern när våra barn blev tillräckligt gamla att vi äntligen börjar tänka på oss själva igen och på hur livet kan se ut efter att barnen är borta. Vi hade spenderat det mesta av vår tid och energi på att fostra barnen och vi hade tappat kontakten med de flesta av våra tidigare vänner och vi hade utvecklat en del vänskap med föräldrar till våra barns vänner men inget nära.

Jag är några centimeter över sex fot lång, smal men inte smal på cirka 200 pund. Jag är ganska attraktiv och de flesta säger till mig att jag ser mycket yngre ut än min ålder.Mary är ungefär tio centimeter kortare än mig och även om hon går upp några kilo nu tycker jag att hon fortfarande ser bra ut och då var ännu bättre (som vi alla var). Hon har mörkt hår, 36C bröst och har ett naturligt vackert ansikte som inte behöver något smink.

Mary är lite mer konservativ än jag, dricker nästan aldrig, tänker på barnen hela tiden och skulle aldrig föreställas i en "sexuell" situation av någon som kände henne. Det är detta som gör händelserna som är på väg att inträffa så fantastiska för mig. Jag accepterade för länge sedan att jag gifte mig med kvinnan som jag älskar att "föra hem till mamma" eller att uppfostra mina barn och inte den sexgalna nymfomanen som mina hormoner skulle ha haft mer glädje av.

Marys konservativa klädsel och utseende har dock många människor lurat och vi har alltid haft ett aktivt sexliv men hon kommer verkligen till liv i Karibien. Jag antar att hon, som många andra, behöver komma bort från allt för att slappna av. Vi har haft vårt bästa sex när vi varit ensamma på semester men det har alltid varit ensamt och hon har alltid varit avstängd av mina fantasier om sex med andra eller till och med prata om vårt sexliv med andra.

Vi träffade Rob och Lynn genom våra barns aktiviteter och hade känt dem i flera år innan vi började bygga en relation. Vi hade börjat göra familjeträffar och middagar eller filmer ibland. Rob har en snabb kvickhet och ett underbart sinne för humor och får mig Mycket liten tjej knullad skratta mycket. Han ler mycket och har en positiv attityd så han är rolig att ha. Han är ett par centimeter kortare än mig och några kilo tyngre. Hur man har sex när man är gravid Ju mer vi lärde känna varandra desto mer njöt vi av att umgås tillsammans.

Lynn är ännu kortare än Mary vid ungefär fem -- två. Vid den tiden vägde hon bara cirka 125 pund och hon såg bra ut. Hennes bästa tillgångar är hennes ben -- perfekt formade med slät och felfri hud.Jag hade börjat märka hennes ben ungefär ett år tidigare och vid många tillfällen hade jag njutit av att se henne bakifrån när hon retsamt skakade sitt byte åt mig när hon gick in läker. Hon är kvällsmat, alltid skrattande och har en äventyrlig sida som ingen av oss andra har. För att sammanfatta det var vi bara fyra medelålders medelålders vuxna som fostrade familjer.

När hösten började sin tur till vinter började Mary och jag prata om vår årliga resa till Karibien och började välja vår ö. En dag frågade jag Mary vad hon tyckte om att bjuda in Rob och Lynn att följa med Porr för hela kroppen ​​på årets resa. Vi pratade om det och kom överens om att vi skulle ge upp mycket men potentiellt vinna mycket i en djupare relation med våra vänner. Vi kom också överens om att vi inte skulle ge upp vår egen årliga privata resa så om detta utvecklades till en vanlig sak skulle vi behöva ta två vintersemester till Karibien varje år -- en med vänner, en ensam. lät bra för mig!

Nästa gång vi träffades med Rob och Lynn tog vi upp idén och bjöd in dem att följa med på vår semester. Efter lite diskussion kom de överens och vi bestämde att en bra ö för dem att först uppleva Karibien skulle vara St. Martin, en bra blandning av sand, sol och fantastiska vyer med sina nakna stränder, plus otroliga franska köket.

Hotellet vi valde var ett all inclusive på Orient Beach, nära den världsberömda nakenresorten. Vi tänkte att promenader på stranden från ena änden till den andra skulle vara en bra daglig träningsaktivitet och ge lite stimulerande vyer.

Vi checkade in för att finna att resorten var långt under våra förväntningar men vi tänkte att vi skulle göra det bästa av det och tuffa till. Det är tills den andra natten när Rob och Lynn vaknade och upptäckte att två tum vatten hade översvämmat deras rum och vi var helt äcklade av maten och smutsen.Den dagen ringde Rob till resebolaget och stank så mycket att de sa till oss att de skulle återbetala våra pengar och vi kunde hitta vårt eget hotell för att avsluta vistelsen.

Vi begav oss ut för att spana ut ön och efter flera timmars körning hittade vi ett avlägset hotell på den norra änden av ön. Vi parkerade vår bil och gick in på resorten där vi möttes av en vacker stor byggnad med kolumner som var huvudlobbyn för resorten. Vi gick in i utomhusbyggnaden och blev omedelbart förälskade i stället. Någon som spelar vid flygeln, de vackra trädgårdarna på den inhägnade gården, den vänliga personalen, alla skrek att det här är platsen du behöver vara.

Jag knäböjde skämtsamt framför Rob och bad honom att ordna så att vi kunde stanna här -- oavsett vad det kostade. Han skrattade och pekade på sitt gren som var bara några centimeter från mitt ansikte för tillfället. Jag tittade på Mary och sa "Säg till Rob att du kommer att ge honom en avsugning om han skaffar oss rum här."

"Rob, jag ska ge dig en avsugning om du skaffar oss rum här" sa hon utan att tveka.

Vi tittade alla fyra på varandra i flera sekunder under tystnad innan vi brast ut i skratt; det här var så ur karaktär för min konservativa Mary. Medan vi skrattade blev Mary en ljus nyans av röd när det hon precis hade sagt till en annan man framför sin man började sjunka in. Jag gick snabbt fram till henne och gav henne en stor kram och en kärleksfull kyss för att försäkra henne allt var ok.

Arm i arm och skrattande som skolbarn gick vi fyra till receptionen och Rob började förhandla om två rum för resten av veckan. Inom två timmar var vi tillbaka, med väskor i handen, och checkade in på vårt nya hotell.

Bellman förde oss och vårt bagage till våra rum som låg precis bredvid varandra, på första våningen, med stora skjutreglage som öppnar sig mot uteplatser som vetter mot trädgårdarna i utkanten av fastigheten.Rummen var cirka två hundra meter från det otroliga Karibiska havet men inställningen som vetter mot trädgården var mycket avskild och privat.

Vi kom överens om att bo på hotellet och äta på hotellets restaurang den kvällen eftersom vi alla hade fått tillräckligt med bil för dagen. Jag bokade på restaurangen för halv sju och vi kom överens om att träffas klockan sju för en drink i baren. Detta gav oss ungefär två timmar på oss att bosätta oss i vårt rum och få fräscha upp för kvällen. Ensamma i vårt rum för första gången ramlade vi på sängen i utmattning och suckade lättad. Vi var så glada över att vara ute från soptippen vi hade varit i de senaste två nätterna. Jag tror att vi båda Feline analfissur iväg i tjugo minuter eller så utan att röra oss. Jag vaknade av ljudet av Karibien som svepte in genom vår öppna altandörr, reste mig upp och tog en Presidente Beer från den välfyllda kylen.

En träff på ölen gjorde mig mer avslappnad än jag hade varit sedan vi kom till ön och jag tog av mig kläderna och undrade över till uteplatsen, parkerade min nakna rumpa på en handdukad stol, fötterna på bordet och njöt av resten av ölen. Jag tittade över på Mary som slumrade lugnt på sängen och började föreställa mig vad kul vi kunde ha på vår semester.

Från min stol på uteplatsen kunde jag höra de dova rösterna från Rob och Lynn bredvid. Det var uppenbart att de också hade lämnat sin dörr öppen och låg på sängen och ägnade sig åt lite privat kul. Jag log när jag föreställde mig att de var avslappnade och roade Hur man beräknar din fettprocent för första gången på två dagar också. Daughters belly inflation Homo Jag var så glad att vi hade flyttat till det nya hotellet i stället för att förstöra hela vår semester - och deras första karibiska resa - på soptippen vi lämnat.

När jag gick tillbaka in i rummet klättrade jag försiktigt upp på sängen och gick över Mary och knuffade henne mjukt från sin slummer med kyssar. Hon vaknade långsamt och våra läppar möttes i en kort kyss. Jag lät henne orka och skaka av mig stökigheten innan jag kysste henne igen, den här en djup, kärleksfull kyss som förde henne till fullo.

Jag föreslog att vi skulle packa upp, dela en dusch och göra oss i ordning för vår utekväll. I duschen började Mary visa mig sin karibiska vilda sida och min kuk vaknade till liv i väntan på vad som skulle komma. Jag hade nästan gett upp hoppet om att detta skulle bli en sexfylld semester som Hur man har sex när man är gravid hade tidigare.

Marys mun är nästan exakt i höjd med mina bröstvårtor när vi står och håller varandra, väldigt bekvämt med tanke på att jag älskar det när hon biter på mina bröstvårtor. Hon kysste mitt bröst och rörde sig långsamt till vänster, snärtade med tungan några gånger och drog sedan min bröstvårta mellan tänderna.

Den blandade känslan av smärta och erotik rann från min vänstra bröstvårta till min kuk och sedan till min hjärna. Min erektion ryckte till liv innan min hjärna satte igång och innan jag visste ordet av bet hon i min högra bröstvårta. Åh vad hon vet hur hon ska få mig igång!

Jag tog tag i baksidan av hennes hår och drog försiktigt men bestämt hennes huvud bakåt. Först släppte hon inte min bröstvårta och mitt drag i håret resulterade i ett lika stort drag i min bröstvårta. Jag kunde ha fortsatt med det här spelet länge men Mary öppnade sitt grepp och släppte min bröstvårta med en sista ryck av smärta. Hon tittade upp i mina ögon när våra öppna munnar möttes i en våt, tungsökande kyss.

Jag föreslog att vi skulle hålla denna plats och hämta här efter vår middag. Jag vet att det låter som en konstig sak för en kåt kille med en rasande hård att säga, men med åren hade jag lärt mig att det var mycket roligare att gå ut offentligt mycket kåt än väldigt nöjd. Vi tenderar att vara mycket mer känsliga och sensuella om vi inte avslutar saker i förväg.

När vi klädde oss för kvällen blev jag positivt överraskad över att se Mary klä sig sexigt, speciellt för henne. Hon hade tagit fram svarta högklackade sandaler, en kort, lös kjol och en ärmlös topp som knäpptes fram.Hon tog på sig en svart push-up-bh Min flickvän är en tranny spets och knäppte sedan toppen så att de två översta knapparna var öppna för att avslöja hennes dekolletage och spetskanten på hennes bh. Den enda gången hon hade klätt sig i närheten av detta var när vi var ensamma på tidigare resor. Jag log mot henne i spegeln tog tag i hennes bröst bakifrån och kysste henne på halsen och berättade för henne hur mycket hon tände på mig.

Vi träffade Rob och Lynn i lobbybaren klockan sju enligt överenskommelse. Rob såg mer avslappnad ut än jag hade sett honom sedan innan vi åkte hemifrån och Lynn såg otrolig ut i en kort, tight kjol, klackar och vit topp som var tillräckligt genomskinlig för att se hennes bh under men inte så genomskinlig att hon såg billig ut. Hennes rikliga bröstvårtor tryckte diskret mot tyget.

Jag älskar att vara i närvaro av sexiga kvinnor. Jag tror inte att det är något som får testosteronet att flöda snabbare än att två män visar upp sina kvinnor för varandra. Detta är en av många saker som faktiskt blir bättre med åldern.

Vi beställde drinkar och satte oss mittemot varandra i låga bekväma stolar med ett lågt soffbord mellan oss. Jag var mittemot Lynn med Mary till höger om mig, mittemot Rob. När jag höll Marys hand och slappnade av i stolen sträckte jag ut benen under bordet och sparkade av mig båtskorna. En stund senare kände jag hur Lynns bara fot försiktigt smeker över min fot. När min kuk ryckte i mina byxor tänkte jag att det här kunde bli en intressant semester trots allt.

Rum slår runt för att starta kvällen. Både Mary och Rob är inte så mycket för att dricka men det här var en speciell festtid och de gillar båda sötman i rompuncharna. De första åkte snabbt ner och hade två omgångar till innan vårt bord stod klart i restaurangen. Vi njöt alla av det avslappnade samtalet, pianomusik i bakgrunden, underbart väder och den allmänna känslan av paradis vi var i.Samtalet var lätt och livligt och det förekom ett skämtsamt omnämnande av betalningen som Mary var skyldig Rob för att ha fixat allt detta.

Jag beställde en rom och cola och blev förvånad när Mary beställde en också. Hon njuter av dem ibland men en drink är vanligtvis hennes gräns och hon hade redan fått tre romstämplar. Vi beställde aptitretare och bosatte oss för en långsam, avkopplande fransk matupplevelse.

Det vardagliga, avslappnade samtalet i kombination med några drinkar fick oss alla att må bra. Vi pratade om några av sevärdheterna vi hade sett på de topplösa stränderna och började lära känna varandra lite bättre på ett "avslöjande" sätt. Homo Whore group sex Rob och jag ledde konversationen – som var busiga killar – men Lynn höll sig också. Mary skrattade åt det suggestiva samtalet även när det kom tillbaka till avsugningen hon var skyldig Rob.

Vid ett tillfälle sa jag till Rob att han verkligen skulle älska det och fortsatte med att beskriva Marys kuksugande förmåga. Jag sa till honom att om han verkligen fick igång henne kanske han till och med skulle kunna övertyga henne att vända sig om och sitta på hans ansikte samtidigt. Jag kunde inte fatta att jag pratade om min fru så till en annan man och jag trodde att hon säkert skulle sätta stopp för samtalet med den där men istället slog hon mig på armen och sa åt mig att sluta med det med ett leende på hennes ansikte som sa att jag egentligen inte behövde sluta.

Jag hade aldrig sett henne så här förut. Som jag har sagt, hon och jag har alltid haft bra sex när vi var på semester i Karibien men hon hade aldrig gillat det när de delade detaljer om vårt sexliv, än mindre hennes personliga sexlust eller förmågor. Det var som att hon aldrig ville att någon skulle veta vad som gömde sig under det konservativa skalet.

Lynn måste ha känt sig utanför eftersom hon plötsligt sa "Jag tror att om Mary ska ge Rob ett avsugning så bra, då borde jag ge ett till Fred samtidigt." Jag lutade mig bara tillbaka och log vid tanken på det när jag kände hur Lynns fot smekte mitt ben igen under bordet.

Våra måltider kom och samtalet lugnade ner sig ett tag och handlade mer om mat än sex. Maten var fantastisk och den medföljande flaskan vin slappnade av oss ännu mer. Det var nästan midnatt innan vi lämnade restaurangen och begav oss tillbaka till våra rum. Vi fnittrade och snubblade lite och det slutade med att vi alla fyra gick arm i arm, pojke-tjej-pojke-tjej. Rob var den lyckliga i mitten med Lynn på ena sidan och Mary på den andra. Mary verkade inte hålla tillbaka eftersom hon hade armen lindad runt Robs midja.

När vi stannade för att säga god natt på våra rum var det Rob som gjorde det första steget, närmade sig Mary och placerade sina händer på vardera sidan av hennes huvud, böjde sig ner och sa sakta "God natt" innan han långsamt kysste henne på läpparna sensuell kyss medan Lynn och jag stirrade i chock. Mary ansträngde sig inte för att dra iväg eller stoppa honom och jag är säker på att det var en tunga som pågick. När Rob äntligen släppte henne tittade hon in i hans ögon en kort stund innan hon tittade på mig och blev röd omedelbart.

På något sätt visste jag att det inte var dags att ge henne en svår tid, inte ens på skämt, och det var inte heller dags att ge tillbaka genom att kyssa Lynn - så mycket som hon eller jag kanske ville. Istället gled jag snabbt runt bakom henne, böjde mig ner för att vira mina armar om henne bakifrån och kysste henne ömt på halsen. Jag viskade i hennes öra "Jag älskar dig så mycket och jag vill dig så illa."

Vi sa alla god natt och låste Amerikansk porrnovell dörrarna sida vid sida till våra rum. Damerna gick först in i rummen och jag tittade på Rob, log mot honom och gav honom en blinkning för att försäkra honom om att jag var ok med allt.Sanningen är att jag var bättre än okej, jag blev supertänd av det jag just bevittnat - mitt livs kärlek som djupt kyssts av en annan man och uppenbarligen njuter av det. Bilden av att hon gav honom en avsugning fyllde mitt sinne när jag stängde dörren till vårt rum.

I samma sekund som dörren stängdes gick jag fram till Mary bakifrån och började kyssa henne på halsen igen medan jag knäppte upp hennes topp och knäppte upp hennes kjol. Kjolen föll till golvet när jag tittade i spegeln och blev chockad när jag såg att hon inte hade några trosor på under. Jag hade bara övertalat henne att gå utan trosor några gånger under åren och här hade jag precis spenderat en hel kväll med henne och visste inte ens om det. Jag sa stumt "Jag visste inte att du inte hade några trosor på dig; var du sådär hela natten?"

Till vilket hon svarade med ett leende "Du kanske har märkt om du inte jobbade så hårt för att få en bild av Lynns bröst."

"Jaha, jag kan ta igen dig nu" sa jag ödmjukt medan jag gled mina händer nerför hennes lår och in mot hennes fitta. Vi såg båda i spegeln när mina händer närmade sig och hon Karma bra sex ena foten i sidled för att ge mig lättare åtkomst.

Min högra hand vann loppet till mållinjen och jag satte fingrarna mellan hennes läppar. Återigen blev jag chockad när jag insåg hur våt hon var och leendet på hennes läppar vidgades när hon avslöjade denna ytterligare hemlighet för mig. "Herregud, du är genomblöt" sa jag chockat.

"Jag vet," sa hon, "jag har haft roligt ikväll."

"Tänker du vad jag ska göra med dig?" Jag frågade.

"Det, och kanske några andra saker."

"Som vad?"

"Åh, jag vet inte, kanske vad som händer här intill, såna saker."

Jag klädde av henne färdigt medan vi pratade och släppte snabbt mina kläder på golvet när jag flyttade henne mot sängen. Jag la henne på ryggen och knäböjde bredvid henne och kysste hennes läppar, flyttade sedan till hennes bröstvårtor, sedan ner för hennes mjuka mage och slutligen till hennes genomblöta fitta. När jag närmade mig öppnades hennes ben automatiskt och jag blev överväldigad av hennes vackra doft.Jag andades in djupt och njöt av hennes doft innan jag förde in min tunga för att smaka. Så söt, så sliskig och blöt!

När jag slickade henne lekte hon med min kuk i några minuter och sedan kände jag hur hon drog i mitt vänstra ben, vilket visade att hon ville att jag skulle lyfta det. Jag efterkom hennes begäran och flyttade in på sextio-nio positionen. Jag grävde ner mitt ansikte ännu djupare i hennes trimmade, våta fitta bara för att känna hur hon tryckte på mina ben igen för att få mig att dra upp mina knän mot mitt huvud. Återigen följde jag när jag kände hur hon drog ner mina höfter mot munnen -- och sedan den underbara känslan av hennes andetag och sedan hennes tunga på mitt rövhål. Jag trodde att jag hade dött och hamnat i himlen.

Flera minuter i den här positionen fick oss båda att andas väldigt hårt och jag kände de första orgasmkänslorna byggas upp i mig. "Nej, det gör du inte än. Jag ska njuta av det här så länge jag kan." tänkte jag för mig själv när jag motvilligt rullade av henne.

"Jag vill ha dig på topp" sa jag medan vi snabbt placerade om oss.

Tillbaka i sextio-nio position men med henne på toppen började hon suga min kuk med hämnd medan jag sakta spred hennes läppar och undersökte hennes genomblöta, rosa hål innan jag kastade ner min tunga igen.