Pov Avsugning Erotisk

Upoznavanje u Bosni

Avsnitt 3

Söndagen och måndagen passerade som vanligt. Min man ringde i måndags kväll och han kände att jag var avlägsen. Vi värmde och blev exalterade inför den kommande helgen. Jag berättade för honom om att måla det andra sovrummet. Jag sa till honom att jag gjorde det naken. Jag berättade inte för honom om bilderna. Något med hans röst fick mig att hålla tillbaka. Tonen bekymrade mig. Jag försökte att inte vara besatt men oron höll sig kvar.

I tisdags handlade jag. Jag hittade en lokal cykelaffär och stannade till för att se vad de hade. En gammal cykel stod i garaget vid huset. Det var min mosters och hade sett bättre år. Dess däck var punkterade och kedjan såg rostig ut. Killen i butiken erbjöd sig att se om det kunde fixas. Jag gick tillbaka till huset och fick in den i bagageutrymmet på min bil. Tillbaka i butiken undersökte killen den och var inte optimistisk. Det kan kosta mer att fixa än det förmodligen var värt. Han visade mig några lämpliga cyklar i sin butik. Vissa var långt utanför min prisklass. Vissa såg okej ut för det jag ville ha. Pov Avsugning Erotisk Jag sa till honom att jag skulle tänka på det och tog med min mosters cykel tillbaka till garaget och gick en promenad på stranden. Jag funderade på att behöva något mer att göra med min tid och bestämde mig för att köpa en anständig cykel. Jag brukade cykla när jag var yngre och hade en på college. Jag gillade idén att utforska strandvägarna och staden på cykel.

Onsdagen var ännu en varm dag. Jag klädde på mig för värmen och gick tillbaka till cykelaffären. Den här gången var ägaren där. Han var en atletisk och mager kille. Jag gissade på mitten av trettiotalet. Vi pratade och han valde ut några cyklar som jag skulle testa. Jag tog dem en kort tur och valde en som kändes bäst. Det visade sig att han skulle passa cykeln till mig genom att justera sätet och styret. Jag såg när han satte cykeln i ett stativ. Han sa åt mig att hoppa på och cykla lite. Jag hade shorts och en ärmlös topp på mig. Jag klättrade upp på cykeln och började trampa. Han sa att han skulle värma upp och gick tillbaka in i sin butik. Han dök upp igen och tittade intensivt på mig.Jag cyklade och kände mig konstigt orolig när han tittade på min röv, mina armar och mina ben. Han bad mig hoppa av och han justerade höjden på sitsen och stängerna. Jag insåg att han tog det här på allvar. Jag log och trodde att han hade kollat ​​in min figur och insåg att han var tvungen att passa cykeln. Han justerade saker och jag blev förvånad över att erkänna att det kändes bättre. Han rådde mig starkt att köpa en hjälm vilket jag gjorde. Jag förklarade att jag inte hade cyklat på ett tag. Han erbjöd att hjälmen var en bra idé. Han förklarade också att lokala ryttare samlades flera gånger i veckan och red som en grupp runt staden och stränderna. Han bjöd in mig att gå med i dem eftersom "introgruppen" skulle hjälpa mig att komma igång. Han gav mig deras schema. Jag betalade och han hjälpte mig att sätta in cykeln i min bil. Jag tog med den hem och tog in den i köket.

Jag klädde av mig för att ligga på däck. Jag tillbringade flera timmar, naken, garvade och använde eftermiddagen till att läsa. Huge cock reveal Heterosexuella Efter middagen klädde jag mig i shorts och en tee och cyklade längs stranden. Jag gick inte långt. Efter några mil gick jag tillbaka till huset. Cykeln kändes mycket snabbare och smidigare än de jag hade ägt tidigare. Jag gillade det men visste att jag skulle behöva träna. Jag kunde säga att det skulle vara bra träning för mina ben. Crunches på en träningsboll och lätta vikter tonade upp min mage och överkropp. Cykeln var ett bra komplement.

Tillbaka i huset gjorde jag en drink och klädde av mig. Jag samlade ihop min bok, vibben, lite olja och gick till soffan. Jag läser fler av novellerna. Jag lade ut en strandhandduk i soffan och sträckte mig bekvämt på kuddarna. Snart la jag ifrån mig boken och började fantisera.

. .

Jag var vid poolen på någon resort och bär en bikini som man bara har på sig på semestern - en liten topp och stringtrosa. Jag läser en trasig roman och ser en kille som kollar upp mig. Jag drar mig tillbaka till mitt rum som har utsikt över poolen och tittar på honom från en skjutdörr. Han ser sexig ut och jag känner att suget stiger upp i mig. Jag står mer i sikte och är säker på att han ser mig.Han tittade över . återvände till att chatta med någon . men jag visste att han såg min form stå tillbaka från glasdörren. Jag rör mellan mina ben. Jag är svullen och blöt. När han chattar med en tjej knyter jag upp ett snöre vid höften. Stringen glider till golvet. Jag bär sexiga sandaler och sparkar bort den fuktiga stringtrosan. Jag knyter upp toppen. När jag låter den falla till golvet står jag tillbaka. Han kan se allt. När han tittar på blöter jag mina fingrar och rör vid mina bröstvårtor. Jag går tillbaka och sätter mig på sängen. Ben breda ut, jag gnuggar försiktigt. Heterosexuella Amazon from dragons crown Han går närmare och chattar Heterosexuella med en tjej. Jag vet att han kan se mig. Jag gnuggar hårdare och kommer när han chattar med tjejen. Jag föreställer mig att jag ska se honom senare, kanske i baren.

Jag ligger på handduken. Olja smetades på mina bröst. Min bara fitta var hal. Mina fingrar smakade gillade körsbär och jag. Jag hämtade andan och läste mer av en berättelse. När jag var klar tog jag en varm dusch och sköljde bort de kvardröjande spåren av min fantasi från min kropp.

Nästa dag cyklade jag till den lokala skolan där gruppen samlades för en tur. Ett 30-tal personer samlades. Några hade med sig sina cyklar på sina bilar; några red dem som jag. Butikens ägare, Jack, var helt klart ledaren. Han ledde den "snabba" gruppen som skulle ut i 25 mil. Introgruppen leddes av en kvinna, Terri, från det lokala sjukhuset. Hon var lite äldre än mig, väldigt vältränad och verkade veta hur man organiserade publiken. Det meddelades att alla var inbjudna till en lokal pub efter åkturen. Den Usa sexchatt gruppen gav sig iväg och försvann nerför strandvägen. De såg ut som seriösa idrottare. Jag lärde mig senare än att några var före detta högskoleåkare och några förberedde sig för ett triathlon. Introgruppen var större och mer mångsidig. Jag märkte på baksidan av packningen för en 15 mil lång utflykt. Turen var rolig och tempot var högt men jag hängde med. Jag undrade vart snabbgruppen tog vägen. Vi red utan att stanna och jag insåg att detta var en fantastisk övning. Vi återvände till starten och jag kände en känsla av prestation.Det här var inte lätt och jag överraskade mig själv med att stanna kvar i gruppen. Senare skulle jag få veta att de saktade ner för mig och några andra och "ingen blir avsatt från introgruppen."

På krogen blev jag bekant med gruppen. Folk var vänliga och öppna. Jag gillade dem direkt. Alla var någorlunda vältränade; några var toppidrottare och extremt vältränade. Sjukhuset sponsrade resan som en del av ett hälsoprogram. Min gruppledare var sjukgymnast. Folk hade öl och mat. Jag märkte att ingen överäter eller blev full. Den här publiken var tydligt intresserad av att komma eller hålla sig i form. Jag pratade med sjukgymnasten. Hon frågade hur jag mådde efter min första gruppritt. Jag förklarade att jag kände mig utmanad men gjorde okej. Vi pratade lite om konditionsträning och hur jag snabbt kunde bli bättre. Jag erkände att allt var bra men. She immediately texts your best friend noveller Min rumpa gjorde ont. Hon skrattade och erbjöd att hon inte var förvånad. Jag hade shorts på mig; alla andra hade vadderade cykelshorts på sig. Hon sa att hon inte hade hjärta att berätta det för mig i början. Hon visste att jag skulle lära mig den hårda vägen. "Gå tillbaka till butiken och hämta några vadderade lycrashorts, en tröja eller två och vadderade handskar. De kommer verkligen att göra skillnad." Jag skrattade. "Det ska jag. Killarna i butiken försökte inte sälja mig." Hon log och berättade att butiksägaren visste att jag skulle komma tillbaka om jag verkligen började cykla. Det verkar som att många köper cyklar som bara sitter i garaget. Jag sa till henne att jag trodde att jag skulle vara ihärdig. Gruppturerna verkade vara en bra idé. Vi smuttade på våra öl och jag kände mig bekväm med scenen. Vi undersökte folkmassan som malde runt puben och hon gav en snabb beskrivning av deras bakgrund. Cum Bath Story var lokalbefolkningen som bodde vid stranden året runt. Folk bytte historier, jämförde körsträcka och gjorde planer för framtida turer. Jag gillade hur de välkomnade mig.

"Vi har gjort det här i flera år", förklarade hon. Hon och butiksägaren hade bildat klubben för att få åkarna i kontakt med lokalbefolkningen. Det hade varit bra för båda.När vi pratade rådde hon mig vidare. "En sak till, ha inget under cykelshortsen."

Jag tittade frågande på henne. Hon skrattade och tipsade "sömmarna i dina underkläder kommer att kännas lika illa som dina shorts gjorde idag. Killarna i butiken kommer förmodligen inte att berätta det för Camoflage Fuck Friends skrattade och tackade henne för alla råd. I hemlighet skrattade jag då jag inte hade burit underplagg på hela sommaren. Jag valde att inte berätta för henne eller killarna i butiken den lilla hemligheten.

Det började bli sent och publiken började splittras. Jag tackade alla och hämtade min cykel från dem som stuvats vid dörren och cyklade hem när solen gick ner. Min rumpa gjorde ont igen och jag kände Kontrollerar penistillväxt på mina shorts skava de ömma bara vecken mellan mina ben. Hemma tog jag en varm dusch och tittade på tv innan jag la mig.

Nästa dag var fredag ​​och min man kom sent på kvällen. Vi älskade så fort han kom. För att vara rakt på sak, jag körde ut hans hjärnor. Min uppdämda kåthet exploderade och kurtisanen attackerade hennes kung. Hairy plump redhead luna berry gets licked fingered and Heterosexuella Min rädsla för att han på något sätt skulle tappa intresset var obefintlig. Vi föll ihop och sov gott. De våta fläckarna på lakanen, och det fanns flera, störde inte vår sömn.

På morgonen steg jag först. Han sov djupt. Jag beundrade hans vältränade kropp; han såg ut som en i den "snabba" gruppen. Han låg utspridda på sängen. Jag gillade hur hans mjuka kuk och tomma bollar draperade på hans höft. Jag väckte inte den sovande monarken och gled tyst från sovrummet. Jag duschade och tvättade skorpiga fläckar från mitt hår, bröst och lår. Jag kollade mig själv i badrumsspegeln. Min solbränna var enhetlig. Mitt hår var ljusare Normal kroppstemperatur för vuxna så mycket sol. Mina armar, mage och ben såg tonade ut. Jag måste ha gått ner lite i vikt då min kropp var stramare och fastare. Jag gillade hur jag såg ut. Min spända kropp och bara fitta fick mig att se år yngre ut. Jag måste vara försiktig med solen. Min solbränna var över och mycket mörk.

Senare på morgonen vandrade han in i köket. Jag var på däck, klädd i hans skjorta och tittade på honom.Han kikade in i kylskåpet och drog fram en flaska OJ. Han kliade sig i bollarna medan han letade efter ett glas. Jag skrattade för mig själv när jag gick in i köket och bad min kung "god morgon". Han tittade på mig med gråa ögon. Hans kurtisan bar sin vita skjorta, helt uppknäppt och öppen. Tyget draperade utanför mina bröst och föll mot mina lår. Min platta mage ledde hans ögon till ett känsligt veck.

"Sätt dig, låt mig ta en kaffe till dig" sa jag medan jag hällde upp en kopp till honom.

Han satt vid bordet vid dörren till däck. Jag tog med koppen till honom och kysste hans ansikte. Han sträckte sig upp och kupade mitt bröst.

"Frukost?" Jag frågade. Hans hand sträckte sig till min rygg och sprang ner för att kupa min bara rumpa. "Tyckte du om gårkvällen?" viskade jag smygt medan hans hand slingrade sig mellan mina lår,

"Otrolig." Han suckade medan hans hand drog sig undan och sträckte sig efter sitt kaffe.

"Låt mig göra några ägg till dig. Du behöver din styrka min herre. Ditt rike väntar på dig." Jag dansade bort och gjorde honom en frukost som passade en kung. Jag satt med honom när han åt. Han pratade om veckan och sitt arbete, jag pekade på cykeln som stod parkerad nära skafferiet. Kungen fick åter bekanta sig med sin kurtisans sinnliga liv. Vi bestämde att hans dag skulle börja med en dusch och sedan en promenad till stranden. Han kollade in cykeln och såg att den här var bra. Jag förklarade att jag planerade att åka rutinmässigt och även om det var dyrt var det mindre än ett medlemskap i en hälsoklubb. Han gillade min entusiasm och om han ifrågasatte min beslutsamhet sa han det inte.

När han duschade gjorde jag några smörgåsar och lade dem och några öl och läsk i en liten kylare. Jag var i sovrummet och tog på mig en bikini när han kom in från sin dusch. Han såg utvilad ut. Han satt på sängen. Jag bar en vit bikinitrosa. Toppen knöts runt bröstet men kupor föll under mina bara bröst. Jag gick till min kung och knäböjde och tryckte mitt ansikte mot hans varma kuk. Han luktade jättegott. "Jag saknade min majestäts medlem!" utbrast jag när jag kysste spetsen."Varje majestätiska tum!" Han passade mjukt mellan mina solbrända bröst.

"Du var otrolig i går kväll." Han stönade nästan av plågsam förtjusning.

Jag reste mig och fäste kopparna för att vagga mina bröst. Jag vände mig till honom som modell för att visa min kropp. "Hur ser jag ut?"

Han inspekterade sin fru som en flicka från ett erövrat kungarike. Min vita bikini var den minsta av de få jag hade köpt i en lokal butik. Trianglarna på botten och toppen kan utökas eller krympas genom att flytta dem längs snörbanden. Jag flyttade botten för att bli lite mer än en g-sträng. Min fulla rakning lämnade inga antydningar till min sedan länge borta tofs. Jag krympte den ena koppen sedan den andra. Den tunna strängen av vitt tyg täckte nästan mitt vårtgården. Mina bröstvårtor stelnade och tryckte på det buntade tyget. Hans kuk tjocknade och jag var frestad att dyka tillbaka till mina knän.

Han flyttade på sängen. "Du ser fantastisk ut!" Jag var glad över att min kung godkände det han hade invaderat och erövrat så kraftfullt under natten. Han reste sig och hittade en baddräkt i byrån.

Jag gjorde om min bikini för att vara presentabel offentligt och täckte mig med hans skjorta. Vi låste huset, gick nerför uppfarten, korsade strandvägen och följde stigen till stranden. Publiken var längre ner på stranden där den allmänna parkeringen gjorde det lätt att komma åt. Några hade gått ner till stranden innan vårt hus men människorna var utspridda för mer avskildhet. Barnfamiljer föredrog stranden nära partiet eftersom badvakter bara var i tjänst där.

Vi bredde ut en stor handduk och vilade. Vi slumrade till. Vi vaknade och simmade för att svalka oss. Bränningen var mild och vattnet var uppfriskande. På handduken satt vi och åt lunch. Han tog en öl; mig en diet läsk. Vi pratade om vårt unika sommararrangemang. Hans arbete var krävande eftersom ett nytt projekt var på gång. Han beskrev hur han tillbringade mycket tid på kontoret. Han gick oftast ut på middag med vänner. Han tränade en del.

Jag förklarade min rutin.Målningen, läsningen och avkopplingen som jag tyckte om verkade lyxigt i jämförelse. Jag föreslog att jag skulle spendera tid hemma hos oss. Vi pratade om det och om min moster skulle ha något emot det. Min moster skrev då och då och verkade njuta av resor med min farbror. Hon skulle inte ha något emot det. Min man erbjöd att det var mitt samtal. Han föreslog att vårt umgänge på helgerna förmodligen var så vilt på grund av vår separation under veckan.

Jag tänkte på allt han sa. Om han ville ha mig tillbaka, skulle jag gå. Att han inte sa fick mig att tro att han gillade vårt arrangemang. Jag tänkte på det och kände likadant. Något störde mig. Det verkade som att vi behövde vara öppna med våra känslor. Jag förändrades på något sätt. En tjatande tanke var mitt sjudande missnöje med mitt jobb. Jag ville inte gå tillbaka till stressen med undervisningen. Barnen var fantastiska, för det mesta, men administrationen var en källa till stress. Vissa var idioter. Tanken på att förlora min växande lycka, min sensualitet, puttrade i mina tankar. Mitt arbete gjorde mig ibland galen. Jag undrade om vi kunde flytta permanent till stranden. Jag valde att inte ta upp frågan.

"Älskling" frågade jag, "gillade du hur vi knullades igår kväll?"

"Otrolig!" utbrast han, Hans entusiasm matchade min. "Du är fantastisk," sa han. "Omättlig." Han gjorde en paus och stirrade ut mot havet. "Som en skicklig kurtisan!"

Jag satt bredvid honom. Mina armar lindade framför mina knän när jag drog tillbaka benen till rumpan. Mina bröst vaggades av mina överarmar. Jag tänkte tillbaka på kvällen innan. Jag hade knullats med en nyfunnen passion. Mina cravings matchade hans. Mina orgasmer, hans orgasmer var lika behagliga för mig. Vi hade utmattat oss och sov i den klibbiga röran av vår ankomst. En brännskada glödde mellan mina ben när jag mindes nattens passion.

"Jag har läst porr" sa jag till honom "och använde pärlorna." Jag såg ett par promenera längs vattnet. De kunde inte höra oss. "Jag har dessa vilda fantasier.och jag måste spela." Jag ville att han skulle veta detta.Jag undrade om han gjorde detsamma. Jag gjorde en paus och undrade om jag skulle fortsätta.

"Så. Vad fantiserar du om?" frågade han när paret flyttade.

"Tja, du vet grejen med kung/kurtisan." mumlade jag.

"Så klart!" Han utbrast "älskar det!"

"Berättelserna jag läser tänder mig verkligen. Vissa är så verkliga. Jag inbillar mig att jag är med i dem."

"Ja?' frågade han med djup nyfikenhet.

"Ja. Vissa suger. Ingen är exakt "Lady Chatterly's Lover" eller så."

"Vad i helvete är Lady Chatterlys älskare?" han frågade.

"Jösses, de lärde dig inte mycket på handelshögskolan, eller hur?" jag retade. "Det är erotisk litteratur som förbjöds på sin tid."

"Ah, min liberala konstdrottning, berätta om Lady Chatterly." sa han med kungligt befallning. Han tog en öl till och förberedde sig för min föreläsning.

"Nä. Du måste läsa den. Men det jag läser är verkligen pornografiskt. Jag kan inte lägga ifrån mig boken."

Han smuttade på sin öl. Jag smakade och lämnade tillbaka den. Jag bestämde mig för att berätta för honom.

"Jag drömde om att bli knullad av en ung arbetare." Jag kände inget behov av att berätta för honom att jag drömde detta om en av landskapsarkitekterna. "Jag drömde om att onanera inför en kille på en resort. Han tittar på mig genom ett fönster. när han flirtar med en tjej." Jag låg hopkurad på handduken när jag avslöjade detta. Min fitta var brännvåt.

"Wow!" sa han medan han tittade intensivt på mig. "Du är en sexig tjej!"

Jag tittade på honom. Han såg positivt överraskad ut. "Har du det bra?" Jag frågade.

"Ja" sa han direkt. "Jag rycker till porr. och tror att Angelina gör mig."

Jag skrattade. "Angelina?" frågade jag och min röst slocknade. Jag var lättad över att se hans reaktion. Det kändes bra att veta och acceptera detta om varandra.

"Ja, ja. strunt i Angelina," sa han. "Du gör mig jävla förbannad de här helgerna."

Jag tog hans öl för en klunk till. Han satt på handduken vänd mot mig, ena benet slängt åt sidan. Jag tog upp mitt grepp om benen och vände mig mot honom. Jag lutade mig nära och kysste honom. Min hand föll mot hans gren och klämde hans nu hårda kuk."Jag ska blåsa det här. Det är säkert," lovade jag med en röst jag föreställt mig att Angelina skulle använda.

Han växlade och jag la min hand i hans shorts. Hans kuk kändes hård och fuktig. Jag drog den mjuka huden längs hans hårda skaft. Vi tittade runt på stranden. Folk var utspridda. Jag klämde honom. Samtidigt klämde jag min fitta som jag gjort så ofta med pärlorna. "Det är för mycket folk." stönade jag. "Jag kan rycka av dig.eller så kan vi gå tillbaka till huset." Jag kände hur hans kuk ryckte. Lite grädde skummade i spetsen.

Kungen funderade över sina alternativ när han skannade stranden. Jag var mycket frestad att smaka på hans grädde och ignorera åskådares blickar. "Låt oss gå tillbaka." Han sa det med tvekan. Vi samlade ihop våra saker och gick tillbaka till huset. Jag önskade i hemlighet att vi hade stannat.

Vi korsade vägen till huset och passerade genom porten till däck.

"Jag borde duscha igen." sa jag och kände sand i min kostym.

"Jag med." Han såg lite solbränd och sandig ut. Jag gjorde en gest mot duschkabinen.

"Jag ska hämta handdukar åt oss."

Han tittade lite fåraktigt på mig och gick till duschkabinen. Jag hörde vattnet rinna.

"Får jag bjuda dig på ett glas?" Jag frågade.

"Säker." Han ropade från det stänkande vattnet.

"Öl eller margarita?"

"Vad har du?"

"En margarita."

"Samma för mig." Jag hoppades att han skulle säga det. Jag gick till köket och hällde upp en god bit av Patron för två glas och slängde i en liten Grand Mariner. Jag tillsatte sedan margaritamix och is. Jag slängde dem i en shaker och hällde upp dem i saltbågade glas.

Jag tog av mig hans skjorta och min bikini. Jag sköljde av mig i duschen från mitt sovrum och hämtade den blå minikjolen och den vita tanken från sovrummet. Jag satte snabbt på dem och gick tillbaka till köket för att dricka.

Jag stänkte lite isvatten i ansiktet och lät lite falla mot mitt bröst. Jag var uppmärksam på att plaska bara lite för att framstå som en rörig ansträngning att göra drinkarna. Effekten var perfekt,,kanske för perfekt.Mina bröstvårtor var redan hårda men det kalla vattnet gjorde dem hårda så att de gjorde ont. Det tunna vita tyget på mitt linne kramade om mina blöta och solbrända bröst. Jag väntade i köket tills han gick ut ur utomhusduschen och kom till däck. Jag sköt upp de franska dörrarna från köket och gick till honom med de två glasen. Kanske hade jag en extra studs i stegen. Mina bröst darrade för varje steg och när jag närmade mig honom höll jag fram hans glas.