Liten kuk Handjob

Upoznavanje u Bosni

Fortsättning från Katie och Paul del 8.

Dagen för semestern kom, vi hade tagit en taxi till flygplatsen och hade passerat säkerhetskontrollen. Vi satt och väntade på anslagstavlan som skulle berätta vilken boardinggate vi behövde gå till.

Paul blev lite rastlös, så vi började spela ett litet spel för att lindra tristess och fördriva lite tid. Jag hade en löst sittande västtopp och ett par tajta lycrashorts på mig. Det var inte bara varmt här, jag visste att det skulle bli ännu varmare när vi anlände till Grekland, och den här outfiten skulle vara bekväm för själva flyget.

Vi valde ut män med sina partners, det spelade ingen roll om de var ungefär i samma ålder som oss, i början av 20-årsåldern, eller äldre män nära pensionsåldern, alla män kunde inte motstå att stirra. Vissa böjde jag mig bara över och låtsades leta efter något i min handväska, vilket gav dem en bild av mina bröst när min västöverdel hängde ner. Andra gick jag upp och gick runt som om jag sträckte på benen, bara för att hitta en anledning att böja sig ner i deras synfält, vilket gav dem en perfekt bild av min rumpa.

Detta misslyckades aldrig med att få Paul att le åt deras reaktioner, och han började ta bilder på dem för att se tillbaka på dem senare. Ombordstigningsgrinden tillkännagavs och avbröt vårt nöje, och vi klev upp på planet.

Vi hade valt platser när vi hade checkat in online, men det fanns inte två platser tillsammans om vi inte tog en gång och en mittplats, alla fönsterplatserna var redan tagna. Paul blev lite besviken eftersom han gillade att ta natursköna bilder under flygningen. Vi hittade våra platser och det var ingen i fönstersätet ännu. Paul sa att han skulle ta plats i gången och vi tog plats. Några andra steg på, sedan kom en ganska stor man i kostym och berättade att han stod vid fönstret.

Vi släppte in honom och han presenterade sig för oss. Han berättade också att han var trött eftersom han hade varit på möten sedan de tidiga timmarna, så han skulle förmodligen somna under flygningen.Jag sa åt honom att inte vakna förvånad om jag lutade mig över honom för att ta bilder genom fönstret. Han tittade på mig upp och ner, log och sa att han förmodligen skulle tro att han fortfarande drömde.

Ungefär trettio minuter in på flyget hade han somnat. Han hade satt i öronproppar också. Paul knuffade till mig och såg sig omkring i stugan. Tre medelålders kvinnor satt mitt emot oss, men alla pratade iväg. Paul tog fram sin telefon.

"Lyft din topp, jag kan ta en bild med honom i bakgrunden då", frågade Paul.

Jag rynkade pannan, kollade på mannen, log sedan och lyfte på toppen. Paul hade sett till att blixten var avstängd och var på tyst och tog snabbt en bild. Jag la ner min topp igen men gnuggade mina bröstvårtor genom den. Jag lyfte på toppen igen.

"Det ser inte så bra ut med din bh fortfarande på", sa han.

Jag såg mig omkring, bara de tre kvinnorna skulle se om inte någon stod och tittade över sätena. Liten kuk Handjob Jag sträckte mig bakom mig och höll ett öga på mannen och knäppte upp och gled av min behå. Jag lutade mig framåt och lade den i min handväska vid mina fötter. Jag lyfte på toppen igen, Paul fick mig att luta mig lite bakåt och tog en till.

"Hans mun är öppen, den där ser ut som om din bröstvårta kommer ut ur den!" han viskade.

Jag skrattade lite för högt och var tvungen att snabbt justera min västtopp när de Zappa knulla dig själv kvinnorna tittade på mig. Vi bestämde oss för att uppföra oss under resten av flygningen.

Vi landade så småningom, klev av planet och samlade vårt bagage, gick sedan dit vår hotelltransfer var och tog oss till vårt hotell. Det var mitt på eftermiddagen när vi anlände och vi möttes av en väldigt stilig man i receptionen som gjorde sitt bästa för att inte fortsätta titta på mina bröst, även om jag nu hade tagit på mig bh:n Asian Social Club. Han förklarade att frukosten skulle vara mellan 8.00 och 10.00 varje morgon, och städteamet kom normalt efter 10.30.

Han förklarade hur de skulle knacka högt på dörren innan de gick in, bara att de inte gick in om de boende specifikt bad dem att vänta.Detta hände normalt bara om människor fortfarande förändrades till exempel. Vi tog bagaget upp till vårt rum. Vi var på femte våningen av sex så lyfte upp hissen, hittade vårt rumsnummer och gick in.

Jag gick direkt till balkongen och kallade Paul till mig. Utsikten var fantastisk, med utsikt över havet och strandområdet, med resten av staden utspridda vid sidan av vårt hotell. Solen stod precis ovanför oss, det skulle vara perfekt för bad om vi hade återvänt till rummet under dagen. Nedanför oss låg den stora poolen, den här var för alla åldrar. Vi hade fått höra att det också fanns en infinitypool på taket som endast var för över 18 år.

Vi använde resten av dagen till att gå runt hotellet och det omgivande området, hitta någonstans att äta och se vad som kunde besökas lokalt. Det fanns också flera busslinjer för att enkelt ta sig runt ön. Vi kollade också på närmaste strand, sanden var gyllene och såg vacker ut, men det var fortfarande mycket folk på den trots att det var tidig kväll nu, med solen som började gå ner.

Vi vaknade nästa morgon och gick ner för att äta frukost och pratade Stål Bondage Gear vart vi skulle gå när vi hade bytt om. Vi bestämde oss för att koppla av vid trädgårdspoolen en stund. Vi var tillbaka i rummet när det knackade på dörren.

"Rumsstädning, hej", ropade en kvinnlig röst.

"Kom in", svarade jag.

Hon gick in i rummet med rena handdukar. Hon liknade mig lite, bara med en väldigt djup gyllene solbränna. Hennes djupa solbränna satte igång hennes fantastiska hasselbruna ögon perfekt, jag kom på mig själv att gå vilse och titta in i dem. Hon såg ungefär lika gammal ut som jag och Paul.

"Jag heter Rosa, jag byter handdukar varje dag, behöver du något mer?" frågade hon på lite bruten engelska.

Jag sa till henne att jag skulle lämna alla smutsiga handdukar på golvet i badrummet och hon kunde bara byta dem. Hon tackade oss och vände sig om och gick. Hennes rumpa svischade under uniformen som om den vinkade adjö. Paul och jag flämtade båda tyst medan hon rörde sig.

Jag bytte till min bikini och tog på mig min kimonomorgonrock som jag hade köpt med mig. Paul sa att han skulle lämna sina shorts på, om han gick i poolen skulle han bara byta om igen innan vi gick ut igen. Vi gick ner till poolen, jag lyckades få några beundrande blickar på grund av att mina bikinitrosor var ganska små. Poolen själv var mycket trevlig, det fanns två barer vardera änden av dess stora cirkulära form och massor av solstolar runt. Vi valde två och använde det lilla bordet mellan dem för att lägga handdukarna och våra telefoner och Av Ryska federationen i allmänhet under för att hålla dem i skuggan.

Vi hade varit där nere i ungefär en timme när jag frågade Paul om vi kunde gå. Det fanns några för många barn runt om för min smak, inte för att jag inte gillar dem men jag ville ta av mig min bikiniöverdel och kände mig inte bekväm med det. Titta runt poolen de flesta av den andra kvinnan var ganska täckta upp också.

Vi tog en promenad ner till stranden och det var väldigt hektiskt, men åtminstone de flesta kvinnorna var topless här, så jag kunde känna mig mer bekväm. Det slutade med att vi tillbringade större delen av dagen där nere, då och då doppade vi i havet för att svalka oss, och hittade Etniska broderier en fantastisk liten grekisk restaurang för att prova lite lokal mat, och tillbringade resten av kvällen i hotellbaren och pratade med några andra gäster.

Vi åt frukost nästa morgon, och ungefär samtidigt knackade det på dörren. Rosa kom in och hon gick till badrummet för att se vilka handdukar som behövde bytas innan hon återvände med nya. Hon kom in när jag hade tagit av mig behån och stod där topless framför henne. His wife finally caught us she can sit on my finger or fuck Heterosex Hennes ögon gick till mina bröst och jag svor att hon slickade sina läppar. Jag måste ha sett saker.

"Finns det några lugnare stränder i närheten?" Jag frågade henne. "Den lokala är väldigt upptagen, och jag måste få min solbränna som din."

Jag pekade på mina bröst när jag frågade och drog ner sidan av mina shorts lite. Trots att jag var på stranden dagen innan var mina bröst fortfarande betydligt vitare än min kropp.

"Du har redan fin solbränna", sa hon till mig.

"Ja, men det måste vara likadant överallt", förklarade jag. Jag stressade över hela delen när jag drog i mina shorts igen.

"Ah jag förstår, jag förstår nu." Hon lämnade rummet och återvände med en Big O Sex över lokala attraktioner.

"Det finns nudistresort här," sa hon till mig och pekade på en strand på Kvinnor som leker med sina bröst delen av ön. Vi var på norra sidan.

"Vi behöver någonstans lite närmare än så om möjligt," förklarade jag.

Hon pekade med fingret igen. Femton minuters promenad bort längs kusten låg en strand som inte många gick till. Den kantades av en stor klippformation som stack ut i havet, så man kunde gå så långt och sedan behöva vända tillbaka. Enda utvägen var att gå över alla sanddyner till närmaste väg som låg cirka fem minuter bort, eller tillbaka längs stranden tillbaka mot staden.

"Det är väldigt mycket tystare och inte så mycket folk. Du kan gå runt som den dagen du föddes", log hon brett när hon berättade för oss. "Jag går själv dit ibland, det är ett trevligt ställe att agera fri."

Det lät perfekt, och jag tackade henne. Paul och jag såg båda hur hon svepte ut ur rummet. Paul föreslog att vi skulle gå ner till den stranden, bara för att gå och se hur det var, även om vi inte stannade där idag. Vi skulle åtminstone se hur hektiskt det var, och vi hade massor av semester kvar att gå tillbaka om det såg acceptabelt ut.

Vi gick till stranden och vi kom överens om att det skulle vara mycket bättre för oss båda att sola nakna. Alla var inte helt nakna, det fanns några människor på stranden som fortfarande hade bottnar på, men alla andra där var åtminstone topless. Vi räknade ett tjugotal personer, alla utspridda på olika ställen på stranden. Paul föreslog att vi skulle gå upp till vägen och gå tillbaka den vägen, så kunde vi se om några butiker eller restauranger kunde vara värda att besöka senare.

Vi började över sanddynerna och insåg med det långa gräset som växte från sanden att det inte skulle bli lätt att navigera.Paul såg en skorsten i fjärran och sa att vi skulle gå dit. Vid ett tillfälle gick vi runt en hög sandhög, rakt in i ett par som hade sex i vovveställning. Kvinnorna log brett mot oss, mannen stannade inte ens när han vinkade oss. Vi tackade nej till hans inbjudan. När vi vände ett annat hörn såg vi två män som tittade genom buskarna, onanerade över paret som hade sex och försökte se till att de var utom synhåll. De hoppade båda till när de såg oss och var inte så imponerade av mig och Paul som skrattade högt åt dem.

Vi bestämde oss för att ge stranden ett prov nästa dag. Vi åt frukost som vanligt och gick sedan tillbaka till vårt rum. Jag hade tagit fram min vita stringbikini, jag kan lika gärna visa upp mig på vägen dit också tänkte jag för mig själv. Jag lade bikinin på sängen redo att ta på mig och fick sedan en idé. Jag rusade till dörren och kikade ut. Rosa var ungefär tre rum bort. Jag dök snabbt tillbaka in i rummet.

"Ta av dig dina shorts och lägg dem på golvet bredvid dig", sa jag hastigt till Paul.

"Lägg dig nu på sängen och lägg kudden över ditt huvud som om du försöker hålla solljuset ute medan du slumrar. Lita på mig och försök låtsas att det bara är jag i rummet med dig."

Paul såg nyfiken ut men gjorde som han blev tillsagd. Han låg på sängen på rygg och jag drog upp filten precis tillräckligt för att täcka hans nu blottade kuk. Heterosex Anus areolae blonde hair breasts clitoris long hair naked on Han lade kudden över ögonen och höll den med båda händerna. Dörren knackade.

"Kom in", ropade jag ut.

När Rosa kom in i rummet tog jag av mig min behå och lämnade mig topless framför henne. Jag sa till henne att det fanns en handduk vid sängen också, jag hade inte haft en chans att lägga den med de smutsiga i badrummet ännu, och kan hon också tömma soporna, tack.

Hon log mot mina bröst och tittade sedan på mig. Hon tog handdukarna från badrummet och kom sedan efter den vid sängen. Jag hade tappat den precis vid Pauls fötter. När hon flyttade sig satte jag mig på sängen och lutade mig framåt och reste mig sedan upp.När du gjorde det flyttade du filten nedåt och avslöjade Pauls kuk. Hon flyttade ögonblickligen blicken från mina bröst till Pauls kuk och flämtade tyst, fast inte riktigt tillräckligt för att jag inte skulle märka det.

Hon tog fram handdukarna och bytte ut dem mot nya. Hon hade köpt in nya påsar att lägga i soporna och var tvungen att gå upp på Pauls sida av sängen för att tömma soptunnan på den sidan. När hon gick förbi Paul ryckte hans kuk. Jag visste att han hade gjort det med flit, gissa var hon var, men hon visste inte. Hennes ögon lämnade inte hans kuk, hon var transfixerad. När hon kom tillbaka till botten av sängen vände jag ryggen till henne och höll mina ben raka och tryckte ner mina trosor. Jag visste att hon hade en perfekt bild av min rumpa när hon gled förbi mig för att tömma soptunnan på min sida av sängen.

Jag ställde mig upp och tittade på henne. Hennes ansikte såg rodnad ut, omväxlande blickar mellan min nakenhet och Pauls kuk. Hon såg mig titta på henne.

"Jag är väldigt ledsen, jag kan inte hjälpa mig själv", bad hon om ursäkt.

"Du gillar vad du ser?" Jag frågade henne.

"Ni är väldigt vackra båda två", sa hon till mig. "Har du inte varit på stranden än?" frågade hon och pekade på mina vitare bröst.

"Inte än, vi åker senare idag, när sömnigt huvud bestämmer sig för att han inte är trött längre," sa jag till henne och försökte se trött ut.

"Håller du honom vaken hela natten?" hon flinade och tittade på hans kuk när hon sa det.

"Ja, något sådant. Och han är inte van vid värmen heller. Gillar du det?" frågade jag och pekade på honom.

"Jag har en flickvän, men det ser väldigt trevligt ut för dig", förklarade hon.

"Har du haft pojkvänner förut?" Jag frågade.

"Bara två, men jag föredrar tjejer", sa hon till mig och tittade upp och ner på mig. "Men de var inte lika stora som han."

"Vill du röra den?" Jag svarade. Pauls kuk ryckte igen.

"Jag kan inte, jag kommer att få problem", förklarade hon.

"Ingen kommer att veta, och vi kommer inte att säga någonting. Paul kommer att tro att det är jag ändå, han sover."

Hon tittade på mig igen, om hon behövde mer säkerhet nickade jag för att säga att det var bra.Hon satte sig försiktigt på sängen vid Paul, och han rörde på sig lätt. Hon reste sig upp och jag lade en hand på hennes axel för att stoppa henne. Jag lade min hand på hennes handled och ledde den till Pauls kuk. Hon tog tag i den och såg förvånad ut.

"Det är väldigt varmt, han måste kyla det inte få ut det i solen," viskade hon.

Hon satt och höll i den, till synes rädd för att röra sig. Jag lade min hand över hennes och började få henne att smeka hans kuk. Paul stönade.

"Åh Katie, du vet att jag försöker sova," mumlade han.

Jag tog min hand från hennes och hon fortsatte att väcka honom. Hon stirrade intensivt på hans kuk nu han var helt upprätt, och hon hade inte märkt att Paul kikade under kudden. Jag tog hennes andra hand och placerade den vid min klitoris. Hon började gnugga på den, bet sig i läppen och tryckte sedan in två fingrar i mig. Hon vrålade oss båda samtidigt tills Paul började komma över hennes hand. Hon hoppade lite men fortsatte att smeka tills han var helt färdig. Jag var inte nära att komma och frågade henne tyst om hon ville att jag skulle se till henne. Hon tog bort handen och sa förlåt, men hon var efter i tiden nu och behövde fortsätta jobba. Jag bad om ursäkt och hon gick på toaletten, tvättade av sig och gick sedan. Paul tog bort kudden när jag klättrade ovanpå honom.

Vi gjorde oss så småningom i ordning och begav oss till stranden. Stadsdelen var ganska upptagen, så vi behöll kläderna på ett tag, och snart blev antalet människor mindre och mindre. Vi kunde se stenarna i fjärran, med solen direkt ovanför dem, och valde en plats där vi kunde ligga. Vi satte ner ett vindskydd på stadssidan av oss, så bara människor vi kunde se var mot klipporna. Paul hade också köpt ett litet tält med öppen sidor att lägga våra ägodelar i, som han placerade bredvid vindskyddet.

Paul tog av sig sina shorts och satte sig och tittade sig omkring för att se om någon noterade oss. Ingen var det. Vintage indian pin up with big naturals and hairy pussy noveller Han frågade om jag skulle ta av mig och jag sa till honom att jag skulle ta ett dopp i havet först.Paul sa att han skulle stanna där och titta på våra saker.

Havet var förvånansvärt varmare än jag förväntade mig, och jag simmade runt lite och låg så platt som möjligt på ytan. Jag hade märkt att en rödhårig lite högre än mig var i havet också och verkade vara mycket intresserad av mig. Jag simmade en bit för att ändra min position, och hon tittade fortfarande. Jag bestämde mig för att gå ut nu, och när jag kom till de grundare delarna insåg jag varför hon förmodligen hade tittat på mig, var min vita bikini, nu våt, praktiskt taget genomskinlig. Jag trodde att vattnet hade varit varmt, men mina bröstvårtor stack ut. Jag kände mig dock inte kall.

Jag kom närmare stranden och kom sedan ihåg att mina bottnar skulle vara genomskinliga. Jag var verkligen glad att jag rakade mig regelbundet. Stringremmen baktill gjorde inte så mycket för att dölja min nästan nakna röv, den blöta fronten gjorde ingenting för att dölja min nu uppenbara kameltå. Jag kunde känna många ögon på mig, inklusive Pauls, och gick tillbaka till honom svajande och svischande som om jag var en catwalkmodell.

Jag kom tillbaka till Paul, som berättade för mig att en hel del människor hade njutit av showen. Jag blev medvetet stående medan jag tog bort båda delarna av min bikini, släppte den på golvet medan jag böjde mig för att ta upp en handduk och började sedan torka av mig. Jag tog mer tid än nödvändigt för att torka av min fitta. Jag la mig bredvid Paul när jag var klar.

Vi låg där en stund, båda nakna. Då och då satte jag mig upp och låtsades att jag slog sand från mina ben och bröst, och såg också till att Pauls kuk inte hade någon på sig. Det gjorde det inte, men det var en ursäkt att spela med honom inför vår fångna publik.

"Jag undrar om någon av dem närmar sig andra?" frågade jag Paul. Det var några ensamstående män, men också fyra par. Ett av paren inkluderade den rödhåriga som hade varit i havet med mig. Hennes knallröda bikinitrosor märktes mycket, liksom hennes mycket stora bröst som verkade peka rakt mot mig.

"Jag har en idé", sa Paul."Jag går inte långt, tillräckligt nära för att vara ute men tittar fortfarande. Jag vill se om någon kommer fram till dig om du är på egen hand."

Han tog snabbt upp sin telefon innan jag hann svara och låtsades ta ett samtal.

"Vad är det, det finns ett problem, ok jag kommer genast," sa han tillräckligt högt för att andra skulle höra. "Jag måste gå tillbaka till hotellet för att reda ut något, vänta här på mig, jag borde inte dröja för länge."

Han stod och drog på sig sina shorts, kysste mig och gick iväg mot stan. Många ögon såg honom gå iväg och återvände sedan till mig. Jag tog på mig mina solglasögon och lade mig på framsidan med rumpan vänd mot havet, och även mot alla mina voyeurs ögon. Jag satte min telefon i selfie-läge så att jag kunde se bakom mig. Ett par av männen hade flyttat sina handdukar för att få bättre sikt, så jag tvingade dem att öppna dem lite mer. Man måste ha varit gladare, har han dragit ut sin kuk ur överdelen av sina shorts och börjat smeka.

Då och då lutade jag mig bakåt och låtsades att jag flyttade sand från mig, snärtade i arslet. Paul hade varit borta i ungefär tio minuter, och om han hade kommit tillbaka kunde jag inte Jelena Zezelj Xxx var han var. Jag lade märke till att någon Heterosex i min riktning, hennes röda hår böljade i den lätta vinden. Hennes bröst rörde sig knappt när hon gick, och eftersom de var så stora antog jag att de var falska. De var ändå väldigt fina att titta på.

Hon kom dit jag låg och stod och tittade ner på mig. Hon sa något på ett främmande språk som jag inte kände igen. Jag tittade mig över axeln och sa till henne att jag var engelsk.

"Ah, engelska. Smooth twink femboy Heterosex Jag förstår. Jag är Elena, jag kommer från Ryssland," sa hon till mig.

"Jag såg dig i havet, har du mer solkräm på?" hon frågade. Mycket hänsynsfull av henne för att se till att jag inte bränner mig, tänkte jag för mig själv. Jag sa till henne att jag inte hade tänkt på det.

"Ge mig, jag gör din rygg?" frågade hon och räckte fram handen efter krämen. Flera uppsättningar ögon väntade ivrigt på svaret.

"Visst varför inte?" svarade jag och gav henne tuben.

Hon stoppade en stor klick i sina händer, gnuggade runt dem, började Wwe Lita Boob gnugga in solkräm i min rygg, började vid mina axlar. Hennes beröring var fantastisk, jag vet inte om hon gjorde massage men hennes beröring var helt rätt och skickade behagliga känslor ner i min kropp. Hon såg till att min rygg var täckt, satte lite mer kräm på händerna och började sedan göra mina kinder. Hon strök lite fastare nu och gjorde cirkulära rörelser som öppnade upp mitt rövhål för hennes förtjusta syn. Hon tryckte ner lite kräm i min rövspringa, bara ett par fingrar men såg till att hon borstade dem mot ingången. Min kropp darrade. Hon sa att hon behövde göra insidan av mina lår, och kunde jag öppna benen lite längre. Jag kunde inte vänta också.