Fuck Niggas Money Make Me Cum

Upoznavanje u Bosni

För nästan 30 år sedan gick jag på college i en idyllisk stad i centrala Kalifornien, inte långt från stranden. Trots att jag tog examen så länge sedan känner jag och min fru Anne många människor som fortfarande bor i området. Varje år tar vi en långhelg för att besöka våra gamla vänner.

I år lämnade vi vårt hem i norra Kalifornien på en fredag ​​för 3 1/2 timmes bilresa till våra vänner Don och Briannas hem. Planen var att Anne och jag skulle bo hemma hos dem fredag ​​och lördag kväll, ta ett hotellrum nära stranden för söndag och måndag kväll och sedan köra hem på tisdag morgon. Vi anlände till Don och Briannas runt 17.00, njöt av cocktails och en trevlig middag. Nästa dag besökte Anne och jag Don och Brianna på morgonen och besökte sedan andra vänner under resten av dagen.Söndagen var mer av samma sak. Det var kul att träffa våra gamla vänner, men efter nästan två hela dagars besök var vi redo för lite stillestånd.

Anne och jag fick så småningom lite tid för oss själva när vi checkade in på vårt hotell på söndagskvällen. Under en mycket avslappnad middag på en lokal skaldjursrestaurang diskuterade vi vad vi ville göra på måndag. Vi pratade om att vandra i bergen, ta en rundtur på en av de många lokala vingårdarna eller besöka några gamla vänner. Vi skrattade åt det sista förslaget och kom överens om att vi skulle vilja njuta av en dag ensam innan vi åkte hem.

Vi vaknade runt 9 på måndagen till en helt underbar dag, en sådan dag man bara kan ha i centrala Kalifornien i början av oktober. Himlen var helt molnfri, det blåste en lätt varm bris och temperaturen var i mitten av 80-talet.

"Vilken bra dag att gå till stranden," sa Anne när hon klev ut på balkongen på vårt hotellrum.

"Låt oss gå då", sa jag.

"Jag skulle så gärna, men jag tog inte med mig en baddräkt, och jag slår vad om att du inte heller gjorde det," svarade Anne.

"Tja, vi kunde alltid gå till den där nakenstranden som vi brukade gå till," föreslog jag, utan att riktigt tro att Anne skulle gå för det.

"OK, det låter bra", var hennes överraskande svar.

Tja, det var kanske inte så förvånande, Anne är verkligen en fantastisk kvinna. Hon är 5 fot 2 tum lång och väger 115 pund. Även om hon är 52 år gammal, är hennes perfekt formade 34C-bröst pigga och trotsar gravitationen (och ja, de är naturliga). Anne har en stram, platt mage, en vacker liten bubbelrumpa och smidiga välformade ben, allt möjligt tack vare hennes träningsprogram fyra gånger i veckan med att springa 10 miles och göra Pilatus och yoga.

Hon håller sitt blygdparti nästan rent - för ungefär ett år sedan bestämde hon sig för att odla en liten hårfläck ungefär lika stor som ett frimärke precis ovanför klitoris. Hennes fittläppar är fylliga, rosa och verkar alltid lysa som om de är blöta och redo för sex.

Hon har ett väldigt vackert ansikte, en söt knappnäsa täckt med en lätt damning av fräknar, smaragdgröna ögon och axellångt kastanjebrunt hår. Nej, Anne har absolut ingen anledning att skämmas för att vara naken inför andra människor. Tyvärr är hon ganska blyg och har inte gått till en nakenstrand sedan jag gick på college.

Vi bestämde oss för att äta lite frukost innan vi körde till stranden. Efter att vi ätit samlade vi ihop flera stora handdukar från hotellet och körde till den lilla kuststaden som ligger cirka 2 mil från nakenstranden.

På stan köpte vi lite vatten på flaska, lite frukt, ost, bröd och annat att äta till lunch. Jag var inte riktigt säker på hur jag skulle ta mig till nakenstranden, eftersom det hade gått nästan 30 år sedan vi senast besökte den, så det tog oss nästan 45 minuter att komma dit.

Till slut kom vi fram till den lilla lilla parkeringsplatsen, samlade ihop våra förnödenheter och började vandringen till stranden. Först fick vi gå uppför en ganska brant backe, eller ska jag säga sanddyn. Fuck Niggas Money Make Me Cum När vi nådde toppen fick vi sedan navigera den långa, slingrande stigen ner till stranden.

Väl på stranden är det lätt att se varför den är så perfekt för naken solbad. Stranden är cirka 300 meter lång, och i vardera änden finns stora klipphällar som sträcker sig ut i havet vilket gör stranden omöjlig att nå från vattenbrynet. I grund och botten finns det en väg in, och vi tog den bara.

Även om det var väldigt få människor på stranden -- var klockan 13.00. på en måndag och de flesta människor var på jobbet, eller i fallet med de många lokala högskolestudenterna, i klassen -- Anne och jag bestämde oss för att vandra till den bortre änden av stranden, så långt från ingången till stranden som möjligt.

Det är längst ut på stranden som erbjuder mest avskildhet, och ibland kan det vara ett bekymmer eftersom vissa strandbesökare är där bara för att stirra på nakna människor. Vi ville tillbringa lite tid ensamma med att vara nakna utanför utan att någon tittade på oss. Som det visar sig skulle vi ha väldigt fel!

Anne och jag lade ut våra handdukar, fällde våra kläder och la oss ner. Handdukarna värmdes av den varma sanden under och det kändes otroligt. Det finns inget så befriande, åtminstone i mitt sinne, som att ligga naken på en varm, solig strand med en mild havsbris som blåser.

Jag tittade på Anne och hon gnuggade solskyddskräm över hela fronten -- hennes hals, hennes fasta bröst, hennes platta mage, hennes nästan hårlösa gren och hennes ben. Sedan vände hon sig över på framsidan, slängde en tub med lotion till mig och sa: "Kan du få min rygg, älskling?"

Jag började vid hennes axlar och arbetade mig fram till den Energi Nylon 6 och delen av hennes rygg. Jag applicerade lotion Fan dig Dale hennes rumpa och övre lår och började massera in den i hennes hud. Hennes kropp var varm och jag blev varm. Anne spred ut benen lite så jag kunde nå insidan av hennes lår. Jag lät mina fingrar vandra och borstade hennes nakna fitta. Anne gjorde inga försök att hindra mig från att röra henne så jag fortsatte.

Jag gnuggade försiktigt hennes fittläppar med fingertopparna och gled in mina pek- och långfingrar i hennes varma och redan våta slits. Återigen gjorde Anne inga försök att stoppa mig så jag började knulla henne med fingret där på stranden.

Anne lyfte sina höfter något och gav mig bättre tillgång till hennes hala slits så att jag kunde trycka mina fingrar snabbt in och ut ur hennes varma hål. Äktenskapsbyrå att söka efter var så tänd att hon på några minuter fick sin första orgasm för eftermiddagen.

"Wow, det var otroligt," spinnade Anne. "Jag älskar att komma utomhus."

"Kanske jag får sperma också," sa jag. "Jag skulle älska att ha lite sex på stranden."

"Vi får se", nynnade hon, i en sjungande ton som fick mig att tro att något kan hända under dagen.

Efter att ha legat i solen i cirka 45 minuter bestämde jag och Anne oss för att ta en promenad längs stranden. Vi gick hand i hand till andra änden av stranden, nära ingången, och sedan tillbaka igen. Längs vägen såg vi inte mer än 10 eller 12 personer som njöt av denna härliga dag.

Vi var helt nöjda -- den svala, blöta sanden längs vattenbrynet kändes bra under våra fötter i kontrast till den varma solen som sken ner på oss när vi gick helt nakna längs stranden. Min kuk svängde sida till sida, medan Annes vackra bröst studsade upp och ner lite när vi gick.

När vi kom tillbaka till våra handdukar märkte vi att vi hade en ny granne. En ung man, uppenbarligen högskoleåldern, hade satt upp en filt inte mer än 15 fot från våra handdukar. Efter en snabb diskret kontroll av våra tillhörigheter -- plånbok, nycklar och Annes handväska, hej, du kan inte vara för försiktig nu för tiden -- välkomnade vi vår nya gäst och erbjöd honom vatten på flaska. Han tog emot vår gåva och vi började chatta.

Han hette Ted, han var senior på college, och det här kvartalet hade han bara en lektion på måndagen, då började den inte förrän 19:10. När vi tre pratade kunde jag inte låta bli att lägga märke till att Ted kollade upp min fru. Han var subtil om det, vilket var artigt, men ändå kollade Ted upp henne.

När hon satt med korslagda ben på handduken som hon var, var Annes läckra bröst precis framför Ted, liksom hennes vackra fitta. Eftersom hon hade fått orgasm bara en timme tidigare var Annes fittläppar och klitoris fortfarande något svullna och ljusrosa. Jag klandrar inte Ted för att han tittar, det finns inget sätt att någon hetero man i världen skulle kunna hjälpa att stirra på Annes nästan hårlösa, glittrande skit.

Så småningom avtog samtalet och vi la oss alla tillbaka på våra handdukar. Vid något tillfälle måste Ted ha bestämt sig för att gå en promenad eller ta ett dopp i havet eftersom vi märkte att han inte längre låg bredvid oss; även om alla hans saker fortfarande fanns där. Anne och jag låg där mitt emot varandra, ställde upp på armbågarna och pratade inte om något speciellt.

Jag sträckte ut min hand och började röra vid hennes bröstvårtor mycket lätt med mina fingertoppar. Brooke wylde Gruppsex Annes bröstvårtor är väldigt känsliga och när hon rör vid dem, särskilt utanför, blir hon väldigt tänd.När hennes bröstvårtor stelnade sträckte Anne ut sin hand och började smeka min kuk. På några sekunder hade jag ett stenhårt ben och Annes smekning växlade till en full på att smeka. Vi lutade oss in mot varandra och började kyssas. Annes tunga var varm och blöt, hennes mun var avslappnad och hennes kyss passionerad.

Jag förde min hand från Annes bröst till hennes fitta. Jag gled tre fingrar in i hennes våta hål och började sakta knulla henne igen. "Nej, jag är redan het." Hon sa. "Jag vill ha din kuk i mig."

Vi placerade om oss så att Anne och jag båda låg på vänster sida. Min vänstra arm låg under Anne, min hand kupade hennes vänstra mes. Min högra hand låg under Annes högra knä vilket gjorde att jag kunde lyfta hennes högra ben upp i luften, nästan rakt upp, vilket gav mig fullständig tillgång till hennes varma, våta, helt exponerade fitta. Jag scooted upp några inches så huvudet på min kuk var vidrör öppningen av hennes droppande slits. Anne gjorde resten genom att gå ner flera centimeter och spetsa sig själv på min betonghårda kuk.

Inte förr hade jag Kyra Sedgwick lesbisk glida min kuk in och ut ur Annes läckra snygga fitta förrän Nylon tvättkorg kom tillbaka från var han än hade varit och slog sig ner på sin filt bredvid oss. Det fanns inget sätt att jag skulle sluta jävla Anne bara för att Ted bestämde sig för att återvända, Fuck Niggas Money Make Me Cum jag fortsatte att glida in och ut ur hennes otroligt blöta hål.

Anne brydde sig uppenbarligen inte så mycket om vår grannes återkomst heller för när Ted väl hade lagt sig på sin filt så vände hon sig faktiskt lite, flyttade sig mer på ryggen, vilket gav Ted en otrolig bild av oss två som jävlas. Anne låg nästan platt på rygg ovanpå mig, jag låg bakom henne och klämde hennes vänstra mes och höll hennes högra ben högt i luften, hennes ben var breda utspridda och gav Ted en fri sikt av min kuk som pumpade in och ut ur hennes droppande blöt fitta.

Jag kastade en blick över Annes axel och såg att Ted också hade flyttat om sig själv; han låg nu på knä på sin filt.Han hade sin kuk i handen och det var tydligt att han njöt av vår show. Teds kuk var ungefär lika stor som min, kanske lite tjockare. Han slog snabbt sin kuk med handen medan hans ögon var fastnade på det dunkande min pik Ryska kvinnor Net Ryssland Annes snäva lilla hål. Vi skakade av upphetsning alla tre och närmade sig snabbt orgasm.

Anne var den första som gick av. Hon började stöna högt och började rasande gnugga sin klitoris med höger hand. Jag märkte att hon var nära och gjorde mitt bästa för att hålla borta från att komma. Som tur var behövde jag inte vänta länge. Anne kastade huvudet bakåt och skrek, "Åh, fan, ja," och började sluta. Jag kunde känna musklerna i hennes fitta ta tag i min kuk och göra allt för att försöka mjölka mig torr.

Jag vet inte varför jag tänkte på det, men jag bestämde mig för att ge Ted en liten show. Precis när jag kände mina bollar pirra och dra ihop sig i väntan på Flicka i rosa klänning jag skulle blåsa min last, drog jag min kuk ur Annes darrande fitta och sköt min vadd över hennes mage och bäcken. Synen av min sperma över hela Annes solbrända nakna kropp, med hennes soppande våta fitta fortfarande helt exponerad och pulserande, måste ha varit för mycket för Ted att ta eftersom han började kumma också. Långa, tjocka, vita rep av sperma sköt från Teds kuk till sanden mellan oss.

Vi kollapsade alla tillbaka på våra handdukar och njöt av eftersken av fantastiska orgasmer. Efter några minuter föreslog Anne att hon och jag skulle gå ner till havet så att hon kunde städa upp - trots allt hade hon fortfarande min sperma över sig. När vi kom tillbaka hade Ted packat ihop och gått. I hemlighet tror jag att både jag och Anne var lättade över att han var borta. Jag är inte säker på vad vi skulle ha sagt till en helt främling efter att ha låtit honom titta på oss knulla medan han onanerade till vår utställning.

Anne och jag låter oss torka av i solen innan vi klär på oss och packar ihop våra saker. Det var inte förrän vi nästan var tillbaka till hotellet som Anne äntligen sa något om vad som hade hänt den eftermiddagen.

"Det var så intensivt", sa hon. "Jag har aldrig haft sex förut medan någon annan tittade på. Gruppsex Closeup pussy rubbing on cock makes her squirt Det var en av de mest kraftfulla orgasmerna jag någonsin haft."

Anne och jag avslutade vår långhelg med att älska flera gånger på vårt hotellrum samma kväll och följande morgon med glasskjutdörren och gardinerna öppna, i hopp om att någon annan kunde se oss.