Wap-sajter för sex

Upoznavanje u Bosni

Livet har ett roligt sätt att förändras när man minst anar det. Vi var en lycklig familj, bara vi tre. Gift i 18 år, bra sexliv, älskade att resa tillsammans och se vår son växa upp. Vi hade våra problem som alla andra par, men vi hade kunnat arbeta oss igenom dem och upptäckt att vi var starkare för det till slut.

Det hela stannade av den dagen jag fick ett samtal från min son tidigt medan jag jobbade.

"Pappa. Mamma blöder mycket och jag kan inte väcka henne. Jag har redan ringt 911 och de är på väg", skrek han i telefonen.

"Vad hände?" Jag frågade. Syner av henne som låg där i en blodpöl gjorde mig illamående. Jag orkade inte Fan kärlek bakgrunder på att hon sårades.

"Jag vet inte. Jag kom in för att säga god morgon till henne innan jag gick till skolan och hon vaknade inte. Lakanen är genomblöt."

Han fortsatte med att berätta att hon andades, men hon svarade inte. Jag höll honom i telefonen medan jag sprang ut genom dörren och satte mig i bilen. Strax efter att han ringt kom ambulansen och de lastade henne och min son. Jag var två timmar bort, men det spelade ingen roll hur fort jag körde. När jag kom till sjukhuset hade hon redan dött. Massiv blodförlust från ett brustet sår. Det spelade ingen roll hur många enheter de gav henne, hon blödde ut för snabbt. Hon hade haft buksmärtor tidigare, men det hade aldrig diagnostiserats som ett magsår.

Vår son var en röra såklart och det var jag också. Han var tvungen att se den person han älskade mest dö och fick inte ens säga hejdå. Jag klandrade mig själv för att jag inte lät henne kolla mer och ta reda på vad som pågick. Ulcus. Wap-sajter för sex Vem fan dör av ett sår?

Han skyllde förstås på mig också. Vår relation hade alltid haft min fru som en buffert mellan oss. Vi var för lika på många sätt. Under de närmaste åren när han slutade gymnasiet försämrades vårt förhållande först. Men sedan började vi gå till stranden. Ett ställe vi alltid hade åkt till som familj. Den första resan var jobbig utan henne.Vi hade några bråk om hur jag sög som man och inte gjorde tillräckligt för henne. Men i slutändan var det en bra resa eftersom vi löste några problem i dessa matcher. Han visste att jag hade älskat hans mamma. Vi började springa på stranden varje morgon och avslutade med ett dopp i vågorna. Att träna hjälpte oss båda att vara för utmattade för att kämpa eller gråta. Och det var alltid vackert på stranden. Även i en storm.

Istället för att bråka med varandra började vi påminna varandra om de roliga stunderna vi haft på stranden med henne. Uttalande Strumpbyxor Sammetsaktigt siden för att bli hamrad av att dricka och vara ledsen började jag se fram emot att vi skulle prata om henne. Det gjorde han också. Han hade alltid ett minne av att hon gjorde något som fick oss att skratta. Stranden blev en ny sorts specialitet för bara oss två.

I slutet av två år var han på väg till college. Full tur, men det var på västkusten. Han hade slutat gymnasiet tidigt och hade anmält sig till sommarpasset för att gå vidare och få några kurser innan heltid den hösten. Jag var glad att vi hade klarat stormen av hennes bortgång och kommit ut med ett bättre förhållande, men jag saknade henne fortfarande dagligen. Sakta bleknar, men jag sträckte mig fortfarande ut till hennes sida av sängen på natten.

Plötsligt stod jag inför ett tomt hus. Huset som vi hade planerat att gå i pension i. Fortfarande inrett på det sätt hon hade gjort såklart. Vi hade pratat om hur vi skulle ha sex i alla rum i huset mitt på ljusa dagen när han gick på college. Nu vandrade jag runt den och kände att jag bara studsade från väggarna. En främling i ett främmande land som jag trodde att jag kände. På grund av mitt jobb hade vi flyttat flera gånger under åren. Äntligen bosatte jag mig här eftersom jobbet sa att jag var klar med att flytta. Även om detta var det "sista" draget, hade vi fortfarande inte fått så många vänner, för "final" är inte alltid "final" när du är i min position.

Som ett resultat hade vi aldrig fått många nära vänner.Vännerna som vi gjorde hade glidit iväg efter hennes död eftersom hon hade varit den primära personen som arrangerade middagsbjudningar och träffar. De första sex månaderna hade vi folk som kom förbi för att ta med en gryta eller två. Cute moans Första gången Men vi var båda ett vrak att vi sällan gick ut med någon. De få gånger jag tackade ja till inbjudningar att gå ut med de människor vi hade känt, var det smärtsamt uppenbart att för mig hur obekväm jag var att vara ett tredje hjul. Ännu värre på en middag där ingen ville prata om henne. Som att de inte ville ta upp henne för att de inte ville påminna mig Sexnovell för PC henne, men att inte prata om henne förutom "vi är så ledsna för din förlust" var ännu värre.

Efter vår första strandresa tillsammans gillade min son och jag att spendera vår tid tillsammans bättre ändå. Så jag hade arbete, min son, vårt hus och det räckte. Men det där ett och ett halvt året gick så fort. Nu var han borta, för att utforska college och sitt framtida liv, och jag hade ingenting. Bara vår hund för sällskap och han hade börjat på flera år.

Jag hade det bra ekonomiskt. Hennes livförsäkring hade betalat av huset och lämnat mycket till en collegefond som vi inte hade utnyttjat. Så min son hade ett stort boägg när han slutade skolan. Jag hade fortfarande ett mycket välbetalt jobb och säkra investeringar gjorde att jag inte behövde oroa mig för framtiden. I mitt tidiga 40-tal tänkte jag att jag skulle sätta mig ner och fundera över en plan för mig själv.

Alltid tidigare hade mina planer handlat om vad som var bäst för vår familj. Vad var bäst för oss två när vi var tomboar. Nu drabbades jag av det faktum att jag kunde göra precis vad jag ville och gå vart jag vill. Jag hade tagit ledigt några dagar för att få min son till college så jag ringde min chef och berättade att jag skulle ta några till. Kanske tio. Vi hade ett bra samarbete och jag hade inget pressande, så han var cool med det.

Jag insåg att jag ville gå till stranden. Men inte en som jag varit på tidigare. Någonstans utan minnen förutom vad vågorna skulle ge mig.Några år tidigare hade jag jobbat med en kille som hyllade Outer Banks i NC. Så jag eldade på google och började leta efter ett trevligt ställe med strandutsikt.

När jag letade upp listor och funderade på att gå till stranden började jag komma ihåg allt det fantastiska sexet som min fru och jag hade när jag var på stranden. Man skulle kunna tro att med ett litet barn alltid på semester att det skulle vara svårt att ordna, men min fru hade alltid varit äventyrlig och vi hittade vanligtvis ett sätt att ta en snabbis en gång om dagen på stranden. En gång gav hon mig en helt oväntad avsugning i sovrummet medan vår son tittade på en film i nästa rum!

Det hela hade slutat med min Första gången död. Jag hade inget utrymme i mitt hjärta för att ens tänka på sex. Att ens gå till stranden väckte inte mitt intresse för kvinnor eftersom det var dags för min son och jag att knyta an och läka.

Hur som helst, den femte platsen jag klickade på hade precis vad jag letade efter. En stuga på stranden, veckovisa vistelser, sanddyner och en kort bilresa till några restauranger. Jag tänkte att det var en lång chans att de skulle vara tillgängliga, men det var tidigt på säsongen. Jag kunde inte tro min tur. Ett par hade hyrt stugan jag ville ha, men hade precis ringt och avbokat på grund av en nödsituation i familjen. Den var tillgänglig från och med lördagen. Jag bokade veckan och började packa.

Enheten ner var underbar. Första gången Oh im ready who needs it Jag hade toppen ner och hunden i sätet bredvid mig. Han älskade TT:n och det gjorde jag också. Vi tog två dagar att komma dit, inte trycka på den, bara njuta av att vara på vägen. Vi kom till stranden vid lunchtid den andra dagen, hittade kontoret, hämtade nycklarna och lastade av bilen. Med bara mig och hunden var det inte mycket som var en förändring från Golfsexhistorier det var vi alla och till och med från när det bara hade varit vi två. Jag hade lärt mig att resa lätt, men min fru hade aldrig gjort det.

Jag lämnade hunden på uteplatsen med mat och vatten och gick ut till en strandrestaurang som jag hade sett på vägen in.Den hade en täckt uteplats med utsikt över stranden och jag beställde fläsktacos och en lokal fatöl. Det var fantastiskt att sitta där och dricka ett par öl medan man luktade på havet och såg vågorna slå. Resten av landskapet började fånga mitt öga då också. Som jag sa tidigare, det hade varit ett par långa år utan kvinnligt sällskap och inget utrymme för det. Men jag insåg då att denna strandresa var precis vad jag hade behövt. En förändring av takten. Helt annorlunda från mitt tidigare liv. Och det fanns några väldigt snygga kvinnor på stranden.

Jag gick tillbaka till stugan, tog hunden på en promenad och bara njöt av den varma sommarsolen och havsbrisen. Och bikinis. Jag insåg att det var roligt att kunna se kvinnorna ute på stranden och inte känna skuld för att jag var gift. Jag var fri att uppskatta skönheten jag såg omkring mig och bara njuta av det. Jag gick ut till stranden och lät vattnet forsa över mina fötter. Bara blå himmel och vita kepsar. Jag visste att jag skulle njuta av den här resan.

Senare på eftermiddagen fick jag ett paraply till hunden och en strandhandduk till mig själv och hittade en plats på stranden framför stugan. Hunden var gammal och han njöt av att ligga i solen först och sedan röra sig i skuggan. Han skulle göra det hela eftermiddagen. Men jag behövde komma i vattnet. Jag älskar att simma i havet, känna draget av tidvattnet, skära genom vågorna och sedan, en gång förbi brytarna, rulla över och flyta i solen. Jag simmade tills jag blev trött och red sedan in på en stor våg, simmade med den längs brytpunkten tills den lämnade mig lite utmattad på stranden.

Hunden öppnade bara ena lata ögat och rullade sedan över magen när jag floppade ner bredvid honom på handduken. En familj hade bosatt sig på ena sidan av mig och en grupp kvinnor i början av 40-årsåldern på den andra. Det var kul att lyssna på det unga paret prata om sin semester medan deras två barn sprang skrikande och skrattande in och ut ur vågorna.Det var dock mer intressant att se de fem kvinnorna sprida ut sina handdukar och ta av sig omslagen. Var och en var en förtjusande vision av en frisk attraktiv kvinna. Stora och små bröst, långa och korta, små höfter och stora. Jag har alltid gillat kvinnor och alla de olika former de kommer i.

Två bikinis och tre helkostymer, men alla såg bra ut. Det var kul att se dem sätta på sig solskyddsmedel och hjälpa varandra. Jag insåg att jag Hot Ass Youtube svår att titta på dem och att det inte skulle gå att vara den läskiga killen som stirrade på en grupp kvinnor. Så jag tog fram tennisbollen och ropade på hunden att resa sig och leka. Jag började kasta bollen mot vattnet och han hoppade upp och hämtade den. Stoppar benen under och rör sig i högsta hastighet. Han älskade att spela apport, men värmen hade tagit lite hårt och efter fem minuter var han redo att sluta. Han lade sig ner i bränningen och viftade på sitt snack och skrattande gick jag för att hämta honom. När jag lyfte upp honom och la honom under min arm märkte jag att alla kvinnor kollade upp mig.

Det var ännu en hit för mig att allt var annorlunda. Jag har alltid hållit mig i form, nästan sex fot lång, breda axlar, platt mage och fortfarande haft det mesta av mitt hår. Min fru hade alltid sagt till mig att mina ben var fantastiska och att kvinnor alltid kollade upp mig, men jag Bessi Banek aldrig uppmärksammat det. Jag kände mig lite sexig även om jag såg dessa kvinnor kolla upp mig.

Jag gick tillbaka upp mot min handduk och sa, "Fantastisk dag är det inte?"

Brunetten i den röda bikinin svarade: "Det är, vad är det för hund?"

"Han är en terrier, blandad. Foreskin gliding to ejaculation noveller Kommer upp i ålder, men har fortfarande en fjäder i steget då och då."

Hon skrattade och sa: "Jag tror att vi alla är det, men bra att se att du har en som också leker med honom."

Jag släppte av hunden under paraplyet och gav honom lite vatten innan jag gick närmare gruppen och satte mig. "Hur länge är ni här. Jag hittade precis det här stället och bestämde mig för att kolla upp det. Jag är förresten Tom."

"Hej Tom, jag heter Samantha, och det här är Darla (en annan brunett i ett orange stycke), Tracy (fantastiskt rött huvud i en liten lila bikini, hennes bröst höll på att ramla ur toppen och det var svårt att behålla min blick på hennes ansikte), Brenda (asiatiska drag med kolsvart hår, trim kropp och formsittande Sydasiatisk radio ett stycke) och Sara (en blond, blå hel, stora bröst). Vi kommer hit varje sommar i ett par veckor efter skolan kommer ut."

Jag gjorde en dubbeltagning när hon sa Saras namn. Jag har alltid varit sugen på blondiner och Sara var en skönhet. Svårt att säga hur lång hon var, men det kunde inte vara mycket. Hennes blåa endelade kostym rymde knappt hennes stora bröst och hennes långa blonda hår kittlade i topparna på hennes dekolletage. Snygga höfter som blossade ut från en smal midja också.

"Tja, det är trevligt att träffa er alla också. Jag stannar själv i minst en vecka, fick det där uppe på en sista minuten avbokning."

"Tur dig", sa Sara, "vi måste boka vår plats ett år i förväg. Vi är bara två dörrar ner", sa hon och pekade på en annan stuga som liknar min men uppenbarligen större.

Tracy låg på knä och visade upp sin kropp på ett fantastiskt sätt medan hon satte solkräm på Darlas rygg. Hon tittade på mig genom sina stora svarta solglasögon och sa: "Vi dricker ofta drinkar på däck vid solnedgången, varför kommer du inte över ikväll runt åtta?"

"Jag skulle så gärna, jag ses då allihop. Det var fantastiskt att träffa er alla."

Med det plockade jag upp mina grejer, visslade efter hunden och började bege mig uppför stranden till stugan. Vinden tilltog just då och bar deras röster till mig.

"Du är en sån slampa Tracy. Bjuder in honom först!" följdes av skratt och jag visste att de bara retade henne. "Han har dock bra ben, det ska jag erkänna."

Resten av deras ord försvann i vinden, men jag hörde mer skratt från gruppen. Jag kastade en blick över min axel och såg Sara tittade på mig medan Brenda gav Tracy en high five.Åh, det var kul att se en grupp vänner som var sexiga och skrattade med varandra. Jag såg fram emot ikväll och lära känna dem bättre. Jag vinkade till Sara och gick sedan in.

Jag hade några timmar på mig till 8 och jag tänkte att jag borde ta med mig något. Jag gick ner till stranden till affären och hämtade ett par flaskor vin, en röd och en vit. Jag kylde det vita i kylen och fick en bok att läsa på däck för de återstående timmarna. Fan det var skönt att bara koppla av och lyssna på havet.

Solen började precis slå mot den västra horisonten när jag hämtade vinet och gick över till flickornas hus. De hade ett ganska stort täckt däck och jag kunde se Sara och Tracy sitta i stolar med drinkar i handen när jag kom närmare.

"Hej Tom, kul att du kom," ropade Tracy när jag kom nära däcket. "Han är vältränad för Sara, han kom med vin", skrattade hon och pekade på flaskorna jag bar.

"Båda sorterna", sa jag och log, "vitt och rött. Lite något för alla."

Sara tittade på mig och log, "Något för alla. Visst har du tillräckligt att gå runt?"

Herregud, jag kunde känna en rodnad på mina kinder. Jag kände verkligen att jag var tillbaka i gymnasiet. Men jag drog ihop det snabbt och sa: "Älskling, jag är säker på att en grupp fyndiga kvinnor kan hitta något sätt att dela med sig av vad som finns tillgängligt. Jag kylde det vita, var skulle du vilja ha det?"

"Ja, Tom, det är väl frågan?" sa Tracy med ett leende. Jag kunde säga att kvällen skulle bli väldigt rolig om det hände så mycket flirt innan jag ens kom in i huset. Amateur shot Första gången Det hade gått år sedan jag gjorde något liknande, men på ett sätt kändes det som att jag kliver tillbaka i ett par bekväma men gamla skor som jag nyligen hittat.

"Det ser ut som om jag behöver en drink, ni måste alla vara några av mig!"

De både skrattade och reste sig, tog vinet ifrån mig och ledde mig in."Hej alla, var på er bästa uppförande, vi har en herrebesökare som kom med vin!" ropade Sara när hon klev in i det stora rummet på framsidan av huset. Huset hade en fin öppen planlösning, med köket längst bak till vänster och hall Latinsk dansstil trappa till höger.

De närmaste timmarna gick på ett ganska trevligt sätt. Tjejerna hade gjort aptitretare och det fanns gott om drinkar att välja på med en välfylld bar. Långt ifrån universitetets dagar med fatfester. Mycket likt fester som jag brukade gå på med min fru. God mat, roliga samtal. Men här. Mycket flirtande. Tracy verkade alltid vara nära till hands och rörde ofta vid min arm eller borstade mig mot mig. Vid ett tillfälle pratade jag med Darla och Brenda när hon kom fram bakom mig och sträckte sig runt för att ta mitt nästan tomma glas. Jag kunde känna hennes bröst trycka in i min rygg, ge efter men fast. Hennes doft flödade upp bakom henne och jag stannade mitt i meningen medan hon tog mitt glas.

"Tom, du ser ut att behöva fylla på. Finns det något mer du skulle vilja?" hon talade mjukt i mitt öra.

Jag vände på huvudet för att titta på henne och hennes ansikte var bara några centimeter från mitt. Hon var underbar, hennes läppar var något åtskilda och en antydan av hennes tunga syntes. Hennes ögon var klargröna och gnistrade av bus. "Bara ännu en råg på klipporna älskling."

"Kan du komma och hjälpa mig. Jag tror att vi måste öppna en flaska till."

"Visst, ursäkta mig mina Gratis Tentakel Sex Stories sa jag till Darla och Brenda.

Vi gick in i köket och Tracy pekade på översta hyllan i skåpet. "Vi har fler där uppe, men jag har svårt att nå det. Skulle du?"

Jag sträckte mig upp och tog tag i rågen och öppnade den. Jag vände mig om för att se hur hon böjde sig i midjan för att få is ur en kylare på golvet och ösa ner den i ishinken. Helvete, hennes ben och rumpa såg perfekta ut. Hon hade på sig en solklänning som var ganska kort och sandaler som hade ett läderband som lindades runt vristen och uppför benet lite.Böjd som hon var, red klänningen upp högt och jag såg ordentligt på hennes ben nästan till rumpan. Hon hade fantastiska ben, solbrända och muskulös, i form utan att vara kroppsbyggare. Hon tog sig tid att få isen och jag uppskattade utsikten så länge det tog.

Tracy vände sig om och hon visste var mina ögon hade varit. "Jag älskar utsikten här vid stranden Tracy. Jag ska gå ut och få en frisk fläkt."

"Jag följer med dig, jag älskar havet på natten."

Vi klev ut och det kändes fantastiskt att känna havsbrisen, lyssna på vågorna och lukta saltet. Jag hade en överväldigande önskan att gå ner till vattnet så när jag tog av mig sandalerna sa jag till Tracy: "Jag ska gå ner till vågorna, vill du komma?"

"Visst, kan du ge mig en hand med dessa?" pekar på hennes snörsandaler.

Jag knäböjde framför henne och arbetade med de små spännena. Hennes ben kändes bra i min hand, len mjuk hud. Jag hade inte rört en kvinna på nästan två år och det var en otrolig vändning. Jag arbetade av den ena och sedan den andra, rörde hennes hud så mycket som möjligt.

"Tack Tom, mycket lättare när en man tar av dig dina skor åt dig."

"Men nöje älskling, ska vi?" och jag erbjöd henne min arm för att gå nerför trappan. Hon släppte inte taget när vi kom fram till sanden, bara förde sin arm genom min när vi gick förbi sanddynerna och ner till sanden. Stranden höll fortfarande värmen från dagen och sanden var varm under fötterna. Det kändes fantastiskt att gå på stranden med en snygg kvinna på armen. När vi nådde kanten av tidvattnet tog hon ett steg till än jag och slutade mitt emot mig. Hon lade sin andra arm runt mig och tittade upp på mig. Det var det perfekta ögonblicket att kyssa henne, så det gjorde jag.

Att kyssa en kvinna är aldrig detsamma. Jag hade bara kysst min fru under mina nästan två decennier och att kyssa någon ny var en otrolig brådska. Känslan av hennes läppar på mina var mjuk till en början. Bara en kyss. Nästa var svårare. Sen öppnade jag munnen lite och det gjorde hon också.Lite tungan som om vi kände varandra. Se hur långt vi ville ta det här.

Jag insåg att jag ville ha mer av henne. Att jag behövde mer. Hon tryckte sin kropp mot min och jag kände hur hennes stora bröst trycktes mot mig. Jag gled ena handen nerför hennes rygg och kände hur hennes rumpa krökte under min hand. Hennes lår pressades mot mitt högra lår och jag visste att hon kunde känna mig hårt. Hon stönade lite åt det och började gunga med höfterna mot mig. Jag sträckte mig längre ner och kupade hennes rumpa och kände hur hennes muskler rörde sig. Våra tungor spelade ut den gamla dansen och jag älskade den.